بهترین لپ تاپ های پر کاربرد گیمینگ و ارزان

خبرهای روز جهان

به دنبال یک دوست کار هستید؟ دلایل زیادی برای همکاری با لپ تاپ Dell Vostro 5000 وجود دارد که بهترین لپ تاپ دل را در این سایت می توانید ببینید.
Vostro 15 لپ تاپ جدید همراهی عالی برای مشتریانی است که برای انجام سریع و ایمن کار به نوت بوکی نیاز دارند که بتوانند به آن تکیه کنند. در فوریه 2021 در سوئیس در دسترس قرار می گیرد.

این سیستم با تراشه امنیتی TPM 2.0 مبتنی بر سخت‌افزار، خواننده اثر انگشت و شاتر جدید حریم خصوصی در وب کم HD ایمن شده است.

این نوت بوک های جدید دارای ویژگی های بهره وری ضروری هستند که شامل پردازنده های Core نسل یازدهم اینتل (i5-1135G7 و i7-1165G7)، کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX330 است که سرعت محاسبات سریع را امکان‌پذیر می کند، باتری مجهز به شارژ سریع، صفحه کلید عددی. فقط 15 اینچ) و Dell Mobile Connect که فقط در سیستم‌های Dell موجود است.

روکش الماسی دور تاچ پد و همچنین روکش فلزی نه تنها براق به نظر می رسد، بلکه این نوت بوک ها را در مقایسه با روکش های پلاستیکی بادوام تر می کند. علاوه بر این، این سیستم 14 تست مختلف دوام درجه نظامی (MIL STD 81G) را پشت سر می گذارد و به صفحه کلید مقاوم در برابر ریزش مجهز است که به شما کمک می کند تا در جلسات قهوه و ناهار صبحگاهی انرژی داشته باشید.

صفحه نمایش جدید دارای حاشیه باریک 3 وجهی است و به لطف فناوری دید عریض می توان آن را با وضوح FHD از هر زاویه مشاهده کرد.

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت از HP، Lenovo و غیره

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت با قیمت کمتر از 800 دلار بهتر و بهتر می شوند. سوالی که باید پرسید این است: چه چیزی مهم است و چه چیزی را حاضرید قربانی کنید؟ حتی بهترین لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت در هر زمینه‌ای بی‌نقص نیستند – آن‌ها دارای نقاط قوت هستند اما برای رسیدن به برچسب‌های قیمتی خود، نقاط قوت خود را کاهش می‌دهند. تقریباً مطمئناً می‌توانید یک لپ‌تاپ مقرون‌به‌صرفه با صفحه‌نمایش لمسی، شاسی با ظاهر ممتاز، پورت HDMI، صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه یا پشتیبانی از قلم پیدا کنید، اما ممکن است لازم باشد در نظر داشته باشید که کدام یک از این ویژگی‌ها را بیشتر می‌خواهید و می‌توانید از کدام یک استفاده کنید برای ادامه به منبع بروید.

انتخاب ما برای بهترین لپ‌تاپ ارزان 2022، HP Envy x360 13 است که دارای ویندوز 10 است. ما احساس می‌کنیم که Envy دارای کیفیت ساخت، عملکرد و عمر باتری است که از بسیاری از لپ‌تاپ‌های پریمیوم و همچنین قیمت‌های زیر 800 دلار فراتر می‌رود. اما ما ده‌ها سیستم زیر 800 دلار را آزمایش کرده‌ایم و تعدادی مدل اضافی از لنوو، ایسر، سامسونگ، اچ‌پی و غیره در این لیست داریم.

از دیگر بهترین لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت ۲۰۲۲ می‌توان به Lenovo Chromebook Duet و Acer Chromebook Spin 713 اشاره کرد. بسیاری از این لپ‌تاپ‌ها همچنین در لیست بهترین لپ‌تاپ ، بهترین Chromebook و بهترین لپ‌تاپ دانشجویی ما ظاهر می‌شوند.

بسیاری از انتخاب های ما برای بهترین لپ تاپ ارزان 2022 در حال حاضر کروم بوک هستند. ما معتقدیم که Chromebook در بسیاری از موارد، بهترین گزینه برای خریدارانی است که به دنبال لپ‌تاپ زیر 500 دلار هستند و تمایل دارند مشخصات، ویژگی‌ها و کیفیت ساخت بهتری نسبت به اکثر لپ‌تاپ‌های ویندوزی با آن قیمت ارائه کنند. ما امیدواریم در آینده لپ تاپ های ویندوزی زیر 500 دلار بیشتری را به این صفحه اضافه کنیم و این نسخه ها را زیر نظر داشته باشیم.

این لپ تاپ گیمینگ جدید رقیب عجیبی برای Steam Deck است

وقتی از لپ‌تاپ‌های بازی صحبت می‌کنیم، آن‌ها برای هر مصرف‌کننده‌ای ساخته و هدف‌گذاری نشده‌اند. به طور کلی، این محصولات همه در مورد صفحه نمایش، عملکرد و همچنین جنبه های فنی بالا در مقایسه با لپ تاپ های استاندارد هستند. اینها برای افرادی طراحی شده اند که به دنبال چیزی قابل حمل هستند که عملکرد مورد نیاز برای همه نیازهای بازی را به آنها بدهد.

علاوه بر این، این محصولات جایگزین های عالی برای رایانه های شخصی بازی هستند و اگر فردی هستید که دوست دارید بازی کنید و در حال حرکت هستید، عالی هستند. آنها مشخصات مشابه برادران دسکتاپ بزرگتر خود را با گنجاندن مشخصات رده بالا و در عین حال جمع و جور نگه داشتن چیزها بسته بندی می کنند.

بنابراین اگر می خواهید لپ تاپ گیمینگ نهایی را برای تمام بازی های رایانه شخصی خود پیدا کنید، در اینجا مواردی وجود دارد که باید قبل از خرید در نظر بگیرید.

در یک صفحه نمایش خوب لپ تاپ به دنبال چه چیزی باشیم
به طور کلی، اندازه، نرخ به‌روزرسانی و وضوح بر تجربه بازی همه افراد تأثیر می‌گذارد. بنابراین، باید مطمئن شوید که یک لپ تاپ گیمینگ با صفحه نمایش با کیفیت انتخاب می کنید.

وضوح

از نمایشگرهایی با وضوح کمتر از 1920 × 1080 خودداری کنید. لپ‌تاپ‌هایی که وضوح کمتری دارند نادر هستند، اما اگر در مغازه‌ای وجود دارد که از آن خرید می‌کنید، آن را فراموش کنید. بازی 1080p وضوح عالی برای بازی برای اکثر افراد است زیرا کیفیت تصویر عالی را ارائه می دهد اما اجرای آن برای سخت‌افزار نیز آسان تر است.

صفحه نمایش های 3840 × 2160 یا 4K چیزی است که باید برای لپ تاپ بازی خود در نظر بگیرید اگر پول خرج کنید. این بهترین تجربه بصری کلی را برای شما به ارمغان می‌آورد، اما به خاطر داشته باشید که برای بازی روی نمایشگر با این وضوح به سخت‌افزاری قوی نیاز دارید برای ادامه کلیک کنید.