رستوران ها از تحریم ناهار خوری داخل سالن فرماندار سرپیچی می کنند – CBS شیکاگو

خبرهای روز جهان

CHICAGO (CBS) – برخی از رستوران ها و بارها در سراسر ایلینوی از دستورات فرماندار JB پریتزکر در مورد ممنوعیت غذاخوری در فضای داخلی سرپیچی می کنند. دلیل آن این نیست که آنها واقعی COVID-19 را باور ندارند. آنها می گویند اگر خاموش شوند این بار برای همیشه خوب است.

جمعه شب آشپزهای Tradycja در Orland Park مشغول سفارشات حمل بودند ، اما آنها در داخل نیز نوشیدنی و غذای لهستانی سرو می کردند.

دامیان پیکارچکیک ، صاحب غذای ترکیبی لهستانی Tradycja ، گفت: “این سال بدترین سال برای من است.”

مالکان تصمیم اجرایی را گرفتند تا از فرمان اجرایی فرماندار سرپیچی کنند. در باز می ماند و مردم هنوز مشغول صرف غذا هستند.

“اگر نمی خواهید به رستوران بیایید و بنشینید و غذا بخورید و فقط ول کنید. اگر احساس امنیت نمی کنید پس در خانه بمانید. بگذارید مردم انتخاب کنند. “

در امتداد جاده LaGrange مکانهای زیادی برای غذا خوردن پیدا خواهید کرد و چند کسب و کار به وضوح تبلیغ می کنند که آنها نیز به مردم اجازه می دهند برای سومین بار در این سال غذا بخورند.

“بتی استایرچولا با Tradycja Polish Fusion Cuisine

استاندار بسیاری از مشاغل در سراسر ایالت را که در داخل خدمت می کنند زندگی افراد را به خطر می اندازد.

“چه چیزی لازم است تا واقعیت را برای شما واقعی کند؟ آیا باید مانند 50٪ که امروز در آیووا مشاهده می کنیم ، نرخ 50٪ را گزارش دهیم؟ ” پریتزکر روز پنجشنبه گفت.

وی سپس این دیدگاه را در روز جمعه تقویت کرد.

“همچنین رهبران محلی که من گفته ام هیچ مسئولیتی ندارند. در حقیقت آنها اگر دیگران را در گروه های بزرگ دور هم جمع شوید یا در میخانه خود کنسرت داشته باشید ، دیگران را به این باور سوق می دهند. اگر ماسک نزنید اشکالی ندارد. این فقط اشتباه است. “

در Tradycja آنها س questionال می کنند که چرا قانون فقط در رستوران ها وجود دارد.

“شما می توانید در ورزشگاه ، فروشگاه ، مرکز خرید ، در همه جا تاج بگیرید. چرا ما باید تعطیل کنیم ، اما بقیه مشاغل می توانند باز باشند؟ ” دامیان گفت.

در حال حاضر اکثر دارندگان رستوران های کوچک به جرمونت تری CBS 2 می گویند که خطر مواجه شدن با جریمه ارزش آن را دارد.

همچنین از CBS Chicago: