با نزدیک شدن به زمان عرضه واکسن COVID-19 ، کارفرمایان با انتخاب های سختی روبرو هستند

خبرهای روز جهان

بسیاری از کارفرمایان کانکتیکات هنوز سیاست های ناشی از ویروس کرونا در خانه از خانه ، ماسک پوشیدن و سایر اعمال دارند ، اما با اخبار جدید واکسن های تولید شده توسط Pfizer و Moderna که از اوایل ماه دسامبر به طور بالقوه در دسترس قرار می گیرند ، شرکت ها اکنون در حال بررسی نحوه کار هستند. در مورد از سرگیری عملیات عادی.

کارشناسان حقوقی می گویند مشاغل باید از هم اکنون برنامه ریزی کنند که کاربرد واکسن برای شرکت آنها به چه معناست.

به عنوان مثال ، آیا تجارت شما باید قبل از بازگشت کارگران به محل کار ، واکسن بزند؟ و آیا ممکن است یک واکسن تجهیزات محافظت شخصی (PPE) و سایر شرایطی را که به کارمندان اجازه می دهد با خیال راحت وارد محل کار شوند تغییر دهد؟

پاسخ کوتاه به این س questionsالات این است که عدم اطمینان زیادی وجود دارد. وکلا می گویند ، در برخی شرایط ، کارفرمایان می توانند واکسیناسیون کارگران را اجباری کنند.

با این حال ، این تصمیمی است که نباید به راحتی آن را گرفت ، خصوصاً که آمریکایی ها احساسات مختلفی در مورد واکسن ها دارند.

به عنوان مثال ، یک نظرسنجی تحقیق Pew Research نشان داد که تنها 51٪ از آمریکایی ها مایل به دریافت واکسن COVID-19 هستند ، در حالی که 72٪ در ماه مه بود.

سارا اسکوباس ، یک مدیر اصلی و وکیل استخدام در دفتر حقوقی Jackson Lewis ، در دفتر هارتفورد ، گفت: “ناگفته نماند که ما کمی در آبهای ناشناخته هستیم.”

سارا اسکوباس ، جکسون لوئیس

حقوقدانانی مانند Skubas می گویند که راهنماهای موجود و بهترین روش هایی وجود دارد که کارفرمایان باید از آنها بخاطر بسپارند زیرا واکسن COVID-19 به طور گسترده در دسترس قرار می گیرد.

اسکوباس گفت: “خبر خوب برای کارفرمایان این است که ما تجربه زیادی در برخورد با واکسن ها و کارمندان در زمینه های دیگر داریم.”

اسكوباس خاطرنشان كرد كه مشاغلی وجود دارد – مانند مراقبت های بهداشتی و مراقبت از كودكان – دولت اجازه داده است واكسن های آنفلوانزا را اجباری كند و این سابقه می تواند برای صنایع دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

اما کارفرمایانی که یک واکسن را مجاز می دانند ، با استناد به معافیت های بهداشتی یا شرعی ، در برابر کارگرانی که از دریافت این واکسن خودداری می کنند ، منجر به بروز دعوا و دعوا می شوند. کارفرمایان باید نیازهای سازمانی خود را بررسی و در نظر بگیرند تا تعیین کنند که آیا واکسیناسیون مجاز است یا فقط آنرا اکیداً توصیه می کنند.

اسکوباس گفت: “من واقعاً فکر می کنم که این مورد به مورد مورد بررسی قرار خواهد گرفت”.

آپدایک ، وکیل استخدام و کلی و Spellacy ، کریس بریگام گفت که او از کارفرمایان س questionsالات زیادی در مورد اینکه آیا آنها می توانند یا نباید دستور واکسن را اجرا کنند ، گرفته است.

کریس بریگام ، آپدایک ، کلی و اسپلاسی

وی گفت پاسخ وی “شاید قاطع” باشد.

به گفته شرکت حقوقی جهانی مورگان لوئیس ، نه کمیسیون فرصت های شغلی برابر ایالات متحده (EEOC) و نه سازمان ایمنی و بهداشت شغلی (OSHA) راهنمایی خاصی در مورد واکسن COVID-19 ارائه نکرده اند. با این حال ، راهنمایی های EEOC در سال 2009 به صراحت گفت که کارفرمایان می توانند کارگران را ملزم به واکسن آنفولانزا کنند تا زمانی که امکانات مناسب برای افراد معلول یا اعتراضات مذهبی فراهم شود.

بریگام گفت: “انعطاف پذیری بیشتر و بیشتری برای کارفرمایان فراهم می شود تا اساساً از کارمندان خود اطمینان و محافظت کنند.” “آنها مجاز به آزمایش COVID هستند ، در صورت احساس علائم مجاز به پرسش از کارمندان هستند.”

با این حال ، همانطور که اریک ساسمن ، شریک Day Pitney ، اشاره کرد ، واکسن ها می توانند نقطه اشتعال برای افراد باشند ، و تنظیم سیاستی که کارگران را ملزم به دریافت آن می کند می تواند مشکلات جدیدی ایجاد کند.

“وقتی کارمندی وارد کار می شود و می گوید ،” من این یا آن معافیت را دارم؟ “می خواهید چه کار کنید؟ “ساسمن گفت. “چه اتفاقی می افتد اگر کارمند به دستور کارفرما واکسن بزند و سپس واکنش نامطلوبی نشان دهد؟ کارفرمایان همچنین باید از نظر مسئولیت خطرات قانونی نیاز به واکسن را در نظر بگیرند. “

ملاحظات دیگر

حتی قبل از همه گیری ، قانون گذاران ایالتی کانتیکت به عنوان واکسن به ذهنشان خطور می کرد ، اما تمرکز آنها بر مدارس بود.

در اوایل سال جاری ، برخی از قانون گذاران لایحه ای را تصویب کردند که به معافیت شرعی کانکتتیکت برای واکسن های اجباری مدرسه خاتمه می یابد ، اما این مصوبه در جلسه قانونگذاری که مختلط COVID-19 بود رای نیاورد.

بریگهام گفت ، حتی هنگامی که واکسن در دسترس باشد ، بلافاصله از گسترش COVID-19 جلوگیری نمی کند و کارفرمایان باید شرایط فعلی PPE و فاصله اجتماعی را حفظ کنند.

ساسمن اضافه کرد ، برای کارفرمایان مهم است که همین حالا سوالات مربوط به واکسن را از خود بپرسند و برنامه ریزی کنند. وی گفت: کارفرمایان همچنین باید توجه داشته باشند و مراقب پیشرفتهای جدید آژانسهای دولتی و نهادهای نظارتی باشند.