با توجه به پرونده های دادگاه ، Ghislaine Maxwell درخواست جدیدی برای آزادی با قرار وثیقه ارائه می دهد

خبرهای روز جهان

وکلای ماکسول به دادگاه گفتند که وی “در هنگام محرومیت از وثیقه در جلسه دادرسی اولیه خود” اطلاعات قابل توجهی را جمع آوری کرده که برای ارائه در دسترس نبوده “و همچنین بسته پیشنهادی وثیقه ای که توسط اعضای خانواده و دوستان به امضا می رسد” در آن زمان قادر به جلو آمدن نیست. “

در پرونده هایی که در ماه نوامبر و مهر و موم شده در روز جمعه مهر و موم نشده بود ، وکلای ماکسول به قاضی فدرال گفتند که درخواست وثیقه جدید وی “به اطلاعات حساس و خصوصی متکی خواهد بود که اگر علنی شود ، برای خانم ماکسول و اشخاص ثالث بسیار ضرر آور خواهد بود.” تا حدی به این دلیل که اشخاص ثالث مورد آزار و اذیت و نظارت رسانه ای قرار می گیرند.

آنها همچنین به قاضی گفتند که ماکسول گزارشی تهیه خواهد کرد که توسط یک شرکت حسابداری تهیه شده است و خلاصه وضعیت مالی او در پنج سال گذشته را نشان می دهد و تمام دارایی های وی ، از جمله دارایی های محرمانه و دارایی های دیگر اعضای خانواده را فاش می کند. مات بودن مکسول یکی از دلایل محرومیت از وثیقه وی بود.

طبق یک پرونده مشترک از وکلای ماکسول و دادستان های فدرال ، ماکسول قرار بود روز دوشنبه درخواست وثیقه جدید را با مهر و موم ، با نسخه ویرایش شده به صورت عمومی ثبت کند.

در ماه ژوئیه ، ماکسول توسط دادستان های فدرال نیویورک به دلیل کمک به جذب ، داماد کردن و در نهایت سو abuse استفاده جنسی از خردسالان 14 ساله به عنوان بخشی از حلقه قاچاق رابطه جنسی که ادعا می شد توسط دوست پسر سابقش اداره می شود ، متهم شد. آلیسون ناتان ، قاضی منطقه ایالات متحده ، وی را به حبس محکوم کرد و گفت که ثروت ، روابط بین المللی و “توانایی فوق العاده برای جلوگیری از کشف” او را به خطر پرواز تبدیل می کند.

ماکسول ، که به اتهام خود بی گناهی اعتراف کرد ، در بازداشتگاه متروپولیتن در بروکلین محبوس است.
وكیل وی دو هفته پیش در نامه ای به دادگاه شرایط محدود كننده ماندن در زندان را نكرد. وکیل بابی اشترنهایم نوشت که ماکسول هر 15 دقیقه با چراغ قوه از خواب بیدار می شود تا ببیند زنده است یا نه ، در سلول انفرادی “عملا” نگهداری می شود و “بیش از حد و تهاجمی مورد جستجو قرار می گیرد”.

یک وکیل دادگستری در زندان نیویورک که ماکسول در آن نگهداری می شود اختلاف داشت که وی در سلول انفرادی بوده است. در نامه ای به قاضی ناظر بر پرونده ماکسول ، وکیل دادگستری نوشت: جامعه سابق انگلیس محدودیت هایی مانند سایر زندانیان دارد ، از جمله دسترسی به مناطق مشترک به مدت 11 ساعت در روز.

وكیل گفت: چراغ قوه برای اطمینان از تنفس زندانیان استفاده می شود و زندانیان تحت بازرسی از جمله اسكن بدن قرار می گیرند.

پرتره یک مدافع وفادار جفری اپشتین از رسوب غیر مهر و موم شده Ghislaine Maxwell پدیدار می شود

“در وظیفه فعلی خود ، خانم ماکسول ، مانند سایر زندانیانی که در MDC بروکلین اسکان داده شده اند ، روزانه از ساعت 7 صبح تا 8:00 اجازه دسترسی به منطقه مشترک واحد مسکونی را دارد. او به فضای تفریحی ، اجتماعی دسترسی دارد. تماس ها ، تلویزیون ، دوش ، تماس های تلفنی قانونی ، ایمیل ، رایانه و مواد كشف. یك لپ تاپ كشفی از 8:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر در دسترس او است. وقتی خانم مكسول در ساعت 8:00 به سلول خود بازگشت ، او مانند سایر زندانیان به آب آشامیدنی ، میان وعده هایی که از طریق کمیساریا خریداری کرده و مواد کشف شده دسترسی دارد. از 3 آگوست سال 2020 ، خانم ماکسول قادر به خرید مواردی از لیست کامل کمیساریاست. او مانند همه زندانیان دیگر “، در این نامه آمده است.

شرایط محدود کننده پس از مرگ اپستین در ماه اوت گذشته در حالی که منتظر محاکمه به اتهام قاچاق رابطه جنسی در مرکز اصلاح متروپولیتن منهتن بود ، بوجود آمد. این مرگ منجر به برکناری سرپرست دفتر زندان ها شد و دو نگهبان وظیفه آن شب به دلیل اینکه گفته اند اپستین را در سلول وی چک کرده اند ، به تشکیل پرونده های جعلی متهم شدند.

اریک لوانسون و کارا اسکنل از CNN در تهیه این گزارش همکاری کردند.