بقایای انسان به سرقت رفته از قبرستان کوه دورا که احتمالاً در آیین ها استفاده می شده است

خبرهای روز جهان

MOUNT DORA ، فلوریدا – بنا به گفته کلانتری دفتر Lake County ، بقایای انسان از یک قبرستان کوه دورا به سرقت رفته و در برخی از انواع فعالیتهای آیینی مورد استفاده قرار گرفت.

نمایندگان گفتند که آنها یکشنبه بعد از ظهر در مورد شکایت خرابکاری به برخی از گورها به گورستان Edgewood در 3333 Britt Road فراخوانده شدند.

[TRENDING: ‘Christmas Star’ forming soon | This holiday drone light show is way COOL | Can I legally pass a police car in traffic?]

نمایندگان گفتند که وندال ها باعث ایجاد مزاحمت در چهار قبر شدند که دیگر همه در گورها باقی نمانده است و تلاش کردند به یک پنجم دسترسی پیدا کنند.

کارآگاهان گفتند شواهد نشان می دهد این حادثه احتمالاً به نوعی فعالیت تشریفاتی مرتبط است.

معاونان کلانتر توسط زنی که در حال عبور از کنار قبرستان بود ، از این تخریب آگاه شدند و متوجه سنگ مزار آشفته شدند. این زن که به همراه مادرش بود ، با اتومبیل خود را به داخل گورستان دید و دو مکان دیگر قبر را دید که تخریب شده اند و به گفته کلانتری ، با مقامات تماس گرفت.

قبرها در قبرستان Edgewood آشفته شدند.
قبرها در قبرستان Edgewood آشفته شدند. (WKMG 2020)

نمایندگان گفتند که درب بتونی حداقل دو مکان از گورها قطعه قطعه شده و تابوت ها باز شده اند.

نمایندگان با ساکنانی که در نزدیکی آنها زندگی می کنند صحبت کردند و آنها گفتند که هیچ صدایی بلند از قبرستان نمی شنوند.

روز شنبه مراسم خاکسپاری در گورستان برگزار شد ، اما یک نماینده املاک گفت که تجهیزات مورد استفاده برای تدفین حدود ساعت 3 بعدازظهر برداشته شد

یک افسر پلیس کوه دورا گفت که او در حوالی ساعت 8:20 صبح شنبه یک چادر پاپ آپ سفید را در قبرستان دید اما متوجه چیزی غیرعادی نشده است.

خدمه روز دوشنبه برای رفع خسارت کار می کردند.

نمایندگان از هرکسی که شنبه شب متوجه هر نوع وسیله نقلیه مشکوک یا فعالیتی در گورستان شده است می خواهند با دفتر کلانتری به شماره 352-343-2101 تماس بگیرند.

حق چاپ 2020 توسط WKMG ClickOrlando – کلیه حقوق محفوظ است.