روش های یافتن شماره شبا و شماره حساب از روی شماره کارت

خبرهای روز جهان

در مرحله ی بعدی «شماره حساب متصل به کارت» به شما نشون داده می شه و می تونید از ادامه ی کار «انصراف» بدید. با توجه به ماهیت دستور پرداخت های ساتنا که دارای سررسید همان روز (Value Same Day) می باشند، در صورتی که حواله (در بانک مبداء) در محدوده ساعت کار عادی بانک ها صادر شده باشد، وجه مربوط در همان روز کاری در بانک مقصد به حساب ذی نفع واریز می شود. مدت زمان انتظار جهت واریز وجه حواله ساتنا به حساب مقصد چه قدر است؟ برای کارت به کارت شماره کارت شما بصورت اتوماتیک انتخاب شده است و شما باید شماره کارت مقصد به همراه مبلغ را وارد نمائید که در نهایت باید گزینه تائید را برای پرداخت، انتخاب کنید. برای انتقال وجه به شماره حساب یا شماره کارت، می توانید گزینه حواله بانکی را انتخاب کنید که می توانید شرح مبدا و شرح مقصد و مبلغ را وارد کنید.

شناسه حساب بانکی ایران که به اختصار «شبا» نامیده میشود، شمارهای است 24 رقمی که یک حساب بانکی را به صورت منحصر به فرد در تمام نظام بانکی ایران مشخص میکند.آشنایان و طرفهای تجاری شما با استفاده از «شبا» میتوانند بدون نیاز به ذکر نام بانک، نام یا کد شعبه، نوع حساب و اطلاعات نظیر آن، بصورت الکترونیکی وجه برایتان حواله کنند. در این صفحه باید شماره موبایل، نام کاربری و رمز ورود خود را وارد کنید که از قبل توسط شعب بانک به شما تحویل داده شده است. نظام بانکی کشور همزمان با راه اندازی سامانههای «سانتا» و «پایا» یک شماره بانکی 24 رقمی منحصربهفرد به نام شبا (شناسه بانکی ایران) را برای هر حساب بانکی تعیین کرد. را دارد و با انتخا هر کدام می توانید کارهای روزمره خود را انجام دهید. بانک ملت نیز در میان بانک های دیگر نیز قرار دارد که از این قابلیت رونمایی کرده است و تمام مشتریان آن می توانند با خیالی راحت و آسوده اقدام به فعال سازی این قابلیت کنند.

7- در این مرحله کد فعال سازی برنامه رمزنگار ملت برای شما ارسال شده است. با این حال گرفتن شماره شبا از درگاه اکثر بانکهای کشور مستلزم وارد کردن شماره حساب است؛ بنابراین اگر شخصی شماره حساب سپرده خود را نداشته باشد، قادر نخواهد بود اطلاعات مهم حساب خود را مشاهده کند. به همین دلیل مجبور شد هزینه گزافی را صرف تحقیق و تولید خودکاری کند که بتواند در بی وزنی هم بنویسد، اما اتحاد جماهیر شوروی در مقابل راه سادهتر و ارزان تری را پیدا کرد و آن هم استفاده از مداد به جای خودکار بود! به همین دلیل در ادامه قصد داریم شما را با روش استفاده از همراه بانک ملت آشنا سازیم تا هر چه بهتر از آن استفاده کنید. ۱۹ رقم سمت راست این شماره شباهت زیادی به شماره حساب داخلی هر بانک داشته و در واقع از همان شماره ساخته شده. هر بانک برای خودش سرویس جدایی داره که با دادن شماره حساب هر فردی می شه شماره شبای اون فرد در اون بانک رو به دست آورد. یک داستان عامیانه هست که می گوید: ناسا با مشکل ننوشتن خودکارها در شرایط بیوزنی در فضا روبرو شده بود. کلاهبرداری اینترنتی یکی از مسائل مهم در سطح کشور می باشد که در سال های اخیر با گزارش های متفاوتی در این زمینه روبرو شدیم که برخی جرائم واقعا هولناک و شوکه کننده بودند و فرد سودجو تنها و تنها با ساخت یک درگاه عادی اما در عین حال جعلی و تقلبی می توانند تمام اطلاعات اشخاص حقیقی و حقوقی را در دستان خود بگیرند!

بقیه اجزای شبا تنها می تواند دربرگیرنده اعداد باشد. همراه بانک ها یکی از قابلیت ها و خدمات های اصلی و رایگان بانک ها در برای عموم کاربران است که دارای قابلیت های مختلف و متعددی می باشد که بر اساس نیاز کاربران طراحی شده اند تا مشتریان بدون حضور در بانک بتوانند با چند کلیک ساده اقدام به انجام کارهای روزمره خود کنند که به لطف برنامه های همراه بانک و پیشرفت تکنولوژی این روزها شاهد این چنین خدماتی هستیم. در این روش شما نیازی به برنامه یا اصطلاحا اپلیکیشن ندارید و فقط مراحل زیر را مطالعه کنید. مراحل دریافت در ادامه توضیح داده شده است. در این مطلب قصد داریم تا مراحل دریافت شماره شبا بانک ملت به صورت غیرحضوری و از طریق وب سایت بانک ملت را به صورت تصویری آموزش دهیم. در این صفحه از طریق منوی همبرگری سمت راست و یا از طریق گزینه های مشخص شده در پایین صفحه، گزینه تولید شماره شبا را انتخاب می کنیم. برای دریافت شماره حساب بانک ملی باید وارد وبسایت رسمی این بانک شده و در منوی انتقال وجه شماره کارت خود را وارد کنید.

با این وجود توصیه ای که ما برای مشتریان بانک ملت داریم، فعال سازی رمز یکبار مصرف بانک ملت می باشد که در این گزارش از نمناک با آموزش سریع این فرآیند آشنا خواهید شد. اولین صفحه ای که همیشه شما در حین ورارد شدن به همراه بانک ملت مشاهده خواهید کرد، صفحه ورود می باشد که برای دسترسی و ایجاد حساب کاربری در همراه بانک ملت باید به شعب بانک ملت مراجعه کنید. آخرین گزینه ای که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، گزینه کارت به کارت می باشد که با کشیدن نوار قرمز به سمت بالا می توانید اقدام به کارت به کارت کنید. با کشیدن نوار قرمز به سمت بالا، می توانید گزینه خرید شارژ را برای خرید شارژ اپراتورهای مختلف انتخاب کنید که در این صفحه می توانید اپراتور، نحوه شارژ، نوع شارژ و مبلغ شارژ را انتخاب کنید. در قسمت پایین همراه بانک ملت، نوار قرمز رنگی وجود دارد که با لمس آن، این نوار به سمت بالا خواهد آمد و می توانید از قابلیت هایی که در آن درج شده اند استفاده کنید.