تنها زرافه سفید شناخته شده جهان با دستگاه ردیابی مجهز می شود

خبرهای روز جهان

محافظت از جامعه Ishaqbini Hirola در یک خبرنامه مطبوعاتی روز سه شنبه گفت ، دستگاه ردیابی GPS که بر روی یکی از شاخ های حیوان محکم شده است ، هر ساعت از مکان وی به روز خواهد شد.

رنجرزها قادر خواهند بود حرکات زرافه را در محل نگهداری واقع در شهرستان گاریسا ، شرق کنیا کنترل کنند.

احمد نور ، مدیر محافظت از اجتماع Ishaqbini Hirola گفت: “دام مرتع زرافه در گذشته های اخیر باران های خوبی داشته و پوشش گیاهی فراوان نویدبخش آینده آقا سفید است.”

نور از خدمات حیات وحش کنیا ، Save Giraffes Now و North Rangelands Trust (NRT) برای کمک در حفاظت از گونه های حیات وحش تشکر کرد.

زرافه های سفید نادر که توسط شکارچیان غیر مجاز در پناهگاه حیات وحش کنیا کشته می شوند

“ماموریت ما این است که با جوامع کار کنیم ، آنها را قادر کنیم [to] انعطاف پذیر باشند ، از معیشت خود اطمینان حاصل کنند و همچنین از حیات وحش بی نظیر مانند تنها زرافه سفید شناخته شده محافظت کنند “، آنتونی واندرا ، افسر ارشد نظارت بر حیات وحش در NRT ، گفت.

زرافه نر دارای یک ویژگی ژنتیکی نادر به نام لوسیسم است ، که منجر به از دست دادن جزئی رنگدانه در یک حیوان می شود و تشخیص آن را برای شکارچیان غیرمجاز در دشت ساوانا خشک می کند. برخلاف آلبینیسم ، حیوانات مبتلا به لوسیسم همچنان در بافت نرم خود یک رنگدانه تیره تولید می کنند ، به این معنی که چشم زرافه تاریک است.

در ماه مارس ، بقایای دو نفر از زرافه های سفید خیره کننده که در پناهگاه حیات وحش کنیا زندگی می کردند ، در یک حالت اسکلتی پیدا شد که توسط شکارچیان غیر مجاز کشته شد.

یک واحد ماهواره ای موقعیت یابی جهانی بر روی یک استخوان زرافه قرار گرفت تا به نظارت موثر کمک کند.

زرافه سفید ماده برای اولین بار هنگامی که در سال 2017 در کنار گوساله اش کشف شد ، خبرساز شد. گوساله دوم نیز دنبال شد و خانواده سه نفره در محدوده حرم زندگی آزادانه ای داشتند که علاقه زیادی به آنها ایجاد کرد گردشگران در سراسر جهان.

بازدیدکنندگان برای دیدن خانواده سه نفری جمع شده و از پشت درختان نگاهی اجمالی داشتند. ویدیوی زرافه ارسال شده در YouTube بیش از یک میلیون بازدید جمع کرده است. USA Today ، The Guardian ، Inside Edition و National Geographic ، و سایر رسانه ها ، آنها را نشان داد.

بنیاد حیات وحش آفریقا تخمین می زند که بلندترین حیوان خشکی جهان تنها در مدت 30 سال 40٪ از جمعیت خود را از دست داده است.

فرانسیسکو گوزمن و برایان ریس از CNN در این گزارش همکاری کردند.