بایدن رویکردی کاملاً مشورتی برای پر کردن کابینه دارد

خبرهای روز جهان

مشاوران بایدن با اشاره به جدیدترین نمونه از تاخیرهای متعدد در انتخاب همسر نامزد خود ، وی را “مشکوکانه مشورت” در تصمیم گیری پرسنل توصیف می کنند. وقتی که بایدن برای کسب اطلاعات بیشتر ، دستیاران گفتند ، مهلت اعلامیه به طور مکرر به عقب رانده شد.

در حالی که او مدعیان اصلی تقریباً تمام مواضع کابینه خود را در ذهن دارد ، نتیجه انتخابات حساب را تغییر داده است – به ویژه اگر جمهوریخواهان پس از انتخابات دور دوم جورجیا در ژانویه کنترل سنا را حفظ کنند. در حال حاضر ، دستیاران گفتند ، این اصل عملیاتی است که تیم انتقال روی آن کار می کند.

به گفته یکی از مشاوران قدیمی ، بایدن در تصمیم گیری در مورد استخدام افراد اغلب “کند” عمل می کند ، اما دستیاران می گویند او همچنین می داند که مهمترین زمان است. تیم بایدن آماده است تا جدول زمانی جاه طلبانه انتقال خود به قدرت را اعلام کند ، امیدوار است که این ادعا را ادامه دهد که با عدم همکاری دولت ترامپ از همکاری ، سرعت آنها کم نمی شود.

اما با توجه به جو سیاسی و کنترل جمهوری خواه سنا ، دلایل مختلفی برای عمدی وجود دارد.

یک مقام ارشد سابق اوباما که مشاور انتقال بایدن است به CNN گفت: “دیگر جایی برای خجالت کشیدن نیست.”

این البته همان اتفاقی است که در دوران انتقال اوباما رخ داد. رئیس جمهور جورج دبلیو بوش به طرز قابل ملاحظه ای مهربان و مفید بود ، که اوباما بار دیگر در کتاب جدید خود اشاره کرد ، اما چندین نامزد کابینه به درستی بررسی نشده و در نهایت مجبور به کناره گیری شدند: تام داشل به عنوان وزیر بهداشت و خدمات انسانی و بیل ریچاردسون و جاد گرگ به عنوان دبیر بازرگانی

این مقام اوباما با اشاره به اینکه هنگام تحولات بوش و کلینتون نیز اشتباهات مهمی رخ داده است ، گفت: “ما اشتباهات بسیاری انجام دادیم که بایدن مجال ساخت آن را ندارد.”

ماه اول انتقال اوباما نیز با ادعاهای فرماندار ایلینوی ، رود بلاگوئویچ که به طور نامناسبی برای پر کردن صندلی سنای اوباما در سنای آمریکا تلاش کرده بود ، سنگین شد. انتقال اوباما بازبینی داخلی افرادی را که با بلاگوئویچ صحبت کرده اند آغاز کرد ، حتی در زمانی که دادستان ایالات متحده تحقیقات جنایی را آغاز کرد.

اوباما در طی یک کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: “من از شما صبر خواهانم ، زیرا من نمی خواهم در تحقیقات درگیر مداخله کنم.”

این هفته در ویلمینگتون ، دلاور ، بایدن برای برخی از اعضای کابینه خود یک چارچوب زمانی شکرگذاری را اشاره کرد. با توجه به افزایش بحران ویروس کرونا و اقتصاد ناپایدار ، دستیاران گفتند که انتظار می رود بهداشت ، اقتصادی و دفاعی اولین نمونه کارهایی باشند که اعلام می شوند. دستیاران گفتند ، هنگامی که کنترل سنا روشن است ، می توان چندین پست را پس از انتخابات دور دوم جورجیا نامگذاری کرد.

اگر دستیاران گفتند ، اگر به سخنان وی دقت کنید ، زمان کافی برای تکان دادن وجود دارد.

بایدن روز سه شنبه گفت: “امیدوارم بتوانیم بتوانیم در موقعیتی قرار بگیریم كه حداقل قبل از شكرگذاری شكر ، زن و شوهر مورد نظر خود را به مردم بشناسانیم. ما فقط این مسئله را حل خواهیم كرد.”

انتظار نمی رود که بایدن آخر هفته هیچ اطلاعیه ای اعلام کند – که مقامات گفتند که وی پس از پایان مسابقه 2020 در آخر هفته گذشته ، هنگامی که اخبار از جمله CNN اعلام کرد او ترامپ را شکست داده است ، او را برای گذراندن وقت با خانواده اش می گذارد.

مشاور امور انتقال ، جن پساكی ، در جلسه توجیهی جمعه به خبرنگاران گفت ، اما استخدام كارمندان ارشد كاخ سفید برای بایدن و رئیس ستاد تازه منصوب شده رون كلین “اولویت” است.

تیم انتقالی بایدن نیز در حال آغاز روند پر کردن 4000 نقش منصوب سیاسی در دولت فدرال است ، و در روزهای آینده ویژگی جستجو در وب سایت انتقال خود را – BuildBackBetter.com – برای جستجوی رزومه راه اندازی می کند.

مسئولان انتقال بایدن گفتند که آنها نگران تأخیر امیلی مورفی ، مدیر اداره خدمات عمومی ، برای برداشتن گام رسمی آغاز روند انتقال هستند.

پسکی گفت ، این تاخیر باعث شده است که تیم بایدن نتواند به توجیهات اطلاعاتی و اطلاعات به روز در مورد برنامه های توزیع واکسن ویروس کرونا دسترسی پیدا کند.

پسکی گفت: “ما علاقه ای به درگیری غذا با مدیر GSA یا کسی نداریم.”

اریک بردنر از CNN در تهیه این گزارش مشارکت داشته است.