تصادف نیمه کامیون جاده عوارضی ایندیانا

خبرهای روز جهان

هاموند، هند (CBS) — یک نیمه کامیون UPS از روی پل در جاده عوارضی ایندیانا خارج شد و قبل از سقوط به رودخانه Calumet در اوایل روز جمعه آتش گرفت – اما راننده فقط با جراحات جزئی فرار کرد.

پلیس ایالت ایندیانا گفت درست بعد از ساعت 2 بامداد، کامیون به پل رودخانه کالومت برخورد کرد و آتش گرفت. کریس هابرمهل از CBS 2 گفت که کامیون بین خطوط شرقی و غربی سقوط کرد. تا ساعت 11 صبح، بخشی از کامیون جدا شد و در آب افتاد.

بخش دیگری از نیمه بعداً توسط جرثقیل معلق نگه داشته شد.

با آتش نشانی هاموند و خدمه غواصی تماس گرفته شد زیرا امدادگران می ترسیدند راننده 32 ساله ساکن حومه جنوبی لنسینگ در رودخانه باشد و احتمالاً در کابین محبوس شده باشد. اما او پس از حدود 20 دقیقه در حالی که به تکیه گاه پل چسبیده بود، پیدا شد و نجات یافت و برای درمان جراحات غیرتهدید کننده زندگی به بیمارستان سنت کاترین منتقل شد.

او از آن زمان از بیمارستان مرخص شده است.


راننده پس از خروج نیمه کامیون از پل و آتش گرفتن در جاده عوارضی ایندیانا از بیمارستان مرخص شد

02:05

همانطور که Marybel González از CBS 2 جمعه شب گزارش داد، تیم های غواصی، چندین آتش نشانی و حتی یک تیم hazmat برای پاکسازی صحنه نیاز داشتند. خدمه پاکسازی هنوز جمعه شب – حتی در تاریکی – به دنبال زباله در رودخانه بودند.

محققین قدیمی گفتند که این یکی از بدترین تصادفاتی بود که در این مدت دیده بودند.

برنی گریسولیا، معاون رئیس آتش نشانی هاموند، گفت: «روزی عجیب بود. ما شاهد تصادفات بدی هستیم – اما دیدن چنین چیزی در صبح امروز غیر قابل باور بود.

خدمه گریزولیا جزو اولین کسانی بودند که پاسخ دادند.

گریزولیا گفت: “تاکسی اساساً در آب بود. ما آتش داشتیم.” این اساساً یک معجزه بود که کسی از آنچه امروز دیدیم زنده بماند.”

اما راننده فقط جراحات جزئی دید.

گریزولیا گفت: “ما یک جستجوی سریع در کابین نیمه کامیون انجام دادیم، جایی که آنها نتوانستند کسی را پیدا کنند. خدمه شروع به جارو کردن مسیر آب کردند و به دنبال راننده بودند که آیا او بیرون زده شد. شانسی نیست.” “در عرض حدود 15 دقیقه، ما صدای فریادهایی را شنیدیم. او در واقع بالای ستون سیمانی آنجا آویزان بود.”


صحنه “باور نکردنی” در ایندیانا هنگام خروج کامیون UPS از پل و آتش گرفتن

02:27

جمعه شب مشخص نبود که چه چیزی باعث تصادف شده است، اما UPS گفت که خوشحال هستند که راننده آنها خوب است.

UPS بیانیه زیر را منتشر کرد: “ما از اینکه راننده ما سالم است و هیچ وسیله نقلیه دیگری درگیر نبوده متشکریم. ما در حال کار با مقامات پاسخ دهنده برای ادامه این تحقیقات هستیم.”

در همین حال، عملیات پاکسازی در طول شبانه روز ادامه داشت.

بیل میسال، هماهنگ‌کننده ایندیانا هازمات، گفت: «وقتی زنگ هشدار به صدا در می‌آید و شما تماس می‌گیرید، می‌دانید که کسی برای کمک تماس می‌گیرد، تا زمانی که در صحنه نشوید، واقعاً نمی‌دانید.»

تیم Lake County Hazmat رودخانه Calumet را برای هرگونه نشت نفت جستجو کرد. اولین پاسخ دهندگان آنها گفتند که این کار گروهی بود که عملیات نجات را ممکن کرد.

گریزولیا گفت: “برای کنار گذاشتن این موضوع، آن روز فقط یک روز مبارک برای همه بود.” “این یک معجزه بود.”

ما سعی کردیم با راننده تماس بگیریم تا از این داستان دلخراش مطلع شویم، اما نتوانستیم به او برسیم.

به ما گفته شده است که تلاش های پاکسازی صبح شنبه در امتداد رودخانه کالومت از سر گرفته می شود.


راننده پس از خروج کامیون از پل ایندیانا و آتش گرفتن نجات یافت

02:54