دور دوم انتخابات جورجیا: برگزارکنندگان به دنبال جلب رای دهندگان جوان جدید هستند

خبرهای روز جهان

در حالی که روز انتخابات فرا رسیده و می گذرد ، رقابت ها برای کرسی های سنای آمریکا در گرجستان به دور دوم منتهی می شود زیرا هیچ یک از نامزدها در ماه نوامبر اکثریت آرا را کسب نکردند. رأی دهندگان بار دیگر در 5 ژانویه به پای صندوق های رای خواهند رفت. سرنوشت اکثریت مجلس سنا به هر کدام از احزاب که در دور دوم پیروز می شوند ، بستگی دارد و دموکرات ها امیدوارند که کرسی ها را دور بزنند تا کمال هریس معاون منتخب رئیس جمهور بتواند روابط خود را از بین ببرد اتاق بالا.
با به خطر افتادن این مسئله ، گروههایی که تلاش مشترکی برای جلب رأی دهندگان جوان برای انتخابات عمومی انجام داده اند مشتاقند در ماههای آینده حتی بیشتر تجمع کنند. طبق قانون جورجیا ، افراد باید حداقل 17 سال و نیم برای ثبت نام و 18 سال برای رای دادن باشند ، این بدان معنی است که رأی دهندگانی که تا 5 ژانویه 18 ساله می شوند می توانند برای رأی دادن در دور دوم ثبت نام کنند. آخرین مهلت ثبت نام 7 دسامبر است.

“در طول چهار سال گذشته ، من صدای بیشتری ایجاد کرده ام تا علیه آنچه که من فکر می کنم درست است صحبت کنم و برای مبارزه برای حقوق بشر تلاش کنم. من همیشه می دانستم که نمی توانم رای دهم ، من می خواستم در این انتخابات سهیم باشم تا برای جامعه LGBTQ + و همچنین BIPOC بجنگم. ”

اسپور که روز دوشنبه برای رأی دادن ثبت نام کرد ، گفت: “فهمیدم كه جورجیا قرار است انتخابات دور دوم داشته باشد.” “… صدای من اکنون قدرت بیشتری دارد که می توانم رأی دهم.”

March For Our Lives جورجیا در حال حاضر به دنبال ثبت هر چه بیشتر افراد 18 ساله به زودی و ثبت نام دوباره جوانان دیگری است که در روز انتخابات رأی دادند.

نتایج و نقشه های انتخابات جورجیا

مینا ترابی ، مدیر ایالتی جورجیا ، گفت ، ماه مارس برای زندگی ما جورجیا به رسانه های اجتماعی تشویق می شود تا جوانان را به ثبت نام برای رای دادن ترغیب کند. این گروه همچنین با تأکید بر نقشی حیاتی که آنها معتقدند جوانان می توانند در تعیین نتیجه بازی کنند ، همه رای دهندگان واجد شرایط را به شرکت در دور دوم تشویق می کند. سازمان غیرحزبی از رسانه های اجتماعی برای برجسته کردن نامزدها و مواضع آنها بر اساس س surveyالات نظرسنجی ای که این سازمان کاندیداها را در ماه سپتامبر ارسال کرده استفاده خواهد کرد.

به گفته ترابی ، March For Our Lives جورجیا کارت پستالهایی با اطلاعات مشابه در پردیس های کالج اطراف مترو آتلانتا از جمله دانشگاه ایالتی جورجیا ، دانشگاه جورجیا ، دانشگاه اموری و فناوری جورجیا رها می کند. ترابی گفت: این سازمان در نظر دارد کارت پستالهایی را برای دانش آموزان مانند Jittery Joes ، کافی شاپ معروف دانشگاه در دانشگاه جورجیا در مناطق پرتردد قرار دهد.

این سازمان اعضای خود را تشویق می کند تا اطلاعات مربوط به دور دوم را با کلاسهای خود ، چه در تماسهای ویدیویی و چه به صورت حضوری ، به اشتراک بگذارند ، در پایان کلاس دو دقیقه وقت بگذارند تا درباره انتخابات صحبت کنند یا پیوند ثبت نام رای دهندگان را در چت های کلاس خود بگذارند. .

ترابی گفت: “این یک استخر جدید برای رای دهندگان است و صادقانه بگویم ، این رای دهندگان یا به زودی رای دهندگان آماده تغییر هستند.”

رای گیری زودهنگام برای دور دوم انتخابات عمومی دفاتر فدرال در جورجیا در 14 دسامبر آغاز می شود ، این گروه جوانان را در ایالت با تشویق به سرکوب رای دهندگان تشویق می کند که زودتر رای دهند.

رئا وونش با مارس برای زندگی ما جورجیا رأی داد.

ترابی گفت: “حرکت و پیشرفت” در دور دوم در معرض خطر است.

وقتی همه ما رأی می دهیم ، سازمان تعامل رای دهندگان غیرحزبی با مشارکت بانوی اول سابق میشل اوباما ، نیز تلاش های خود را در ایالت قبل از مرحله دوم دور دوم افزایش می دهد.

وقتی همه ما رأی می دهیم در دبیرستان های سراسر مترو آتلانتا ، از جمله در شهرهای آتلانتا و دی کالب و کلیتون ، برنامه های “My School Votes” برنامه دارد. این گروه می گوید با رأی دادن خود در صورت داشتن سن ، و یا تشویق دیگران به رأی دادن ، دانش آموزان را به شرکت در مرحله دور دوم تشویق می کند.

