خریداران جکسون ویل به فروشگاه هایی مراجعه می کنند که پس انداز جمعه سیاه را پس انداز می کنند

خبرهای روز جهان

جکسونویل ، فلوریدا – خریداران در جکسونویل اجازه ندادند که بیماری همه گیر COVID-19 باعث شود آنها در جمعه سیاه امتیاز خوبی کسب نکنند.

اگر قصد پس انداز جمعه سیاه را دارید – که به جای فقط 24 ساعت در یک آخر هفته کامل انجام می شود – مواردی وجود دارد که می توانید برای در امان ماندن از جمعیت و ویروس انجام دهید.

علاوه بر نکات سنتی ، مانند کفش های مخصوص دویدن ، ماسک ها لوازم مورد نیاز در هر فروشگاه هستند. متخصصان بهداشت به شما یادآوری می کنند ، ماسک فقط برای محافظت از خود نیست ، بلکه برای محافظت از کسانی است که آخر هفته تعطیلات را کار می کنند.

در مرکز شهر سنت جانز ، ده ها نفر در خارج از فروشگاه ها صف کشیده بودند. Aerie ، Lululemon و Best Buy طولانی ترین خط را در صبح جمعه داشتند.

خریداران گفتند که این خطوط طولانی است زیرا فروشگاه ها اجازه نمی دهند همه در کنار هم باشند.

“هنگامی که من آمدم فقط 10-15 نفر در صف بودند اما آنها هنوز هم فقط اجازه می دهند ، یک زن و شوهر همزمان ، جمعیتی را که وارد فروشگاه می شوند کنترل کنند. احساس امنیت کردم من از نظر تعداد افراد در فروشگاه نگران نبودم. ”

در حالی که معاملات جمعه در فروشگاه ها و آنلاین ادامه دارد. شنبه ، معروف به شنبه تجارت کوچک ، یکی دیگر از تعطیلات خرید است که هدف آن حمایت از مشاغل محلی و کوچک است.

حق چاپ 2020 توسط WJXT News4Jax – کلیه حقوق محفوظ است.