دور دوم سنا در جورجیا: یک Super PAC جدید همسو با مک کانل 43 میلیون دلار تبلیغات حمله رعد اسا را ​​در نظر دارد

خبرهای روز جهان

این گروه 43 میلیون دلار در تبلیغات تلویزیونی و رادیویی جدید هزینه خواهد كرد. این مبلغ در حدود 80 میلیون دلاری است که سازمان سیاسی همسو با مک کانل متعهد شده است از طریق صندوق رهبری سنا و American Crossroads ، یک فوق العاده PAC دیگر صرف کند.

استیون لاو رئیس صندوق رهبری سنا در بیانیه ای به CNN گفت: “سرنوشت کشور ما در جورجیا در تعادل است.” “این فعالیت جدید از طریق Peachtree PAC بیانگر این است كه نمی تواند بیشتر باشد زیرا آینده آزادی در انتخابات خواهد بود.”

اظهارات وی پس از پرس و جو از CNN در مورد Peachtree PAC و خریدار رسانه ای مشترک آن با صندوق رهبری سنا صورت گرفت.

رزروها نشان می دهد Peachtree حمله حمله رعد اسا خود را از چهارشنبه آغاز خواهد کرد.

دور دوم انتخابات ژانویه 5 – با قرار گرفتن در معرض احساسات جمهوری خواهان. كلی لوفلر و دیوید پردو در برابر رافائل وارنوك و جون اوسوف از رقیبان حزب دموكرات – مشخص خواهد كرد كه جمهوری خواهان سال آینده اکثریت مجلس سنا را حفظ خواهند كرد یا خیر.

بررسی واقعیت بحث سناتوری جورجیا بین لوفلر و وارنوک

مسابقات دوقلو پیش از این نیز مبالغ سرسام آوری به دست آورده است: طبق آخرین داده های گروه تجزیه و تحلیل رسانه کمپین کانتار ، هزینه های تلویزیون و تبلیغات از روز سه شنبه به 400 میلیون دلار رسیده است. تاکنون جمهوریخواهان در هزینه های حدود 242.4 میلیون دلار تا 154.3 میلیون دلار دموکرات ها را هدایت می کنند.

این رقم شامل هزینه های انجام شده از 10 نوامبر و رزرواسیون در مرحله دور دوم 5 ژانویه است.

انفجار فعالیت Peachtree نشان دهنده ظهور PAC های فوق العاده pop-up ، کمیته های اقدام سیاسی با نام های محلی است که برای نفوذ در رقابت های فردی پدیدار می شوند ، بدون اینکه روابط رأی دهندگان با گروه های ملی یا منابع مالی آنها را روشن کند.

یک Super PAC دموکراتیک ملی ، PAC اکثریت سنا ، دو Super PAC فعال در مسابقات جورجیا راه اندازی کرد: راه های جورجیا و افتخار جورجیا. بر اساس داده های کانتار ، این دو گروه در مجموع حدود 17 میلیون دلار در مرحله دور دوم هزینه کرده اند.

برندان فیشر از مرکز حقوقی مبارزات غیرحزبی گفت ، استفاده از نام های فوق العاده PAC گمراه کننده به منافع احزاب ملی اجازه می دهد “در پولهای مختلف پول را شسته و پیام را بشویند”.

افزایش فعالیت توسط Peachtree PAC در حال حاضر آن را به یکی از بزرگترین مصرف کنندگان در گرجستان تبدیل کرده است.

Peachtree PAC بیانیه تشکیلات خود را در 6 نوامبر به کمیسیون فدرال انتخابات ارائه داد – با توجه به کاندیداتوری دو دور دوم.