درمارولر چیست و چگونه به جوان سازی پوست کمک می کند؟

خبرهای روز جهان

درمارولر را هم به تنهایی و هم با داروها و سرم ها یا ماسک های پوستی میتوان استفاده کرد. این محصول بی نظیر به نفوذ و جذب مواد دارویی به پوست ، سفت شدن پوست ، جوانسازی و رفع چین و چروک ، بهبود زخم ها و جای جوش ، بهبود ترکها ی پوستی و کوچک شدن منافذ باز پوست کمک فراوانی میکند و ظاهر کلی پوست را بهبود میبخشد.

چه کسانی نمی توانند از این شیوه جوانسازی پوست صورت استفاده کنند؟ این کار را هر هفته یا ده روز یک بار تا دو ماه ادامه دهید و اثرات فوقالعاده آن را در شادابی و جوانسازی درمارولر و کوکتل پوست مشاهدهکنید. ضخامت این سوزنها در حد میکرون و طول آنها از 0.2 تا 3 (دو دهم تا سه) میلیمتر است.درمارولر 0.5 میل DRS با وجود سادگی، اثرات معجزهآسای آن در برخی موارد حتی بیش از روشهای بسیار گران قیمت و پیشرفتهی موجود است.

جالب است بدانید که استفاده از این وسیله ساده روز به روز توسط متخصصین زیبایی رو به افزایش است چرا که با وجود سادگی، اثرات معجزه آسای آن در برخی موارد حتی بیش از روشهای بسیار گران قیمت و پیشرفته موجود می باشد. ⦁ با استفاده از این روش جوان سازی پوست، ضخامت پوست بیشتر شده و مقاوم تر می شود.

درمارولر برای بیماران با هر رنگ پوست و هر سنی قابل استفاده میباشد. در سالهای اخیر پزشکان استفاده از درمارولر تیتانیوم را بیشتر توصیه میکنند و بهتر است هر ۶ الی ۱۲ ماه یک بار سوزنها تعویض شوند. اما در حالت کلی، بر اساس تحقیقاتی که در چند سال اخیر انجام شده است، لیزر به عنوان یکی از روش های درمان تهاجمی و میکرونیدلینگ به عنوان یک روش درمان غیرتهاجمی در نظر گرفته می شود.