روابط ترامپ و فاکس نیوز در حال اوج گرفتن است. آنچه در آینده می آید اینجا است

خبرهای روز جهان

کارمندان فاکس اطمینان دارند که سال های بایدن برای این شبکه پر رونق خواهد بود و به گفته منابع بیشماری در این شرکت ، دیگر بخاطر احتمال “Trump TV” خواب خود را از دست نمی دهند.

اما برخی از ناظران فکر می کنند باید نگران بودن. این احتمال وجود دارد که رئیس جمهور در حال اخراج در صورت راه اندازی یک شرکت رسانه ای برای خودش ، به مارک فاکس آسیب برساند و بینندگان ناامید را از بین ببرد. این احتمال وجود دارد که نقشه رسانه ای جناح راست ، که مدتها توسط فاکس کنترل می شود ، در معرض بالکن شدن قرار گیرد.

سپس ، او همچنین در حال تماشای فاکس ، توییت زدن به نقل از مفسران مطلوب و مشاوره گرفتن از مجری برنامه 9 شب فاکس ، شان هانیتی بوده است.

در اینجا بهترین روش برای تفسیر آنچه اتفاق می افتد وجود دارد: ترامپ و روپرت مرداک ، پدرسالار فاکس ، به مدت 5 سال دارای یک ازدواج مشترک بوده اند. ترامپ تهدید به جدایی می کند ، اما فاکس قبلاً تعداد زیادی از این اصلاحات خشن را پشت سر گذاشته است.

اکنون س questionال این است که ترامپ پس از ترک دفتر ممکن است چه کاری انجام دهد. یک سرویس پخش جریانی با مارک ترامپ بیشتر از یک کانال کابلی “Trump TV” به نظر می رسد. اما تقریباً همه چیز ممکن است: یک نمایش رادیویی به میزبانی ترامپ ، گسترش پخش های اینترنتی مبارزات انتخاباتی ترامپ ، یا یک قرارداد صدور مجوز با شرکتی مانند نیوزمکس.

در مورد برنامه گفتگوی “دونالد ترامپ امشب” در شبکه فاکس چطور؟ آیا این خارج از بحث است؟

پاسخ منفی است ، حداقل نه به طور کامل. تقریباً همیشه قطعاتی قابل جابجایی هستند. به عنوان مثال: هانیتی تقریباً 25 سال است که در فاکس است. شاید او بتواند بازنشسته شود و اجازه دهد ترامپ جای او را بگیرد.

اما در حال حاضر ، ترامپ در مورد پوشش این شبکه دست و پا می زند. بنابراین در اینجا یک راهنمای بینندگان برای ماه های آینده آورده شده است.

ریشه های رابطه

ترامپ قبل از ستاره فاکس نیوز بیننده فاکس نیوز بود. او با دیدن این شبکه و فراخوانی در برنامه صبحگاهی “Fox & Friends” در حالی که هنوز در “کارآموز مشهور” NBC بازی می کرد ، چیزهای زیادی درباره پایگاه حزب جمهوری خواه آموخت. وی همچنان که به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه در سال 2015 و 2016 کاندیدا می شد ، به طور مرتب به تماس و حضور در شبکه ادامه می داد ، حتی در حالی که به میگین کلی ، مجری برنامه فاکس حمله می کرد و برخی از مفسران شبکه را مورد تحسین قرار می داد.

او از همان زمان رویکرد هویج و چوب را داشته است: ضمن اینکه از مخالفان فاکس شکایت کرد ، از حامیان فاکس خود تعریف می کند – به آنها پاداش می دهد با مصاحبه و پلاگین های توییتر و بازدید از کاخ سفید.

