بیت کوین به بالای 15000 دلار می رسد و در رکورد جدید قرار دارد

خبرهای روز جهان

ارزش یک بیت کوین در سال 2020 بیش از دو برابر شده است. سودها به ویژه در چند هفته گذشته چشمگیر بوده است ، بیت کوین از اوایل ماه اکتبر 40 درصد افزایش یافته است.

اگر بیت کوین به افزایش قیمت خود ادامه دهد ، طولی نمی کشد که سرانجام ارز رمزنگاری شده در بالاترین رقم کمی از 20،000 دلار که در دسامبر 2017 رسیده است ، قرار دارد.

بیل نوبل ، تحلیلگر ارشد فنی شرکت تحقیقاتی Token Metrics ، در نامه ای به CNN Business گفت: “هیچ چیز مانع از رسیدن به بالاترین حد 2017 نیست.” “همه از دست دادن می ترسند و این قیمت است.”

اسکوئر 50 میلیون دلار بیت کوین خریداری کرد
نوبل افزود ، عدم اطمینان طولانی درباره نتیجه انتخابات ریاست جمهوری همچنین ممکن است باعث افزایش جهش اخیر بیت کوین شود. ممکن است سرمایه گذاران در حال فرار از دلار و خرید بیت کوین باشند.

شاخص دلار آمریکا که شاخص کل یورو ، ین و چندین ارز اصلی دیگر را ردیابی می کند ، در هفته جاری تاکنون حدود 1.5 درصد کاهش یافته است.

پرچین تورم و بهره مند از دلار ضعیف تر

بیت کوین ، همراه با طلا ، ممکن است شرط بندی شتاب برای سرمایه گذارانی باشد که قصد استفاده از ضعف مداوم دلار را دارند. قیمت طلا که در اوایل سال جاری به رکورد بالاتر از 2000 دلار در هر اونس رسیده بود ، در سال 2020 حدود 30 درصد افزایش یافته است.

جف مورتیمر ، مدیر استراتژی سرمایه گذاری BNY Mellon Wealth Management ، در مصاحبه ای گفت: “افزایش بیت کوین و طلا در تمام سال همراه با ضعف دلار اتفاق می افتد. این یک روند طولانی مدت است.”

با توجه به همه اینها ، الکس مشینسکی ، مدیرعامل شرکت وام دهی ارزهای رمزپایه Celsius Network ، در بیت کوین حتی بیشتر صعودی است.

“نه تنها قرار است 15000 دلار اتفاق بیفتد ، بلکه من از ابتدای سال که پیش بینی هایم را انجام می دهم ایستاده ام [bitcoin] قبل از سال 2021 همه اوج های جدید را مشاهده خواهید کرد “، مشینسکی در یک ایمیل گفت.

در اینجا دلیل آن است که ممکن است اکنون پلاتین شرط بهتری نسبت به طلا باشد
وقتی بیت کوین در اوج نگرانی های همه گیر Covid-19 در اواسط ماه مارس به زیر 5000 دلار رسید ، افزایش بیت کوین در سال جاری بسیار چشمگیرتر است.

مایکل Sonnenshein ، مدیر عامل Grayscale Investments ، یک شرکت مدیریت دارایی ارز دیجیتال ، گفت: “بیت کوین پس از هر چالش قوی تر می شود.” “مردم به بیت کوین به عنوان ذخیره ارزش و پرچین تورم نگاه می کنند.”

ویروس کرونا ویروس باعث محبوبیت بیشتر بیت کوین به عنوان گزینه سرمایه گذاری می شود.

طبق نظرسنجی از 1000 مصرف کننده آمریکایی در طول تابستان توسط یک شرکت تحقیقاتی بازار به نمایندگی از Grayscale ، نزدیک به 40٪ گفتند که بحران Covid-19 باعث جذابیت بیت کوین به عنوان یک سرمایه گذاری می شود.

Sonnenshein گفت که درک اینکه بیت کوین احتمالاً به عنوان یک سرمایه گذاری بهتر از یک روش واقعی پرداخت است ، موفقیت مستمر آن است.

سوننشن گفت: “قبلاً روایتی رایج وجود داشت که چون بیت کوین چیزی نیست که شما برای خرید لاته به آن فروشگاه بروید ، شکست خورده است. این دیگر صدق نمی کند.”