به دنبال پیروزی پیش بینی شده رئیس جمهور منتخب جو بایدن در این ایالت ، انرژی دموکراتیک در جورجیا منجر به دور دوم فدرال ایالت می شود. در آستانه انتخابات عمومی ، گروههایی مانند Fair Fight Action ، سازمان حقوق رأی که ​​توسط نامزد سابق فرمانداری جورجیا ، استیسی آبرامز ، راه اندازی شده بود ، تلاش گسترده ای برای گسترش تعداد رای دهندگان داشتند.

برخی از برگزارکنندگان جوان در جورجیا معتقدند که رأی دهندگان جوان رنگین پوست نقش مهمی در افزایش سهم آرا Democratic دموکرات ها در این ایالت داشتند.

طبق نظرسنجی های خروجی CNN ملی ، رأی دهندگان جوان رنگی برای بایدن در جورجیا سخت شکست خوردند ، در حالی که همتایان سفیدپوست آنها وفادارتر به ترامپ بودند. در حالی که رأی دهندگان سیاه پوست در جورجیا 18 تا 29 سال از Biden بیش از ترامپ با 76 76 تا 23 supported و رای دهندگان لاتین در جورجیا با سنین 18 تا 29 سال از Biden بیش از ترامپ با 74 to تا 25 in حمایت کردند ، رأی دهندگان سفید در جورجیا 18 تا 29 سال از ترامپ حمایت کردند پیشنهاد 60٪ تا 38٪

نظرسنجی های خروجی CNN نشان می دهد ، جوانان آمریکایی و رای دهندگان تحصیل کرده کالج در چندین ایالت میدان جنگ به بایدن می روند

تورابی به سی ان ان گفت: “جورجیا از نظر تاریخی یک کشور بسیار سرخ است. ما پدر و مادرمان نیستیم ، پدربزرگ و مادربزرگمان نیستیم و به روش دیگری فکر می کنیم. ما متوجه نیرویی هستیم که آرا our ما دارند.”

ایتان آشر ، 18 ساله ، سازمان دهنده ائتلاف آینده ، یک شبکه ملی از سازمان ها و رهبران تحت هدایت جوانان ، می گوید که او “نمی تواند خوشحالتر باشد” در مورد انرژی جوانان گرجستان.

وی گفت: “ما در دهه گذشته توانستیم تغییر وضعیت ژئوپلیتیکی دولت را ببینیم و این واقعاً به ما دامن می زند.” وی گفت که علاقه او به فعالیت تا حدودی به دلیل جان جان لوئیس ، نماینده فقید جورجیا دموکراتیک ، بود که کار حقوق مدنی خود را از همان نوجوانی آغاز کرد.

“ما از یادگیری در مورد” جنگ تجاوزات شمال “به دیدن آبی شدن گرجستان رفتیم.”

اشر و سوفیا وودرو ، همچنین 18 ساله و یکی از سازمان دهندگان ائتلاف آینده ، در حال همکاری با دیگر سازمان دهندگان جوان در این ایالت هستند ، از جمله March For Our Lives Georgia و پروژه کارگران نظرسنجی جوانان جورجیا ، برای ایجاد انگیزه از جوانان و کانال آن را به رواناب.

پروژه کارگران نظرسنجی جوانان جورجیا ، ابتکاری توسط ایوان مالبرو ، 22 ساله ، تازه فارغ التحصیل دانشگاه ایالتی جورجیا ، 1000 کارگر نظرسنجی با سن 18-25 سال را برای کار در نظرسنجی ها در انتخابات عمومی دعوت کرد.

در سه هفته آینده ، مالبرو گفت ، گروه او در حال برنامه ریزی برای ثبت نام رای دهندگان با موضوع تعطیلات برای دبیرستان ها و همکاری با مدارس در هفت شهرستان در مترو آتلانتا است.

آشر گفت که از ایجاد ژاکت های کریسمس “Voting Atlanta Santa” با مالبرو برای این مراسم بسیار هیجان زده است.

سازمان دهندگان جوان آخر هفته ها برای رای گیری از امروز تا 5 ژانویه برگزار می کنند ، تلفن بانکی ، پیام کوتاه و جوانان گرجی را تشویق می کنند “هلوهای خود را به صندوق های رای بیاورند.”

مالبرو در ابتدا انتظار گسترش ابتکار کارگر نظرسنجی خود را نداشت ، اما اکنون ، او گفت ، می خواهد به موفقیت قبلی خود ادامه دهد.

مالبرو گفت: “ما قصد نداریم پس از مرحله دوم دور بایستیم.” “ما می خواهیم یک ایستگاه جذب نیرو برای کارگران نظرسنجی به طور کامل برای جوانان در جورجیا باشیم.”

شانته ولف ، مدیر مبارزات انتخاباتی Sunrise ، به CNN گفت ، و به نوبه خود ، جنبش Sunrise ، سازمان آب و هوایی پیشگام جوانان که با حمایت از Green New Deal برجسته شده است ، بار دیگر مراکز خود را در جورجیا بسیج خواهد کرد.

طلوع آفتاب کاندیداهای سناتور دموکرات جان اوسوف و روحانی رافائل وارنوک را که در مرحله دوم انتخاباتی مقامات GOP را به چالش می کشند ، بکار خواهد بست.

وولف به سی ان ان گفت: “مراکز منطقه آتلانتا ما علاوه بر آموزش و آموزش سیاسی ، برای محاصره رأی دهندگان جوانان سفیدپوست که برای ترامپ در جورجیا رای می آورند ، علاوه بر آموزش سیاسی ، کار تعامل محله Covid را نیز انجام خواهند داد.”

“گرجستان کلید پس گرفتن سنا است و ما مشتاقانه منتظر ایستادن در کنار رهبرانی هستیم که برای لحظه ای که اکنون در آن قرار داریم ، چارچوب تعیین کرده اند.”