دومین “قفل” ایتالیا شهرهای معروف آن را خالی گذاشته است

خبرهای روز جهان

(CNN) – هتل هایی که با تعداد معدودی از مشتریان خود مانند گالری های هنری خالی ، خانه های خالی که میهمانان انفرادی با هنرهای رنسانس بینی به بینی ایستاده اند ، رفتار می کنند. و برخی از مشهورترین فضاهای باز اروپا که تعداد انگشت شماری از مردم در آنها حضور دارند. ایتالیا در نوامبر 2020 شبیه هر چیزی نیست که در عصر جهانگردی انبوه وجود داشته باشد.

هنگامی که اگنس کرافورد ، یک راهنمای تور از رم ، در تاریخ 28 اکتبر از موزه های واتیکان بازدید کرد ، او فقط با 10 نفر دیگر در کلیسای معروف سیستین که بیش از حد شلوغ است پیدا شد.

“این خالی تر از زمانی بود که شما کار خاصی انجام می دهید [semi-private] افتتاح در شب که هزاران هزینه دارد “، او گفت.

“من فکر نمی کنم کسی که از کشور دیگری است در حال حاضر در فکر بازدید است.”

ده روز قبل ، او سفری به فلورانس کرده بود که در آن ، به جای خطوط برای ورود و ازدحام جمعیت در مقابل کارهای معروف هنری ، او خود را در گالری های افسانه ای اوفیزی روبرو کرد و آثار از جمله میکل آنژ ، بوتیچلی و رافائل – اغلب تنها.

کرافورد تأکید می کند که هفته اول نوامبر در ایتالیا همیشه فصل کمتری است. اما پس از افزایش گردشگران در تابستان – که بسیاری از آنها توسط تصاویر شهرهای هنری معروف کشور عاری از گردشگر کشیده شده است – دوباره شهرها خالی شده اند.

با افزایش شدید پرونده های Covid-19 ، در تاریخ 26 اکتبر ، ایتالیا فرمانی را صادر کرد که بارها و رستوران ها را در ساعت 6 عصر تعطیل کرد. و گردشگران منحرف در کشور به رکود سالانه بازدید کنندگان پیوستند.

والریانو آنتونیولی ، مدیرعامل گروه هتل های Lungarno Collection در فلورانس گفت: “من فکر نمی کنم هتلی در فلورانس با بیش از 10 اتاق اشغال شده باشد.”

کاهش تعداد بازدیدکنندگان منجر به یک دوره 10 روزه بی سابقه شد که در آن جاذبه های فرهنگی ایتالیا قبل از تعطیلی ، بازدیدهای خصوصی زیادی را برای گردشگران و مردم محلی ارائه می کردند.

در 6 نوامبر ، محدودیت ها بار دیگر تشدید شد. اکنون بین ساعت 10 شب و 5 صبح در سراسر کشور منع رفت و آمد برقرار است ، مراکز خرید در تعطیلات آخر هفته تعطیل هستند ، حمل و نقل عمومی 50 درصد ظرفیت دارد و – متأسفانه برای افرادی مانند کرافورد – موزه ها و گالری ها نیز تعطیل شده اند ، امیدوارم دسامبر دوباره بازگشایی شود 3

این کشور همچنین با توجه به تعداد پرونده هایشان ، به “مناطق” قرمز ، نارنجی و زرد تقسیم شده است ، با محدودیت های بیشتر برای مناطق قرمز با بیشترین خطر – لومباردی ، پیمونت ، کالابریا و واله د آوستا. در این مناطق ، ساکنان نباید خانه خود را ترک کنند ، مگر به دلیل کار ، دلایل بهداشتی یا انجام خریدهای ضروری.

این بدان معناست که برخی از مشهورترین مکانهای ایتالیا تقریباً خالی از سکنه هستند. و برخلاف قفل بهاری ، که در آن ساکنان برای خانه های خارج از مناطق قرمز – که به معنای بیشتر کشور است – به خانه های خود محدود بودند ، این بار آنها می توانند از شهرهای خود لذت ببرند – حتی با حضور در خارج ، آنها را احیا می کنند.

رم ، شهر باز

TOPSHOT - نمایی از Fontana di Trevi در رم در 6 نوامبر سال 2020. - ایتالیا از امروز در کل قلمرو ملی از ساعت 10 شب تا 5 صبح منع رفت و آمد برقرار کرده است که هدف آن جلوگیری از گسترش COVID-19 (ویروس کرونا ویروس جدید) است. ) پاندمی.  (عکس از Tiziana FABI / AFP) (عکس از TIZIANA FABI / AFP از طریق گتی ایماژ)

چشمه Trevi به طور معمول حتی در شب پر از بازدیدکننده است. تصویر 6 نوامبر ، پس از ساعت منع رفت و آمد

گتی ایماژ

کرافورد در روزهای اخیر دور رم را می گذراند و تصاویری از یک منطقه تقریبا بیابانی را منتشر می کند چشمه Trevi و انجمن رومی.

