رستوران فیلی ، صاحبان بار می ترسند مشاغل در معرض خطر محدودیت جدید COVID قرار بگیرند – CBS Philly

خبرهای روز جهان

فیلادلفیا (CBS) – صاحبان رستوران و بار در سراسر فیلادلفیا با ترس و وحشت به دنبال محدودیت های جدید ویروس کرونا هستند. آنها می گویند مشاغل آنها در معرض خطر زیر بار رفتن هستند.

برخی از گروه های وظیفه ای که همه این مشاغل را به هم پیوند می دهند روز جمعه در مورد آن خلاصه شدند. از آنها خواسته شد تا آخر هفته در این مورد سکوت کنند.

صبح روز دوشنبه ، حدود 50 رستوران در تماس زوم برای گفتگو در مورد مراحل بعدی خود با یکدیگر دیدار کردند.

سرور Black Taxi Bar نیل مک کرنان برای یک وصله خشن دیگر ، با طعم بد دهان آماده شده است.

مک کرنان گفت: “کلمه ناامید است.”

ترس از ناشناخته برای هزاران کارمند در صنعت مهمان نوازی فیلادلفیا سنگین تر است زیرا این شهر منوی دیگری از محدودیت های سخت را ارائه می دهد.

“چه کسی می داند که آنها می خواهند انجام دهند؟ به نظر می رسد فقط رستوران ها و بارهایی هستند که مدام خاموش می شوند و مکان های دیگر مجاز به باز ماندن هستند. این فقط برای همه ناشناخته است. “

جیم کرک ، یکی از مالکان کایت و کلید ، می گوید که تأسیس وی به سختی از پس خاموش شدن سفارشات شهر برآمد.

“این برای کل صنعت ویرانگر است ، نه فقط برای صنعت رستوران. من در مورد تمام مغازه های کوچک خرید و فروش در مرکز شهر یا در یک مرکز خرید صحبت می کنم. این کار همه کسب و کارهای کوچک را ویران خواهد کرد. ”

برای هتل ها ، اد گروز با انجمن هتل های بزرگ فیلادلفیا می گوید که او انتظار دارد برخی مجبور شوند فعالیت خود را متوقف کنند و تعداد زیادی از کارمندان را از بین ببرند. او از صحبت درباره چشم انداز ناراحت شد.

“ما نمی توانیم این کار را ادامه دهیم ، فقط نمی توانیم. برای شروع این یک صنعت شکننده است. ” “این آمار به معنای شغل است ، به معنی سختی است و در حال حاضر برای بسیاری از افراد افتضاح است.”

صاحبان بسیاری از رستوران ها و بارها در فکر این هستند که نحوه اجرای این قانون چگونه انجام می شود.

بیشتر از CBSPHILLY.COM

برخی از مدارس نیوجرسی به دلیل عدم ابراز نگرانی مقامات بهداشتی در مورد سنبله احتمالی COVID-19 پس از شکرگذاری ، به آموزش مجازی روی می آورند

دانشگاه معبد قبل از عزیمت به خانه برای تعطیلات شکرگذاری ، آزمایش رایگان COVID-19 را به دانشجویان ارائه می دهد

“محدودیت های احیای مجدد”: نیوجرسی تعداد افراد در اجتماعات داخلی و خارجی را محدود می کند