دیزنی + نزدیک به 74 میلیون مشترک است

خبرهای روز جهان

سرویس پخش جریانی در پایان سه ماهه تقریباً 74 میلیون مشترک خالص داشت و از تخمین فراتر رفت و دلیل نادری برای تشویق این شرکت رسانه ای در حال تلاش برای وال استریت بود.

دیزنی (از بین برود) سهام در معاملات بعد از ساعت 5 افزایش یافت.

سکوی جریان یكی از علائم درخشان دیزنی بود. برای سال مالی خود ، که در ماه اکتبر به پایان رسید ، دیزنی توسط بیماری همه گیر ویروس کرونا چکش خورد.

درآمد دیزنی 65.3 میلیارد دلار بود که 6 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشت. دیزنی در سال مالی 2.8 میلیارد دلار ضرر کرد. این یک چرخش شدید نسبت به سال قبل بود ، زمانی که دیزنی 10.4 میلیارد دلار سود کسب کرد.

Bob Chapek ، مدیر عامل شرکت دیزنی ، در بیانیه ای گفت: “حتی با اختلال ناشی از COVID-19 ، ما توانسته ایم به طور موثر مشاغل خود را مدیریت کنیم و در عین حال قدم های جسورانه و عمدی را برای تعیین موقعیت شرکت خود برای رشد طولانی مدت بیشتر برداریم.” پنجشنبه. “نقطه روشن واقعی تجارت مستقیم ما به مصرف کننده بوده است که برای آینده شرکت ما کلیدی است.”

دیزنی + که روز پنجشنبه اولین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد ، در یک سال وحشتناک برای دیزنی یک کشتی نجات بوده است.

این شرکت قبل از بازگشایی به دستورالعمل های جدید بهداشتی و ظرفیت های محدود ، ماهها شاهد بسته شدن پارکها بوده است ، در حالی که واحد استودیوی پرفروش آن مجبور شده است فیلم ها را به سال آینده وارد کند.

با این حال ، دیزنی + سرعت خود را کاهش نداده است و دیزنی اطمینان می یابد که این شرکت همچنان به سرمایه گذاری در جریان ادامه می دهد.

دیزنی + آینده بود.  حالا دیزنی است

دیزنی روز پنجشنبه اعلام کرد که “سود نیمه اول نقدی نیمه دوم مالی سال 2020 را اعلام نخواهد کرد.” این امر به دلیل “تأثیر مداوم COVID-19” بلکه همچنین به منظور “اولویت قرار دادن سرمایه گذاری در ابتکارات مستقیم آن به مصرف کننده” بود.

این به دنبال آن است که دن لوئب ، رئیس صندوق پرچین Third Point ، ماه گذشته نامه ای به چاپک نوشت و از این شرکت خواست که 3 میلیارد دلار پرداخت سود سالانه خود را به طور دائم متوقف کند.

لوئب از دیزنی خواست تا با انتقال پول از سهامدارانش ، پول بیشتری را به سرویس جریان خود هدایت کند. روز پنجشنبه به نظر می رسد که دیزنی این کار را انجام داده است.

به دور از رشد دیزنی + ، پارک های دیزنی نیز در کانون توجه قرار گرفتند.

این بخش بیش از هر واحد دیگری در امپراتوری رسانه ای دیزنی مورد اصابت قرار گرفته است که منجر به اخراج گسترده شده است.

“مهمترین تأثیر منفی در سه ماهه و سال جاری از COVID-19 به ترتیب تقریباً 2.4 میلیارد دلار و 6.9 میلیارد دلار بر درآمد عملیاتی بخش پارک ها ، تجربیات و محصولات ما به دلیل از دست دادن درآمد ناشی از تعطیلات یا کاهش عملکرد بود. ظرفیت ها ، “دیزنی روز پنجشنبه گفت.

و اخبار روز پنجشنبه برای بخش پارک ها و استراحتگاه ها بهتر نبود.

دیزنی اعلام کرد که دیزنی لند ، پارک شاخص این شرکت در کالیفرنیا که از ماه مارس تعطیل است ، حداقل تا پایان سه ماهه مالی اول سال 2021 ، یعنی پایان دسامبر ، بسته خواهد بود.