او می گوید ، محله وی ، Pigneto ، مرسوم ، مد روز که به دلیل شبانه روزی در پیاده روی معروف است ، “شب جمعه ساعت 4:30 در 6.30 بعد از ظهر احساس می شود.” “عجیب بود – هیچ صندلی یا میز در بیرون وجود ندارد ، همه چیز بسته است به جز فروشگاه مواد غذایی”.

یک زن و شوهر هنگام اقدامات محدودکننده دولت برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا ویروس COVID-19 جدید ، در مرکز رم در 5 نوامبر سال 2020 ، در حالی که در مقابل چشمه Trevi چت می کردند ماسک محافظ می پوشند. (عکس از ANDREAS SOLARO / AFP) (عکس از ANDREAS SOLARO / AFP از طریق گتی ایماژ)

یک آبنمای خالی Trevi در 5 نوامبر

گتی ایماژ

“مسافرت آخر هفته که به طور معمول از اروپا می گیرید [in November] اتفاق نمی افتد – با کشورهایی که در حال قفل شدن هستند ، فکر نمی کنم کسی قصد تعطیلات را داشته باشد. “

گردشگران در کنار آبشار Trevi در جریان موج گرمای غیرمعمول اوایل تابستان در 24 ژوئن 2019 در رم جمع می شوند.  - با افزایش دمای هوا در اروپا در 24 ژوئن ، هواداران از قفسه های فروشگاه و چشمه های عمومی خارج شدند و از شر گرما خلاص شدند ، مقامات خواستار هوشیاری قبل از حتی شرایط گرمتر در اواخر هفته شدند.  هواشناسان انفجار هوای سوزناک از صحرا را عامل اصلی گرمای غیرمعمول اوایل تابستان دانستند که می تواند دماسنجهایی را تا 40 درجه سانتیگراد (104 فارنهایت) به مناطق وسیع قاره منتقل کند.  (عکس از Alberto PIZZOLI / AFP) (اعتبار عکس باید ALBERTO PIZZOLI / AFP را از طریق Getty Images بخواند)

چشمه Trevi در زمان های شادتر – 24 ژوئن 2019

گتی ایماژ

بازدید این هفته وی از نمایشگاه جدید بسیار پرطرفدار رم در مورد مرمرهای تورلونیا در موزه های کاپیتولین باعث شد که وی موزه های کاپیتولین را با “شاید 20 نفر” به اشتراک بگذارد. در راه بازگشت به خانه ، در حالی که از کنار تئاتر مارسلوس عبور می کرد ، با اتوبوسی عبور کرد که فقط سه نفر در آن بودند.

درمان VIP در فلورانس

مردم در 26 مه 2018 در مرکز فلورانس بر روی ساحل Ponte Vecchio بر روی رودخانه آرنو قدم می زنند.  (عکس از ANDREAS SOLARO / AFP) (اعتبار عکس باید ANDREAS SOLARO / AFP را از طریق Getty Images بخواند)

فلورانس و پل معروف Ponte Vecchio آن (که در تابستان 2018 دیده می شود) معمولاً لبه دار هستند

گتی ایماژ

والرینو آنتونیولی می گوید: در فلورانس ، گهواره رنسانس ، “هر مهمان به عنوان یک جواهر دیده می شود.”

بعد از ساعت 6 بعدازظهر بارها و رستوران های هتل هنوز مجاز به پذیرایی از مهمانان هستند ، اما سقوط در جهانگردی به این معنی است که بسیاری از آنها تا اطلاع ثانوی بسته شده اند و دیگران فقط با چند اتاق کار می کنند (از چهار هتل Lungarno Collection و یک بلوک آپارتمانی ، فقط یک هتل – Portrait Firenze – همچنان باز است).

او می گوید نوامبر ممکن است فصل کم باشد اما همه چیز به آب و هوا بستگی دارد – روزهای آفتابی هنوز هم فلورانس را شلوغ می بینند. یا بهتر بگوییم ، آنها این کار را تا امسال کردند. وی می گوید ، پس از تابستانی كه بهتر از انتظار و 45 درصد اشغال در ماه اكتبر ثابت شد ، “كاملاً مثبت بودیم”. “ما بسیار تعجب کردیم که دیدیم اروپایی ها واقعاً در ماه اکتبر به مسافرت می روند.

“تا 10 روز پیش ما هنوز به آینده بهتر امیدوار بودیم ، اما پس از آن در سراسر اروپا تعداد موارد مثبت به طرز چشمگیری افزایش یافت. این ، همراه با محدودیت های جدید در سراسر اروپا ، عملا تمام هتل های ما را خالی کرد.”

