دانشجویان پرستاری برای کارهای همه گیر آموزش می بینند

خبرهای روز جهان

مدیسون (WKOW) – از آنجا که بیمارستان ها با کمبود کارکنان مراقبت های بهداشتی روبرو هستند ، مدارس پرستار را برای آماده سازی دانش آموزان برای کار در بیماری همه گیر سازگار می کنند.

کانر میکلسون هرگز انتظار نداشت که در چنین شرایط حساس پرستاری شود.

وی گفت: “این همان چیزی بوده است که ما برای تمام زندگی خود به دنبال آن بوده ایم.” “فقط توانایی رفتن و کمک به مردم و توانایی انجام این کار در وسط بیماری همه گیر تقریباً یک افتخار است.”

وی ترم آخر خود را در دانشکده پرستاری هنری پیش پردولین ، کالج اجوود گذرانده است. نزدیک به 300 دانش آموز این مدرسه مجبور شده اند سبک های یادگیری خود را در طی همه گیر شدن به طرز چشمگیری تغییر دهند.

کالین گلیکسون ، رئیس موقت ، گفت: “از آنجا که بیمارستان ها همزمان تعداد کمتری دانشجو را در واحد به دلیل فضا و فاصله اجتماعی می گیرند ، ما توانستیم تجربیات مجازی بیشتری را تطبیق داده و توسعه دهیم.”

کالج Edgewood با استفاده از یک مرکز شبیه سازی و تمرین خدمات بیمار از راه دور برای سلامتی ، آموزش مجازی را با برخی کارهای شخصی برای آموزش پرستاران آینده ترکیب می کند.

گولیکسون به 27 خبر گفت: “این دانش آموزان را به چالش می کشد که بتوانند سلامتی و سلامتی و بیماری را به روشی دیگر ارزیابی کنند ، درصورتی که بیمار را رو در رو نمی بینید.”

دانش آموزان همچنین فرصت های جدیدی برای کسب تجربه عملی در طول بیماری همه گیر داشته اند. از آنها خواسته شده است تا به بخشهای بهداشت عمومی در سراسر جنوب ویسکانسین در کلینیکهای ردیابی تماس و تزریق آنفولانزا کمک کنند.

کالج اجوود و کالج مدیسون هر دو شاهد علاقه بیشتری به برنامه های پرستاری در سال جاری بوده اند ، علی رغم اینکه می بینند کار در طول همه گیر بودن چقدر استرس آور است.

کری کلینسکی ، مدیر برنامه پرستاری و عضو هیات علمی گفت: “من فکر می کنم تقریباً دیدن برخی از چالش ها در سیستم مراقبت های بهداشتی در واقع ایجاد علاقه بیشتر ، انگیزه بیشتر ، اشتیاق بیشتر برای توانایی ورود به حرفه و ایجاد تغییر و کمک است.” در کالج مدیسون.

دانشجویان پرستاری کالج مدیسون

کالج مدیسون تقریباً برای 400 دانشجوی خود از خدمات یادگیری مجازی و غیر حضوری مشابهی استفاده کرده است. به علاوه ، تیم کیت هایی را آماده کرده است که دانش آموزان می توانند برای تمرین به خانه ببرند.

وی گفت: “این واقعاً ما را مجبور به انجام آموزش و یادگیری كرده است كه شاید خود به خود انجام نمی دادیم.”

با کمبود فضای بیمارستان برای دانش آموزان در طی همه گیری ، این مدرسه همچنین مشارکت های جدیدی را با کلینیک ها ایجاد کرده است که تجربه یادگیری متنوع تری را ارائه می دهد.

کانر میکلسون می گوید که تجربه یادگیری همه گیر او در کالج اجوود بسیار ضروری است ، زیرا او پس از فارغ التحصیلی در ژانویه آماده می شود تا یک کارگر اساسی شود.

وی به 27 خبر گفت: “برنامه های من قرار است در یک بیمارستان کار کنند ، به طور بالقوه در یک واحد COVID کار خواهم کرد.” “ما خواهیم دید که آینده در انتظارمان است ، اما بدون توجه به آن تجربه فوق العاده ای خواهد بود.”

مدارس می گویند ، با نیاز مبرم به کارگران در بیمارستان ها ، بسیاری از دانش آموزان قبل از فارغ التحصیلی پیشنهاد شغلی دارند.