در اینجا برندگان و بازندگان فست فود برای صبحانه آورده شده اند

خبرهای روز جهان

از آنجا که افراد زیادی برای صرف صبحانه و قهوه صبحانه خود در خانه اقامت داشته اند ، تاکو بل ، استارباکس و تیم هورتون رنج می برند. هنوز هم با گذشت زمان ، نشانه هایی از بازگشت به طور عمده در مک دونالد و وندی دیده می شود.

در اینجا افرادی که در صبحانه بر اساس یک رشته اخیر درآمد برنده و باختند:

مک دونالد (MCD) افزایش فروش در فروشگاه ها را ثبت کرده است حداقل یک سال برای سپتامبر و اکتبر برای تمام قسمتهای روز ، از جمله صبح ها. این پس از چند ماه کاهش صبحانه ، حتی قبل از همه گیری ، یک وارونه است.

اگرچه در سه ماهه سوم صبح چیزی جدید به بازار عرضه نشد ، اما با افزایش فروش در کل روز ، بهبود حاصل شد. مک دونالد وعده های غذایی مشهور و طعم های جدید ناگت مرغ را اضافه کرد که به فروش ایالات متحده در فروشگاه ها کمک می کند حداقل یک سال رشد 4.6٪ داشته باشند.

در جلسه اخیر سرمایه گذاران ، مک دونالد با نگاه به جلو ، تمرکز خود را بیشتر روی مجموعه مک کافه خود با شیرینی های جدید و فروش “قهوه داغ تر ، سریع تر و تازه تر” که “دارای پتانسیل رشد عظیم است” ، دارد. با این حال ، برنامه هایی برای بازگرداندن صبحانه تمام روز اعلام نشده است.

برنده: وندی

صبحانه برای وندی هنوز رونق دارد. این وعده غذایی که فقط چند روز قبل از ابتلا به بیماری همه گیر در ایالات متحده آغاز شده بود ، 7٪ فروش در سه ماهه سوم را به خود اختصاص داد. اگرچه این اندکی کاهش نسبت به سه ماهه قبل است ، اما برای وندی همچنان یک داستان موفقیت آمیز است.

مدیر عامل شرکت تاد پنگور در تماس تلفنی 4 نوامبر اظهار داشت که این وعده غذایی “ایجاد یک لایه فروش و سود است که قبلاً آن را نداشتیم”. “ما همچنین می بینیم که امتیازات رضایت مشتری ما در قسمت صبحانه بالاترین امتیاز را دارد ، زیرا مشتریان در حال ارائه پیشنهادی هستند که ما داریم.”

به طور قابل توجهی ، منتقدان نگران بودند که با راه اندازی صبحانه ، فروش ناهار و شام آن را خنثی کند. این مورد صدق نکرده است ، به گفته پنگور که “پیام رسانی در مورد غذای با کیفیتی که در هاله های صبحانه تحویل می دهیم برای حمایت از بقیه کارهای روزانه ما است.”

وندی (WEN) گفت که در حال رشد صبحانه با تبلیغات و تبلیغات بیشتر است.

بازنده: استارباکس

با تغییر ناگهانی در روال صبح هیچ زنجیره ای بیش از حد مختل نشده است استارباکس (SBUX). فروش ایالات متحده در سه ماهه گذشته در فروشگاه ها حداقل یک سال 9٪ کاهش یافته است. این در ماه سپتامبر بهبود یافت ، زمانی که فروش در فروشگاه ها حداقل یک سال به دلیل بازگشت Lattes Pumpkin Spice فقط 4٪ کاهش یافت.
با این حال ، این زنجیره برای بهبود سال آینده خوشبین است که انتظار دارد فروش در فروشگاه ها حداقل یک سال بین 17 تا 22 درصد جهش داشته باشد. موقعیت های حومه ای و رانندگی از طریق مکان با سرعت بیشتری نسبت به مکان های شهر بهبود می یابند.

بازنده: تاکو بل

فروش صبحانه که از نظر تاریخی 6٪ از فروش در Taco Bell را تشکیل می داد ، برای سه ماهه سوم به 4٪ کاهش یافت. این نتیجه یک قطعه قابل توجه از رستوران های آمریکایی آن است که در طی همه گیری فروش آن را متوقف کرده اند.

یام مارک های تجاری (YUM) مدیر عامل شرکت دیوید گیبس در تماس با درآمد 30 اکتبر خود گفت که “متعهد به صرف صبحانه طولانی مدت است و انتظار می رود با گذشت زمان به همه فروشگاه ها به آن برگردد.”

با وجود این ، فروش فصلی در فروشگاه ها حداقل یک سال 3 درصد رشد می کند.

بازنده: تیم هورتونز و برگر کینگ

هر دو زنجیره ، متعلق به مارک های بین المللی رستوران (QSR)، یک سه ماهه سوم ناخوشایند داشت. در Burger King ، فروش ایالات متحده در فروشگاه ها حداقل یک سال 8 درصد کاهش یافت که دلیل اصلی آن ارائه صبحانه است.

مدیر عامل شرکت خوزه Cil گفت: “اختلال همه گیر در روال صبح و تحرک به عملکرد نرمال ما در بخش صبح کمک کرده است” ، در یک تماس درآمد. وی افزود: “مناطق مشخصی برای بهبود پیشنهادات صبحانه ما” وجود دارد و در اوایل سال 2021 ارائه می شود.

تیم هورتونز ، که بیشتر به صبحانه و قهوه معروف است ، یک چهارم خشن هم داشت. فروش در کانادا ، جایی که در آن واقع شده و حدود 5000 رستوران دارد ، 14 درصد کاهش یافت.

“گسترش Covid-19 و در نتیجه سفارشات در خانه تأثیر ویژه ای در بازدیدهای مبتنی بر روتین با فرکانس بالا در صبح دارد که با توجه به نرخ بالای ما بخش مهمی از تجارت ما در کانادا است. ملاقات ، “Cil گفت.