حقایقی در مورد کرم ضدآفتاب/ نکات مهم هنگام خرید کرم ضد آفتاب

خبرهای روز جهان

این ضد آفتاب ها خواصی دارند که خیلی قابل قبول نیست مانند: مات کردن و تیرگی و تغییررنگ پوست، آلوده کردن لباس و… یکی از بهترین روشها برای داشتن پوستی سالم و شاداب حفاظت و مراقبت از آن در برابر اشعه های مضر است معمولا در انتخاب ضد آفتاب مناسب پوست، افرادی که پوست معمولی دارند یعنی پوست این افراد نه خیلی خشک و نه خیلی چرب باشد این افراد می توانند تا از ضد آفتابی معمولی و با SPF متوسط استفاده کنند. برای از بین بردن لکهای صورت، جلوگیری از افزایش لکها و حتی در برخی موارد تغییر رنگ پوست، کرمهای متفاوتی تولید شده است اما شرکت «پرایم» (Prime) کرم ضدآفتابی را تولید و طراحی کرده که هر 3 ویژگی را باهم دارد.

اگر پوست شما روشن است و به راحتی دچار آفتاب سوختگی میشود باید از کرم ضد آفتاب با عیار حفاظتی و بالای ۵۰ استفاده کنید. بنابراین spf بهترین کرم ضدآفتاب باید ۳۰ یا ۵۰ باشد. قطعا برای تشخیص و انتخاب بهترین کرم ضدآفتاب باید به این مورد توجه ویژه ای داشت. یک کرم ضد آفتاب خوب و مناسب با قدرت بالا باید دارای spf بالای ۳۰ باشد.

7- اگر همزمان از کرم دیگری استفاده می کنید کرم ضدافتاب اخرین کرم استفاده شده روی پست شما باشد. 1- در هر بار استفاده از کرم شما باید به اندازه 2 بند انگشت از ضد آفتاب را بر روی پوست صورت خود بمالید. بررسی ها نشان میدهد کرم های ضد آفتاب نقش موثری در کاهش پیری زودرس پوست و همین طور ابتلا به سرطان پوست در افراد دارند.پزشکان توصیه می کنند تا افراد به ویژه بانوان به جای استفاده از مواد آرایشی برای پوست تنها از ضد آفتاب استفاده کنند و بدانند که کرم های آرایشی پوست جای کرم ضد آفتاب را نمی گیرد و با بستن منافذ پوست سبب عدم خروج سموم و عرق از پوست و در نتیجه پیری زودرس در افراد می شود.

اما در ارتباط با استفاده از کرم ضد آفتاب مهم ترین مسئله این است که بهتر است تا برای نتیجه گیری بهتر است این کرم ها ۳۰ دقیقه قبل از خارج شدن از خانه کرم ضد آفتاب با SPF 30 استفاده کنید ماندگاری کرم های ضد افتاب معمولا بین ۲ الی ۳ ساعت است از این رو اگر ساعت های زیادی را بیرون از منزل هستید باید پس به طور مداوم از ضد آفتاب استفاده کنید در صورتی که بعد از استفاده از کرم ضد آفتاب صورت خود را شستید و یا شنا کردید دوباره باید از ضد آفتاب استفاده کنید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ی کرم ضد آفتاب خوب لطفا به بازدید از وب سایت ما.