مورداک قبلاً از رفتار ترامپ انتقاد می کرد. غول رسانه ای در تابستان 2015 در توییتر معروف نوشت: “چه زمانی دونالد ترامپ قصد دارد دست از شرمساری دوستان خود بردارد ، چه رسد به کل کشور؟”

رأی دهندگان ترامپ در حال هجوم به یک کانال تلویزیونی هستند که ادعا می کند بایدن رئیس جمهور منتخب نیست

اما مرداک با کاهش حوزه اصلی جمهوری خواهان و پیروزی نامزدی در انتخابات ، با ترامپ صلح کرد. او باور نداشت که ترامپ در انتخابات عمومی هیلاری کلینتون را شکست دهد ، اما وقتی ترامپ این کار را کرد ، مرداک به چیزی رسید که بعداً یکی از دوستان خانوادگی آن را “تنش زدایی” خواند.

ازدواج رسانه ای برای دیدن همه در تلویزیون قابل مشاهده بود. فاکس از ترامپ تبلیغ کرد و او از این شبکه تبلیغ کرد. مرداک ها در حالی سود می بردند که ترامپ از تبلیغات و تبلیغات فاکس سود می برد.

چه کسی قدرت دارد؟

در اوایل امسال من کتابی با عنوان “کلاهبرداری: دونالد ترامپ ، فاکس نیوز و تحریف خطرناک حقیقت” نوشتم که بر اساس اطلاعات منابع محرمانه داخل و اطراف فاکس ساخته شده است. من از یک تهیه کننده سابق “فاکس و دوستان” نقل کردم که گفت خارجی ها رابطه را اشتباه درک می کنند.

تهیه کننده سابق گفت: “مردم فکر می کنند که او” فاکس و دوستان “را صدا می کند و به ما می گوید چه باید بگوییم. جهنم نه. برعکس است.” “ما بگویید به او چه بگویم “

این دیدگاه لاف برانگیز توسط پیمایشی از طریق خوراک توییتر ترامپ پشتیبانی می شود ، که نشان می دهد او اغلب روز خود را با تماشای “دوستان” و تکرار گفته های آنها در تلویزیون آغاز می کند.

فیکس نیوز ترامپ موضوع اصلی ریاست جمهوری وی بود. او افرادی را از فاکس استخدام کرد ، مردم را به دلیل فاکس اخراج کرد و بیشتر مصاحبه های تلویزیونی ملی خود را با فاکس انجام داد. گاهی اوقات تشخیص اینکه ترامپ به کجا ختم شد و فاکس شروع کرد دشوار بود. اما حتی با این رابطه نزدیک ، او هر زمان که چیزی در شبکه را دوست نداشت ، مستعد ارسال توییت های پست بود. مدیران فاکس معمولاً شکایت های او را نادیده می گرفتند. آنها احساس کردند که آنها ، نه رئیس جمهور ، قدرت دارند.

مهم است که تشخیص دهیم فاکس در تلویزیون های راست گرایانه موقعیت تقریباً انحصاری دارد. مخاطبان شبکه فوق العاده وفادار هستند ، همانطور که در اواخر سال 2016 و اوایل سال 2017 نشان داده شد که سه نفر از بزرگترین ستاره های فاکس – Megyn Kelly ، Bill O’Reilly و Greta van Susteren – همه در یک دوره 9 ماهه رفتند و امتیازات اساساً همان جا ماند

برای بسیاری از افراد در تجارت تلویزیون ، این درس این بود که حداقل در فاکس ، همه قابل تعویض هستند. آیا آن درس در مورد ترامپ هم صدق می کند؟

از برخی جهات او بزرگترین ستاره فاکس در پنج سال گذشته است. اما اکنون نمایش ریاست جمهوری وی در حال پایان است.

ترامپ ممکن است فکر کند که فاکس به قدرت ستاره خود نیاز دارد و در حاشیه این واقعیت است که حضور و مصاحبه های ترامپ باعث تقویت رتبه های راست می شود. اما این شبکه مدت ها قبل از سیاسی شدن او شماره 1 بود.

همانطور که آرلی راسل هوچیلد ، جامعه شناس ، در کتاب 2016 خود با نام “غریبه ها در سرزمین خود: خشم و عزاداری در سمت راست آمریکایی” درباره حامیان حزب چای در لوئیزیانا نوشت ، “فاکس نیوز در کنار صنعت ، دولت ایالتی ، کلیسا و رسانه های عادی ایستاده است. به عنوان یک ستون اضافی از فرهنگ سیاسی که خاص خود است. “

وی توضیح داد: “برای بعضی ها ، فاکس خانواده است.”

