راهپیمایی فضایی روسیه به آماده سازی ایستگاه فضایی برای ماژول جدید کمک می کند

خبرهای روز جهان

درست است؛ هر دو دارای نام کوچک سرگئی هستند ، دقیقاً به همان صورت هجی می شوند. این دومین بار رایجیکوف در ایستگاه فضایی و اولین بار کود-سرورکوف است. و این اولین پیاده روی فضایی برای هر دو کیهان نورد است.

ریژیکوف ، فرمانده فعلی اکسپدیشن 64 ، یک لباس فضایی روسی اورلان با نوارهای قرمز پوشید در حالی که کود-اسورچکوف یک لباس فضایی با نوارهای آبی به عنوان عضو خدمه 2 خارج از منزل پوشید.

Ryzhikov به عنوان EV1 و Kud-Sverchkov به عنوان EV2 منصوب شدند – اگرچه هنوز هم به آنها “سرگئی 1” و “سرگئی 2” گفته می شود. این روند در طی یک کنفرانس مطبوعاتی توسط دو سرگی در ایستگاه فضایی در ماه اکتبر آغاز شد.

کیت روبینز ، فضانورد ناسا که با کیهان نوردان در ماه اکتبر از قزاقستان به فضا پرتاب شد ، به آنها کمک کرد تا لباس خود را بپوشانند و پیشرفت آنها را در کل راهپیمایی فضایی کنترل کنند.

توالت جدید ، دوربین VR و آزمایشات علمی به ایستگاه فضایی می روند

راهپیمایی فضایی رسماً در ساعت 10:12 صبح به وقت شرق شروع شد و در ساعت 5:00 بعد از ظهر به پایان رسید و 6 ساعت و 48 دقیقه به طول انجامید.

این چهل و هفتمین پیاده روی فضایی روسیه است که به مونتاژ و نگهداری ایستگاه کمک می کند ، 232 پیاده روی کلی و هشتمین راهپیمایی امسال است.

فضانوردان دریچه را از نظر نشت خارج از ماژول Poisk روسیه بررسی کردند ، زیرا پس از ورود ماژول جدید ، از آن به عنوان قفل هوا استفاده می شود.

فضانورد ناسا ، فضانوردان روسی به ایستگاه فضایی پرتاب می شوند

ماژول آزمایشگاهی چند منظوره جدید روسیه ، “Nauka” نام دارد که روسی به معنای “علم” است ، جایگزین ماژول روسی روسی خواهد شد. در آینده پیرها از مدار خارج می شوند ، از مدار خارج می شوند و از بین می روند.

Nauka سال آینده از قزاقستان راه اندازی می شود. در این بین ، چندین مسیر راهپیمایی فضایی برای جابجایی دارایی های پیرس و ماژول زریا مورد نیاز است تا آمادگی ورود ناوکا در آوریل 2021 را فراهم کند.

روبینز در ماه اکتبر گفت: “ما از همه ماژول ها استقبال می کنیم ، به خصوص اگر فضای ذخیره سازی داشته باشند.”

و بعد 7 نفر بودند

پرواز ناسا SpaceX Crew-1 روز سه شنبه در ایستگاه فضایی پهلو گرفت و مجموع فضانوردان ایستگاه را به هفت نفر رساند (به علاوه یك Baby Yoda كه به عنوان یك شاخص جاذبه صفر وظیفه مهم را انجام می دهد).

شاخص های جاذبه صفر ، معمولاً اسباب بازی های زیبا ، به خدمه اطلاع می دهند که پس از پرتاب چه زمان به فضا رسیده اند. به محض اینکه اسباب بازی شروع به شناور شدن می کند ، آنها می دانند که در فضا قرار دارند.

یوری ، کمی فضانورد که توسط اولگا ، همسر کود-اسورچکوف گره خورده بود ، در هنگام راه اندازی اکتبر آنها را همراهی کرد. به گفته ناسا ، هر خدمه باید شاخص خود را انتخاب کند.

سرگی کود سودروچکوف ، یکی از خدمه Expedition 64 ، یک فضانورد گره خورده به نام یوری را که توسط همسرش اولگا ساخته شده است ، در دست دارد.

Crew-1 فضانوردان ناسا ویکتور گلوور جونیور ، مایکل هاپکینز و شانون واکر و سوئیچی نوگوچی ژاپنی را برای شش ماه اقامت خود به ایستگاه فضایی برد.

ماموریت SpaceX-NASA: چهار فضانورد به ایستگاه فضایی بین المللی می رسند

برنامه خدمه تجاری ناسا می تواند میزان فضانوردان را در ایستگاه فضایی گسترش دهد – این بدان معناست که دانش بیشتر و حتی انواع جدیدی از آزمایشات می تواند در محیط بی نظیر ریز جاذبه اتفاق بیفتد.

هفت خدمه روز سه شنبه مراسم استقبال داشتند.

این یک لحظه تاریخی برای ایستگاه فضایی است. این اولین خدمه طولانی مدت خواهد بود که شامل 7 نفر در 20 سال ایستگاه فضایی است. 2 نوامبر 20 سال حضور مستمر انسان در ایستگاه فضایی بود.

پیش از این ، ایستگاه فضایی میزبان 13 نفر بوده است ، اما فقط برای چند روز با رفتن و رفتن خدمه.