بیماری همه گیر به افزایش روحیه کریسمس کمک می کند

خبرهای روز جهان

ساحل وست پالم ، فلوریدا – با فروش 100 درخت کریسمس در روز ، درختان کریسمس آقای جینگل در نبش بلوار Okeechobee و Quadrille در مرکز شهر West Palm Beach با افزایش 15-20 درصدی فروش نسبت به این زمان در سال گذشته ، و فروشنده همه اینها را به اثرات شیوع ویروس کرونا نسبت می دهد.

براندون هلفنر گفت: “دیوانه ترین قسمت در مورد آن است ، بعداً نگاه می کنید ، موجودی ما از بین می رود.” “خوشبختانه ، من توانستم مزرعه خود را بدست آورم و محموله دیگری را فردا تحویل بگیرم ، اما بسیاری از مسابقات دیگر که من با آنها صحبت کردم ، آنها در تلاشند تا بارها را به موقع تحویل بگیرند.”

هلفنر ، مدیر بخشهای درختان کریسمس آقای Jingle در West Palm Beach ، گفت بسیاری از مردم به او گفته اند که امسال مسافرت نمی کنند ، بنابراین آنها یک درخت می خرند.

تابلوهای درختان کریسمس آقای جینگل

تلویزیون WPTV

درختان کریسمس آقای Jingle در گوشه بلوار Okeechobee و Quadrille در مرکز شهر West Palm Beach واقع شده است.

در درختان کریسمس Holiday Holiday در بلوار Northlake در دریاچه پارک ، دیوید هانسکام روز دوشنبه در حال خرید یک درخت عالی بود ، اما او گفت که متوجه شده است زیور آلات کریسمس از قفسه های فروشگاه پرواز می کنند.

وی اظهار داشت: “آنها در حال برهنه شدن هستند.” “آنها برهنه می شوند. بدیهی است که بسیاری از مردم خریدهای خود را زود انجام می دهند ، زیرا کار دیگری انجام نمی شود ، حدس می زنم.”

فروشنده درخت کریسمس سام پرلشتاین گفت که درختانش تمام نمی شود ، اما اوایل امسال به دلیل COVID-19 مغازه خود را تعطیل کرده است.

پس از سال سخت ، خریداران آماده کریسمس هستند

پرلشتاین گفت: “امسال ، من قصد دارم کمی زودتر از این کار را انجام دهم.” “من می خواهم در امان باشم. می خواهم همه در امان باشند.”

پرلشتاین گفت که این یک سال سخت بوده است ، به همین دلیل او فکر می کند مشتریانش زودتر شروع به خرید می کنند.

وی گفت: “من می توانم لبخند را بر لب آنها ببینم.” “این احساس خوبی به من می دهد. من فقط به آن فکر کردم که لرز گرفته ام. آنها افراد خوبی هستند. می دانید ، آنها فقط یک استراحت می خواهند.”

در حال حاضر در محموله دوم وی از درختان ، آنها سریع می فروشند.

پرلشتاین گفت: “هیچ کمبودی وجود ندارد.” “فقط اینکه مردم از COVID می ترسند.”