رستوران ها از برنامه های تحویل مانند Grubhub و Uber Eats متنفر هستند. بنابراین آنها به این گزینه ها روی آورده اند

خبرهای روز جهان

ماتیو پالومبینو ، مالک زنجیره کوچک پیتزا فروشی مستقر در شهر نیویورک ، گفت: “بدترین اتفاقی که برای ما افتاده است.”

به گفته وی ، پالومبینو با ناوگان تحویل خود بسیار خوب عمل می کرد. اما اکنون ، او احساس می کند که انصراف از Seamless گزینه ای نیست. اگر در Seamless نیستید ، “شما دیگر آنلاین نیستید. شما آنجا نیستید.” وی گفت: از آنجا که بسیاری از افراد از طریق برنامه سفارش می دهند ، خاموش کردن آن به معنای از دست دادن حدود 80٪ از تجارت خود در طول شب است.

اپراتورهای رستوران شکایت دارند که ارائه دهندگان تحویل شخص ثالث مانند Seamless ، DoorDash و Uber Eats بسیار گران هستند. این سیستم عامل ها راهی را برای سفارش مشتری از رستوران های محلی ، پردازش پرداخت رستوران و رانندگان قراردادی فراهم می کنند تا وعده های غذایی خود را از رستوران ها تحویل بگیرند و به مشتریان تحویل دهند. بابت این خدمات ، آنها معمولاً برای هر سفارش ، حدود 30٪ از رستوران ها دریافت می کنند. اما حاشیه سود در صنعت رستوران سازی اغلب به صورت ریش تراش است ، بنابراین این هزینه ها می توانند سود رستوران را از بین ببرند و یا آنها را به خطر اندازند. و اگر آنها تصمیم بگیرند که تحویل کالا را به این سیستم عامل ها سپرده گذاری کنند ، رستوران ها همچنین داده های ارزشمند مشتری را تحویل می دهند و بر نحوه نمایش سفارشات تحویل درب منزل مشتری کنترل می کنند.

بنابراین رستوران ها گزینه های دیگری برای کمک به تکمیل بازیکنان بزرگ ارائه می دهند ، مانند مزایای مشتریانی که مستقیماً سفارش می دهند و خدمات تحویل DIY را انجام می دهند. این تلاش ها کمک می کند ، اما کافی نیست که مقیاس را جبران کند. بسیاری از رستوران ها می بینند که خود را با سرویس های زایشی که از آنها متنفرند ، بدون هیچ راه مشخصی مرتبط می دانند.

تحویل برای رستوران ها هرگز به اندازه الان مهم نبوده است.

از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ، مجبور کردن آمریکایی ها برای اقامت در خانه و رستوران های سراسر کشور برای محدود کردن ظرفیت یا بستن درها به طور کامل ، زایمان به یک نجات نجات تبدیل شده است. و مانند آنها یا نه ، رستوران ها دسته جمعی به سیستم های تحویل پیوستند: در طی یک کنفرانس کنفرانسی در ماه مه با تحلیلگران ، مت مالونی مدیر عامل Grubhub اشاره کرد که بسیاری از رستوران های جدید از زمان شیوع بیماری همه گیر به ایالات متحده برای خدمات آن ثبت نام کرده اند. گزارشی که توسط شرکت تحقیقات بازار Technomic و Uber Eats در ماه ژوئیه منتشر شد ، نشان می دهد جهش 27 درصدی اپراتورهای رستوران با استفاده از خدمات تحویل شخص ثالث از اواسط ماه مارس ، زمانی که برخی از شهرداری ها دچار قفل شدند.
برای کمک به رستوران های دردی که ممکن است برخی از برنامه ها ایجاد کنند ، شهرهای سراسر کشور شروع به محدود کردن هزینه هایی می کنند که برنامه های تحویل می توانند از رستوران ها بگیرند. در دنور ، شهر نیویورک ، لس آنجلس و جاهای دیگر ، مقامات به تصویب سقف 15٪ اضطراری مربوط به بیماری همه گیر برای هزینه های تحویل شخص ثالث رأی دادند. در شهر نیویورک ، برنامه های شخص ثالث می توانند 5٪ اضافی برای سایر هزینه ها ، در مجموع 20٪ دریافت کنند.