برای متقاعد کردن مردم برای کنار گذاشتن خانواده ، چیزی بیشتر از توئیت ترامپ طول می کشد.

فاکس ممکن است آسیب پذیر باشد

با این وجود ، ترامپ ممکن است در تلاش است تا این ازدواج رسانه ای را فسخ کند.

او مطابق با ناراحتی های گذشته خود در پوشش خبری فاکس ، روز پنجشنبه نوشت که “رتبه بندی روزانه @ FoxNews به طور کامل سقوط کرده است. روز آخر هفته حتی بدتر است.”

رتبه بندی روزانه فاکس در این هفته تا حدودی نرم به نظر می رسد ، اما جای تعجب نیست ، زیرا پایگاه Fox از پیروزی بایدن به عنوان خبر بد تعبیر می کند.

این شبکه همچنین از طرف راستهای افراطی ، از طریق کانالهایی مانند نیوزمکس ، که از فاکس به خاطر پیش بینی برد بایدن در آریزونا انتقاد می کنند و بایدن را به عنوان رئیس جمهور منتخب صدا می زنند ، احساس فشار می کند.

رتبه بندی Newsmax در روزهای اخیر سر به فلک کشیده است ، اما فاکس هنوز هم بالاتر از همه چالش های خود سر و شانه ها است.

توییت روز پنجشنبه ترامپ ادامه داد: “بسیار ناراحت کننده از تماشای این اتفاق ، اما آنها فراموش کردند که چه چیزی باعث موفقیت آنها شد ، چه چیزی آنها را به آنجا رساند. آنها غاز طلایی را فراموش کردند. بزرگترین تفاوت بین انتخابات 2016 و 2020 ،FoxNews بود!”

ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی سال 2020 اتهاماتی مشابه علیه فاکس وارد کرد.

اما ادعای وی مبنی بر اینکه او “غاز طلایی” فاکس است ، جمع نمی شود. این شبکه سالها به طور مداوم در حال رشد است ، به لطف مخاطبان وفاداری که به بیشتر رسانه های دیگر اعتماد ندارند. ستارگانی مانند هانیتی هر روز با حمله به خبرهای “جعلی” این بیگانگی را تشویق و بدتر می کنند.

منابع در داخل فاکس پیش بینی کردند که ترامپ در یک یا دو روز به سرعت برگردد و از میزبانان این شبکه تمجید کند. در اوایل این هفته ، او فیلم های زیادی را از برنامه های فاکس و نیوزمکس طرفدار ترامپ منتشر کرد.

آکسیوس روز پنجشنبه گزارش داد كه “ترامپ به دوستان خود گفته است كه می خواهد یك شركت رسانه دیجیتال را برای عضوگیری در فاكس نیوز راه اندازی كند.”

یک سرویس اشتراک اشتراکی به او امکان می دهد تا تجمع کنندگان را به مشتریانی بپردازد که همزمان با فاکس رقابت کنند.

یک فرد فاکس با اشاره به اینکه ترامپ به سبک قدیمی است – با تلویزیون صفحه نمایش بزرگ و نه برنامه های جریان تازه کشف شده ، وسواس زیادی در این ایده ایجاد کرده است.

هنگامی که من مشغول کار بر روی کتاب خود بودم ، دوست خانوادگی مرداک درباره رابطه ترامپ و فاکس به من گفت: “چیزی برای هر دو وجود داشت. در پایان روز ، تجارت ایدئولوژی را برهم می زند. اصل براندازی تجارت”.

هر کاری که او تصمیم بگیرد انجام دهد ، ماه های آینده تا رسیدن به یک سوال دو طرفه بسیار کمک خواهد کرد: آیا فاکس بیشتر به ترامپ احتیاج دارد ، یا ترامپ بیشتر به فاکس احتیاج دارد؟