جانباز نیروی هوایی Plattsmouth با تعمیر سقف شگفت زده شد

خبرهای روز جهان

PLATTSMOUTH ، نبوت (WOWT) – یک جانباز نبراسکا معلول قدرت و پول لازم برای تعمیر اساسی خانه را ندارد. بنابراین کارگران یک شرکت بام اوماها وظیفه خود را به انجام رساندن کار بر عهده گرفتند.

او به خدمت افتخار می کرد اما کریس کهنه کار نیروی هوایی بیش از حد افتخار داشت که در یک سقف نشتی درخواست کمک کرد.

وی گفت: “من توانایی پرداخت یک سقف جدید را نداشتم.”

بنابراین یکی از دوستان داوطلبانه نام خود را اعلام کرد.

“این شگفت آور است به خصوص برای کسانی که از آن اطلاع ندارند – من در مورد آن نمی دانستم. هنگامی که جن به من گفت ، او آن را توصیه کرده بود و قلب من از چند ضربان پرش کرد. “

نیاز این جانباز مورد توجه Rooforia Home Exteriors قرار می گیرد که سالانه یک مسابقه اهدای “بالا بردن سقف” برگزار می کند.

سارا کانو ، مالک مشترک Rooforia ، گفت: “به خصوص اینکه از یک خانواده نظامی مثل من می دانم که سختی کار و فداکاری شما چقدر است و این کمترین کاری است که می توانیم برای تشکر از شما انجام دهیم.

آفتابی درخشان در یک روز سریع خدمه 9 نفره را برای واکنش سریع به بزرگترین سقف این شرکت که تاکنون ارائه کرده ، آب و هوای مناسب می بخشد.

ساعات کاری و مواد اهدایی به این معنی است که دامپزشک معلول نیروی هوایی 20،000 دلار در سقف جدید مورد نیاز صرفه جویی می کند.

کریس به عنوان یک استاد گروهبان ، قبل از اینکه مجروحیت ناشی از خدمت ، بازنشستگی خود را مجبور کند ، فقط در مدت 20 سال ، پنج تور در عراق و افغانستان به پایان رساند.

وی گفت: “من از جانبازان کمک گرفته ام که شنیده ام ، هرگز بخشی از این روند نبوده ام و برای کسانی که مثل من افتخار می کنند بسیار شگفت آور است.”

و چه راهی بهتر از سقوط هواپیما برای اهدای سقف به یک جانباز نیروی هوایی.

کتی جورگنسون ، خلبان هواپیمای بدون سرنشین ، گفت: “شما فقط می توانید این اتفاق را ببینید و از ابتدا تا انتها ببینید که چگونه از منظر بهتری نسبت به زمین تغییر شکل می دهد.”

این پروژه تا روز شنبه به پایان می رسد و سقف جدیدی روی سر این جانباز و چهار فرزندش فراهم می کند. این سومین خانواده خانوادگی است که از کمک های روفوریا و تامین کنندگان آن بهره مند می شود.

حق چاپ 2020 WOWT. کلیه حقوق محفوظ است