و خدمات تحویل خود در برابر رستوران ها ، که بخشی اصلی از مشاغل شخصی آنها است ، ناشنوا نبوده اند.

در طول بحران ، برخی از اپراتورهای تحویل کالا برای کاهش بار رستوران ها به طور موقت هزینه ها را کاهش دادند. آنها همچنین گزینه های متنوعی را برای اپراتورهای رستوران دارند تا بتوانند کنترل بیشتری به آنها دهند.

سخنگوی Uber Eats خاطرنشان کرد که اگرچه خدمات برای هر سفارش تحویل 30٪ هزینه می گیرد ، اما در مناطقی که شرکت به طور قانونی می تواند این کار را انجام دهد ، اگر رستوران ها از رانندگان خود استفاده کنند و برای سفارشات وانت ناپدید شوند ، این هزینه به 15٪ کاهش می یابد. Grubhub ، که با Seamless ادغام شد ، به رستوران ها اجازه می دهد در مورد استفاده یا عدم استفاده از راننده های خود تصمیم بگیرند. DoorDash یک محصول جدید به نام DoorDash Storefront روانه بازار کرد که به رستوران ها کمک می کند فروشگاه های آنلاین خود را راه اندازی کنند و به جای کارمزد سفارش ، هزینه بالایی را دریافت می کند. و حتی قبل از همه گیری ، برخی از رستوران ها قادر به مذاکره در مورد نرخ پایین تر بودند.

برخی از رستوران ها احساس می کنند چاره ای جز کار با سیستم عامل های اصلی تحویل ندارند.

اما برای برخی از اپراتورهای رستوران امتیازات خیلی کافی نیست. و در برخی مناطق ، برنامه های کوچکتر به عنوان گزینه هایی برای نام های بزرگ ظاهر شده اند.

چامپ ، یک بستر تحویل مستقر در آیووا سیتی ، که به رستوران های موجود در بازار محلی خدمات ارائه می دهد و برای هر سفارش حدود 20٪ هزینه اخذ می کند ، به گفته بنیانگذار آدام ویکس ، “در طی همه گیری” رشد چشمگیری داشته است.

هفته ها گفتند که ممکن است رستوران ها فقط به دلیل هزینه کم به خدمات آنها جلب نشوند بلکه یک ارائه دهنده محلی با شرکای رستوران کمتری هستند. ویکس گفت ، این بدان معناست که اگر مشکلی پیش بیاید دسترسی به Chomp برای رستوران ها آسان تر است. وی افزود ، اگر سفارشات خراب شود ، چامپ با رستوران ها کار می کند تا سریع سفارش را جایگزین کند – به جای اینکه فقط پیشنهاد بازپرداخت بدهد ، که می تواند مشتریان را گرسنه و ناامید کند. اما از آنجا که خدمات عمده تحویل کالا به خوبی شناخته شده اند ، جلب مشتری برای بارگیری برنامه کار آسانی نبوده است.

او گفت: “دشوار بوده است …

محصولات ویژه پیتزا و برگر رایگان

برخی از رستوران ها با ارائه معاملات ویژه در تلاشند تا مشتریان را وادار کنند که مستقیماً از آنها سفارش بگیرند.

یک مثال: اگر از یکی از سه مکان NYC موتورینو دو پای پیتزا سفارش دهید از طریق تلفن ، پای سوم را به صورت رایگان دریافت می کنید. موتورینو ویژه آن را بصورت آنلاین و روی جعبه های پیتزا تبلیغ کرد.

مشتریانی که در 5 Napkin Burger ناهار می خورند ، همچنین در شهر نیویورک ، کارت پستالی با چک خود دریافت می کنند که از آنها می خواهد مستقیماً “از هر رستورانی که این گزینه را ارائه می دهد” سفارش دهند ، زیرا “انجام این کار اجازه می دهد تا بیشتر پول خرید شما به با رستوران بمانید. ” مشتریانی که در رستوران غذا می خورند یا به طور مستقیم سفارش می دهند می توانند یک برگر مخصوص روز تهیه کنند و زنجیره برگرها به جای تهیه کننده شخص ثالث برای مشتریانی که از وب سایت آنها استفاده می کنند از هزینه تحویل برخی سفارشات صرف نظر کرده است.