او می گوید ، با این حال ، کنار بگذارید ، زمان ویژه ای بوده است.

تصویری که در 14 سپتامبر سال 2020 گرفته شده است ، پل Ponte Vecchio (پل قدیمی) را نشان می دهد که یک پل قوسی سگمنتالی سنگی بسته و با اسپندر بر روی رودخانه آرنو ، در فلورانس است.  (عکس از MIGUEL MEDINA / AFP) (عکس از MIGUEL MEDINA / AFP از طریق گتی ایماژ)

Ponte Vecchio (گرفته شده در 14 سپتامبر) در هفته های اخیر قابل پیاده روی است

گتی ایماژ

“این مرکز که به طور معمول 100000 گردشگر جمعیت دارد ، نیمه خالی است. شما می توانید از قدم زدن بیشتر لذت ببرید. و [until the new restrictions came into force] هیچ صف برای ورود به نمایشگاه ها وجود نداشت. “او در یک نمایشگاه عکاسی در ماه اکتبر گفت:” بدون وجود 100 نفر در اطراف هر عکس می توانید از آن لذت ببرید. “

وی می افزاید: “برای افرادی که هنوز می توانند به مسافرت بروند ، مثل VIP بودن است.” “یک نگرش واقعی از شکرگذاری وجود دارد و با همه مانند پادشاه یا ملکه رفتار می شود.

“[Visitors] می توانند امسال همان تجربه را داشته باشند که برای دستیابی به آن معمولاً هزاران نفر باید خرج کنند. “

البته ، جاذبه های اصلی فلورانس گالری های آن هستند – بنابراین با بسته شدن آنها ، به نظر می رسد که شهر حتی خالی تر می شود.

فیلم ونیز

دومین قفل نیمه قفل ایتالیا در کاخ دوج در ونیز ، 7 نوامبر 2020

کاخ دوج در مورد آنچه بعدازظهر شنبه ، 7 نوامبر باید شلوغ باشد

جولیا باکلی

در ونیز ، از آنجا که اکثر بازدیدکنندگان به جای ورود به موزه ها ، به دو منطقه بیرونی – پل ریالتو و میدان سنت مارک – می چسبند ، این تضاد حتی شدیدتر بوده است.

اکنون ، هر شب ، یک قطره قطره از مردم محلی در Piazza San Marco وجود دارد ، که در اطراف میدان خالی قدم می زنند و از کلیسای معروف و کاخ Doge عکس می گیرند.

میله های معروف این میدان – که به خاطر موسیقی زنده و قیمت های چشم نواز آن به اندازه زیبایی معروف هستند – ساعت 6 عصر بسته می شوند ، اما صندلی ها و میزهای خود را در میدان می گذارند. بنابراین ، هر روز غروب ، مردم محلی به صندلی های خالی می روند تا گپ بزنند یا یک پیک نیک نوشیدنی یا حتی پیتزا بخورند.

مردم در حالی که در نیمه دوم قفل دوم ایتالیا ، 6 نوامبر 2020 ، به مکان های کافه ای در میدان سنت مارک می روند

مردم در حالی که در نیمه دوم قفل دوم ایتالیا ، 6 نوامبر 2020 ، به مکان های کافه ای در میدان سنت مارک می روند

جولیا باکلی

جوزپه کالیاندرو ، صاحب رستوران Antica Sacrestia در فاصله کمی از میدان ، می گوید محدودیت های بسته شدن بارها و رستوران ها در ساعت 6 بعدازظهر همه چیز را تغییر داد.

او می گوید: “صبح ، ونیز هنوز کاملا زنده است – تعداد کمی گردشگر وجود دارد اما مردم محلی در حال تردد هستند و با مدارس ، مغازه ها و بارها در روز باز ، تقریباً طبیعی است.”

“اما از بعد از ظهر ، خیابان ها به تدریج خالی می شوند و عصرها تعداد بسیار کمی از مردم در اطراف قدم می زنند.”

تصویری که در 20 اکتبر 2017 در ونیز گرفته شده است ، گردشگرانی را نشان می دهد که در حال ورود به مقابل هستند

کاخ دوج در اکتبر 2017 ، در یک روز معمول در فصول کم

گتی ایماژ

ونیز همیشه از بعضی جهات مانند یک فیلم تنظیم می شود ، و هرگز بیشتر از حالا ، با میدان ها و خیابان های خالی از صحنه تنظیم. علاوه بر این ، طی چند روز گذشته این شهر به یک مجموعه فیلم واقعی تبدیل شده است ، تام کروز در شهر برای فیلمبرداری فیلم جدید ماموریت غیرممکن است.

