بهترین روش تنگ کردن واژن با قرص تنگ کننده ماریانا

خبرهای روز جهان

سوال دومم: آیا برقراری رابطه در روزهای آخر پریود که خونریزی تقریبا قطع شده و یا به صورت لکه میباشد، ضرر داد؟ یه دختر ۲۰ ساله هستم ونامزد دارم تقریبا دوسال پیش کیست تخمدان پنج میلی داشتم وپریودم قطع نمیشد دکتر بهم قرص داد اما بعد از تموم شدن قرصها نرفتم سونوگرافی ببینم برطرف شده یانع الان زمان رابطه توی بعضی از پوزیشنها هردوتا تخمدانم درد میگیره وبعضی مواقع قبل پریود هردوتا وبعضی وقتاهم تخمدان سمت چپم که کیست داشت زیاددرد میگیره احتمال برگشت کیست وجود دارع؟ ممنون میشم چون همسرم خیلی اهمیت میده و من خیلی برای این ماجرا ناراحت هستم.

من ۱۶ سالمه از وقتی عادت ماهانه شدم مرتب نبود و هر چند ماه پریود میشدم چند باری دکتر رفتم که سونوگرافی فرستاد و گفت تنبلی تخمدان دارم هورمونای مردانم ی مقدار بالاتره ی سری قرص امپول بهم داد که خب به زور اونا پریود میشدم یکی دوماه اول مرتب پریود میشدم ولی باز هرچند ماه پریود میشدم میگن قرص و امپولا ضرر داره نزن میشه لطفا بگین چیکار کنم خوب میشم؟ بعضی وقتاهم یه برامدگی دردناک به اندازه فندق سمت چپم بالامیاد توی ناحیه ی تخمدان و پایین تر وهردفعه جاش عوض میشه و درصورت فشار دادن درد میگیره چی میتونه باشع؟

سلام خانم دکترخسته نباشیدمن۲۳سالمه یه پسر۵ساله دارم .چند وقتی هست که من خارش مقعد دارم فقط بعضی وقتابیشترشباکه میخوام بخوابم خیلی اذیت میشم هیچ گونه زخم یاالتهابی نداره بعضی وقتا هم موقع مدفوع اذیت میشم چیکار کنم .سوال دوم اینه قسمت بیرون واژنم خارش دارم از وقتی که ازصابونهای عطری استفاده کردم ترشحات بی رنگ وبدبوهم دارم آزمایش هم دادم هیچ نوع عفونتی ندارم ممنون میشم کمکم کنید. و اینکه با توجه به مشکل تخمدانی چه راهی برای باردار شدنم زودترم هست که بعد قطع قرص چربی زودتر باردار شم (البته من بدون اینکه بدونم با قرص چربی نبایستی باردار شد ۶ماه هم اقدام کرده بودم ولی باردار نشدم که اگه میشدم هم بایستی سقط میشد ) اینم خدمتتون عرض کنم که همسرم ۷سال پیش وازیکوس داشتن و عمل شدن .

در زمان های گذشته نیز از گیاه ماریانا استفاده می شده است و یکی از دلایلی که این گیاه محبوبیت جهانی پیدا کرده است تنگ کردن واژن و افزایش لذت در رابطه زناشویی برای بانوان و آقایان می باشد . اما الان که بعد از یک ماه که از شیاف گیاهی ماریانا تارگت استفاده کردم واقعا واژنم تنگ شده و همسرم بسیار از این نتیجه خوشحاله. از خرید شیاف ماریانا از سایت هایی که فروش بصورت غرفه ای دارند و در ازای فروش محصولات پورسانت دریافت می کنند خودداری نمایید.زیرا به هیچ وجه بطور مستقیم با فروشنده در ارتباط نیستید و همچنین هیچ گونه احراز هویتی از فروشندگان صورت نمیگیرد و هر شخصی می تواند به راحتی و با چند کلیک در این سایت ها ثبت نام کرده و محصول خود را به فروش برساند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد شیاف ماریانا شیراز لطفا از صفحه ما بخواهید.