رابرت گوارینو ، مدیر عامل شرکت Napkin Burger ، خاطرنشان کرد: اما مشتریان هنوز باید برای ثبت سفارش به وب سایت شما مراجعه کنند ، که این می تواند یک مانع قابل توجه باشد این رستوران از طریق سایت خود تحویل را ارائه می دهد ، اما 5 Napkin Burger نیز در Grubhub است.

گوارینو گفت: “تعداد بسیار کمی از افراد بند ناف را بریده اند.” “ممکن است روزی فرا برسد که این اتفاق بیفتد ، به ویژه در مکان های شهری.”

تحویل DIY

برخی از اپراتورهای رستوران که مجبور نبودند درهای خود را قبل از کبوتر همه گیر درگیر کنند ، علاقه ای به تحویل ندارند.

اویتا میشل ، سرآشپز و رستوران مستقر در کنتاکی یکی از این موارد است. در بهار ، او تلاش کرد تا سرویس تحویل موقت خود را راه اندازی کند.

وی گفت: “ما انتظارات خود را به رانندگان تحویل کالا تبدیل کردیم ، احتمالاً برخلاف هر توصیه ای از بیمه ما.” اقتصاد سیستم عامل های تحویل شخص ثالث هرگز برای مکان های میشل از مزرعه به سفره معنی نمی کند ، جایی که مواد اولیه گران هستند و حاشیه آنها حتی کمتر از فست فود یا سایر رستوران ها است. بعلاوه ، او نمی خواست کنترل نحوه ارائه غذای خود به مشتریان را از دست بدهد. سرورهای میشل هنگام بازگشایی اتاق غذاخوری تحویل خود را متوقف کردند ، اما او از هیچ ارائه دهنده اصلی تحویل استفاده نمی کند.

در عوض ، چند رستوران میشل در برنامه آزمایشی برنامه جدیدی به نام Delivery Co-Op شرکت می کنند که از یک مدل همکاری استفاده می کند. Co-Op Delivery به شما وعده کنترل بیشتر روند تحویل را با گرفتن حق عضویت ماهانه ، و نه کارمزد سفارش هر رستوران می دهد. این گروه همچنین حق عضویت را از مشتریان دریافت می کند و با این بودجه رانندگان را استخدام می کند. این رانندگان در رستوران های جداگانه جاسازی شده اند تا بتوانند با فهرست ها و مراحل کار خود بیشتر آشنا شوند. در لیست انتظار گروه حدود 25 رستوران وجود دارد.

اندرو چارلز ، تحلیلگر رستوران کاون هشدار داد ، رستوران هایی که سعی می کنند از طریق بستن به یکدیگر از بسترهای اصلی تحویل جلوگیری کنند ، فرصت زیادی ندارند.

وی توضیح داد: “صنعت رستوران برای همکاری همزمان تنظیم نشده است” ، زیرا بسیار رقابتی است.

ملیسا ویلسون ، مدیر شرکت تحقیقات بازار Technomic ، خاطرنشان کرد: اما رقابت همچنین ممکن است تجارت تحویل را تحت فشار قرار دهد.

ویلسون گفت: “قبل از همه گیری ، مصرف کنندگان بسیار مایل به پرداخت هزینه های بالای تحویل و هزینه خدمات بودند.” اما اکنون ، با داشتن راه های بیشتر برای تهیه غذا ، ممکن است مشتریان از قیمت بیشتری برخوردار شوند.

وی گفت: “خدمات كنار محدود كننده بازی بوده است.” وی گفت: “قطعاً هم اكنون فرصت بیشتری برای رستوران ها فراهم شده است تا مصرف كنندگان را ترغیب كنند كه در نظر بگیرند كه از طریق ارائه دهنده شخص ثالث ، رانندگی یا خدمات تحویل خود رستوران یا كنار جاده را در نظر بگیرند.”

برای پالومبینو موتورینو ، مسئولیت تا حدودی به دوش مشتریان است.

وی گفت: “من واقعاً آرزو می كنم كه مردم تصمیم بگیرند كه پیتزای محلی خود را با هم تماس بگیرند.” “این تفاوت بسیار بزرگی ایجاد می کند.”

تصحیح: این داستان برای روشن شدن اینکه Adam Weeks از بنیانگذاران Chomp است به روز شده است.