درآمد سه ماهه سوم Uber: با ادامه مصوبه های همه گیر ، درآمد از دست می رود

خبرهای روز جهان

درآمد این شرکت برای سه ماهه 3.1 میلیارد دلار گزارش شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد کاهش داشته و در مقایسه با برآوردهای تحلیلگران که توسط Refinitiv جمع آوری شده اند ، کمتر است. درآمد شرکت Rides 53٪ کاهش یافته و درآمد Eats 125٪ نسبت به یک سال قبل رشد داشته است.

سهام اوبر حتی در معاملات بعد از ساعت ها نیز در نوسان بود.

نلسون چای ، مدیر ارشد مالی اوبر در بیانیه ای همراه با انتشار درآمد خود گفت که این شرکت همچنان در توانایی خود برای دستیابی به سودآوری به صورت تعدیل شده قبل از پایان سال آینده اطمینان دارد.

وقتی نوبت به ضرر رسید ، این شرکت انتظارات را برآورده کرد و گزارش داد که در این سه ماه 1.1 میلیارد دلار ضرر کرده است. در سه ماهه دوم ، اوبر 1.8 میلیارد دلار ضرر کرد و در طی سه ماهه نخست سال جاری نیز خیره کننده 2.9 میلیارد دلار از دست داد. در کل ، Uber در سال 2019 8.5 میلیارد دلار ضرر کرد. تاکنون در سال 2020 ، Uber 5.8 میلیارد دلار ضرر کرده است.
نتایج بدست آمده پس از روز انتخابات هنگامی که مردم کالیفرنیا به تصویب معیار رای گیری که از مدل تجاری اوبر پیشگام دفاع می کند ، رای دادند. این امکان را به شرکت می دهد تا به جای کارمندان ، با رانندگان خود به عنوان پیمانکار مستقل در ایالت رفتار کند.

سهام این شرکت روز چهارشنبه با انتشار اخباری مبنی بر تصویب پیشنهاد 22 یا “Prop 22” ، تقریباً 15 درصد افزایش یافت. تصویب Prop 22 به سرمایه گذاران دلیل خوش بینی برای چگونگی تحمل Uber را داد که در آینده با چالش های دیگر طبقه بندی راننده روبرو شد.