تخلیه نیروگاه آتش نشانی برانزویک جورجیا

خبرهای روز جهان



CNN

دستور تخلیه به گفته هیئت کمیساریای شهرستان گلین، برای افرادی که در شعاع نیم مایلی آتش سوزی گیاهی هستند که بعد از ظهر شنبه در برانزویک، جورجیا دوباره شعله ور شد، مناسب است. و شهردار شهر

آتش سوزی در کارخانه پینووا، که رزین های مخصوص رزین و پلی ترپن را تحویل می دهد، ابتدا صبح شنبه رخ داد و هیئت مدیره تقریباً سه ساعت بعد در فیس بوک اعلام کرد که مهار شده است و هیچ نگرانی فوری برای ایمنی عمومی وجود ندارد.

اواخر روز شنبه، هیئت مدیره در پست دیگری در فیس بوک گفت که آتش دوباره شعله ور شده و دستور سرپناه در محل را برای شعاع یک مایلی در اطراف نیروگاه صادر کرده است.

در یک کنفرانس مطبوعاتی شنبه شب، کازبی جانسون، شهردار برانزویک گفت که به دلیل تغییر باد، دستور پناهگاه در محل به کل محدوده شهر گسترش یافته است. جانسون همچنین گفت که اعلامیه اضطراری برای شهر صادر کرده است.

«از آنجایی که نمی‌دانستیم تا چه حد می‌توانیم این آتش را مهار کنیم و نمی‌توانستیم پیش‌بینی کنیم که باد به کجا می‌رود، فکر کردیم بهتر است با کل شهرمان صحبت کنیم، نه تنها با یک قطعه از آن. جانسون گفت.

سرگرد افزود که شهر در حال باز کردن یک پناهگاه برای کسانی است که مایل به تخلیه هستند.

مقامات همچنین از شهرها و شهرستان های اطراف برای ارسال منابع برای کمک، از جمله جزیره جکیل، ساوانا، شهرستان وین در جورجیا و جکسونویل در فلوریدا تشکر کردند.

به گفته لورنس کارگیل، دستیار رئیس آتش نشانی برانزویک، منشأ آتش سوزی تا شنبه شب هنوز مشخص نیست، اما مهار شده است.

کارگیل گفت: “آخرین گزارشی که من دارم این است که شعله های آتش به دلیل عملیات فوم مهار شده و تحت کنترل است و ما این عملیات را تا کنترل کامل صحنه ادامه خواهیم داد.”

مقامات شهرستان گلین در فیس بوک گفتند، جاده های اطراف شنبه شب برای مدتی بسته خواهند شد و در حالی که ریزش هوا در محل انجام می شود، افزودند که “هواپیماها و هلی کوپترها” در مسیر آتش سوزی هستند.

کیمبرلی میشل ادموند، که اوایل روز شنبه به او توصیه شد در محل خود پناه بگیرد، به سی ان ان گفت که آتش هنوز در حوالی ساعت 5 بعدازظهر به وقت شرقی شعله ور بود و او بوی آن را از خانه مادرش در حدود یک مایل دورتر حس می کرد. ادموند گفت که وقتی بیرون رفت کمی احساس سبکی کرد، اما بوی هوا را بد توصیف نکرد.

تصحیح: این داستان با املای صحیح شهرستان گلین به روز شده است.