ثبت نام سانتا هنگام رانندگی از طریق کودکان به دلیل COVID به کودکان ناشنوا سلام می کند

خبرهای روز جهان

COMSTOCK PARK ، میشیون – هر ساله میلیون ها کودک عاشق دیدار با سانتا هستند. آنها در دامان او می نشینند و به او می گویند که برای کریسمس چه می خواهند.

بعضی از آنها بیشتر مبارزه دارند. یا اصلاً نمی توانند صحبت کنند یا خیلی خوب می شنوند. اما این مانع برگزاری جشن آنها نمی شود.

“هی چطوری؟ کریسمس مبارک ، “یک داوطلب به خانواده ای گفت که رانندگی می کنند.

این یک روش جدید برای جشن کریسمس به لطف COVID است.

ناشنوا و ناشنوایان در کنت وود همه اینها را جمع و جور کرده اند. رویداد روز شنبه در اردوگاه جزیره کاج کوچک از خانواده هایی با کودک ناشنوا یا کم شنوا استقبال کرد.

وی گفت: “بسیاری از خانواده ها مشتاقند که در فصل تعطیلات به دیدن سانتا بروند و چند عکس از آنها بگیرند و خاطرات خانوادگی خود را داشته باشند ، اما کسانی که ناشنوا و کم شنوا هستند این فرصت ها را از دست می دهند زیرا سانتا به طور معمول نمی تواند با آنها ارتباط برقرار کند.” اریکا چاپین با این سازمان.

خانواده ها به تجربه رانندگی از طریق مرد قطب شمال دعوت شدند.

ویروس کرونا ویروس کرونا در واقع امسال بر همه چیز تأثیر می گذارد ، از جمله نحوه جشن کریسمس.

رویداد سالانه اکنون در 11 سالگی استهفتم سال این بار ، برگزارکنندگان مجبور شدند به تماس کمتر اما همان میزان تشویق روی بیاورند.

“معمولاً ما آن را در داخل و همه بچه ها با هم داریم ، معاشرت می کنیم ، کارهایی انجام می دهیم ، با سانتا ملاقات می کنیم. اما امسال به دلیل COVID ما این کار را به عنوان یک راننده انجام دادیم. “

والدین با گرفتن وسایل تفریحی و اسباب بازی از ایستگاه به ایستگاه می رسیدند. توقف آخر جایی است که آنها به استقبال پسر بزرگی می روند که دقیقاً مثل آنها است.

“سانتا ما ، او خودش ناشنوا است. او زبان اشاره را می داند و ما در اینجا نیز مترجمان داریم به این ترتیب هر کسی که بیاید این فرصت را پیدا می کند که با سانتا تعامل کند و یک خاطره تعطیلات سرگرم کننده داشته باشد. “

والدین 64 کودک را از جمله نوزادان تا 18 سال از قبل ثبت نام کردند.

این سازمان به داوطلبان و کمک های مالی متکی است ، بنابراین اگر می خواهید بیشتر بدانید یا کمک کنید می توانید اینجا را کلیک کنید.