با رسیدن ویروس های کرونا به سطوح رکورد ، والمارت دوباره شمارش مشتری را آغاز می کند

خبرهای روز جهان

در ماه آوریل ، این شرکت شروع به محدود كردن تعداد افراد به 20٪ از ظرفیت فروشگاه خود كرد ، یا اگر مجوز آن توسط مقامات محلی كمتر شود. اما برای مدت کوتاهی از زمان ، فروشگاه های آن شمارش تعداد مشتریانی را که به فروشگاه های آن وارد شده اند متوقف کردند.

کوری لوندبرگ ، یک متخصص گفت: “ما از ماه ها داده های اندازه گیری در فروشگاه های خود می دانیم که اکثریت قریب به اتفاق فروشگاه های ما به ظرفیت 20٪ خودساخته ما نمی رسند.” والمارت (WMT) سخنگوی “به دلیل احتیاط فراوان ، ما شمارش تعداد افرادی که به فروشگاه های ما وارد و خارج می شوند را از سر گرفته ایم.”
Walmart مانند سایر خرده فروشان به مرور زمان فروش جمعه سیاه را گسترش می دهد تا تعداد افراد در فروشگاه ها را در فصل خرید تعطیلات محدود کند.

معاملات جمعه سیاه Walmart سه آخر هفته طول خواهد کشید ، که قبل از ورود به فروشگاه ها چند روز بعد در وب سایت آن آغاز می شود. “معاملات جمعه سیاه برای روزها” آخر هفته اول و دوم نوامبر را در بر می گیرد و آخر هفته چهارم را نیز شامل خواهد شد ، معاملات روزهای چهارشنبه بصورت آنلاین انجام می شود.

اگرچه مردم را وادار به خرید آنلاین و استفاده از گزینه پیکاپ کناری می کند ، اما خریدارانی که به فروشگاه های آن مراجعه می کنند ، همه گیر گذشته را تجربه نخواهند کرد. در عوض ، آنها در ورودی صفحات تک پرونده ای را تشکیل می دهند و به آنها سبد خریدهای بهداشتی داده می شود. “سفیران سلامتی” در ورودی ها مستقر می شوند تا به مردم یادآوری کنند که ماسک بزنند. فاصله اجتماعی با کنترل ظرفیت و خطوط یک طرفه در داخل اعمال می شود.

والمارت گفت که تغییرات در فروشگاه های آن “هم برای مشتریان و همکاران ما ایمن تر و قابل کنترل تر خواهد بود.”

با نزدیک شدن سریع فصل تعطیلات و سرد شدن هوا ، خریداران بیشتری به دنبال تهیه سهام برای فصل زمستان پیش رو هستند. بر اساس نظرسنجی از 1000 خریدار توسط شرکت تحقیقات بازار Inmar Intelligence که در هفته 14 اکتبر انجام شد ، تقریبا 60٪ از خریداران می گویند که آنها قصد دارند با نزدیک شدن به زمستان دوباره سهام خود را ذخیره کنند.
زنجیره های فروشگاه های مواد غذایی دیگر ، مانند کروگر (KR) و Giant ، احیای محدودیت خرید اقلام مانند دستمال توالت ، حوله های کاغذی و ضد عفونی دستمال مرطوب را شروع کرده اند. این اقدامات در حالی صورت می گیرد که فروشگاه های مواد غذایی از جلوگیری از احتکار و “وحشت خرید” توسط خریداران جلوگیری می کنند – مانند قبل از ابتلا به همه گیری همه گیر در بهار.
بر اساس اطلاعات دانشگاه جان هاپکینز ، موارد ویروس کرونا در ایالات متحده افزایش یافته است و بیش از 45 ایالت این هفته نسبت به هفته قبل از آن عفونت های جدید گزارش کرده اند. تاکنون حداقل 10،962،835 مورد ویروس کرونا در ایالات متحده و حداقل 245،933 مورد مرگ وجود داشته است.
بسیاری از ایالت ها نیز اقدامات سختگیرانه تری را برای جلوگیری از شیوع ویروس آغاز کرده اند ، از جمله کاهش غذاخوری داخل خانه و ممنوعیت خدمات برای مشاغل غیر ضروری.

– ناتانیل میرسون ، خبرنگار CNN ، در تهیه این گزارش مشارکت داشته است.