“این نشانه مهمی از جذابیت بزرگ ونیز ، حتی اکنون است – و بارقه ای از امید برای” پس از آن “است.

“اما در غیر این صورت این احساس می شود که یک شهر دوباره در تصرف است – شهری که می داند برای نجات خود از یک سال بسیار منفی باید حتی بیشتر صبر کند.”

در میلان از كروسان استفاده شده است

میلان ، ایتالیا - 06 نوامبر: یک بوتیک بسته گوچی در Galleria Vittorio Emanuele در 06 نوامبر 2020 در میلان ، ایتالیا.  در روزهای نوامبر 06 نوامبر ، مناطق کالابریا ، لومباردی ، پیمونت و وال د آوستا در ایتالیا در یک محاصره نرم قرار گرفتند. افراد فقط به دلایل کار ، بهداشت یا اضطراری قادر به ترک خانه خود نیستند.  کافه ها ، رستوران ها و مغازه های غیر ضروری به غیر از آرایشگاه بسته است.  (عکس از ویتوریو زونینو سلوتو / گتی ایماژ)

فروشگاه های معروف مد شهر (که در 6 نوامبر دیده می شود) تعطیل هستند

گتی ایماژ

و سپس میلان ، که به عنوان پایتخت لومباردی ، توسط موج اول ویروس سخت آسیب دید.

علاوه بر محدودیت های ملی ، علاوه بر محدودیت های ملی ، علاوه بر محدودیت های ملی ، مردم فقط باید خانه های خود را ترک کنند.

فروشگاهها ، بارها و رستوران ها به غیر از مغازه هایی که کالاهای اساسی مانند مغازه های مواد غذایی را می فروشند ، بسته شده اند.

کارلو دالآستا ، بنیانگذار بارهای گروه Farmily Group ، گفت که تا آخرین لحظه ، میلانی ها در تلاش بودند تا به روند عادی خود ادامه دهند.

وی پنجشنبه در آخرین صبح خود به سی ان ان گفت: “این صبحانه کاملاً پر بود – ما کروسانت خود را فروختیم.”

“افراد بیرون و در خانه کمی کمتر بوده اند ، اما همه منتظر بوده اند. تا دیروز [when the restrictions were confirmed] ما نمی دانستیم چه مرگ خواهیم مرد. “

جهانگردان در تاریخ 30 مه 2019 در مقابل کلیسای جامع Duomo ، بزرگترین کلیسای ایتالیا ، در مرکز میلان عکس می گیرند. (عکس توسط میگوئل مدینا / خبرگزاری فرانسه) (اعتبار عکس باید MIGUEL MEDINA / AFP را از طریق گتی ایماژ بخواند)

این میدان (30 مه 2019 نشان داده می شود) معمولاً مرکز گردشگران بازدید کننده از شهر است

گتی ایماژ

تعداد بازدیدکنندگان میلان امسال به یک چهارم سال 2019 کاهش یافته است. اگرچه دالآستا می گوید در تابستان بیش از حد معمول متوجه گردشگران اروپایی شده است ، بسیاری از بازدیدکنندگان منظم این شهر از ایالات متحده و چین هستند – هر دو از اتحادیه اروپا ممنوع هستند (اگر چین ممنوعیت متقابل مسافران اتحادیه اروپا را لغو کند ، دومی برداشته می شود) )

وی گفت: “از ماه اکتبر من هیچ گردشگری ندیده ام.”

و او گفت که اگرچه اوضاع روز به این شکل متفاوت نیستند ، “اگر بعد از ساعت 6 بعد از ظهر پیاده روی کنید خیلی عجیب است – تعداد بسیار کمتری از مردم ، همه چیز بسته است. در Navigli [the nightlife area where his bar, MAG Café, is located] شما عادت دارید که در وسط عمل راه بروید – مردم ، چراغ ها ، سر و صدا وجود دارد. اکنون فضای متفاوتی است. “

اما با وجود همه چیز ، او برای آینده مثبت است.

“با داشتن شش ویژگی ، ما همیشه توجه داشته ایم اما من فکر می کنم که مدیریت خود را بهبود بخشیده ایم. من فکر می کنم بعد از واکسن همه چیز مثل گذشته برگردد – در واقع ، من فکر می کنم فقط تغییرات مثبت وجود دارد.

“متأسفانه ، ما اکنون در حال بستن هستیم زیرا بستن آن درست است. ما فداکاری می کنیم ، امیدواریم که این کار در اسرع وقت ادامه یابد تا بتوانیم برگردیم و کارهای خود را بهتر انجام دهیم.”

در این میان ، میدان های بزرگ سرزمین فوق گردشگری برای اولین بار در دهه های گذشته برای ایتالیایی ها وجود دارد.