بازیکنان NBA در پروتکل های جدید ایمنی Covid-19 از رفتن به بارها یا باشگاه ها منع شده اند

خبرهای روز جهان

در حالی که در خانه هستند ، بازیکنان ، مربیان و کارکنانی که از نزدیک با آنها همکاری می کنند ، به ازای یادداشت به دست آمده از CNN مجاز به ورود به بارها ، باشگاه ها ، مکان های تفریحی زنده ، سالن های ورزشی عمومی ، اسپا یا اجتماعات داخلی 15 نفر یا بیشتر نیستند.

در جاده ها ، فقط در صورتی که بازیکنان در یک رستوران مورد تأیید لیگ ، در فضای باز یا داخل منزل در یک فضای “کاملاً خصوصی” غذا بخورند ، مجاز به صرف غذا در خارج از هتل خود خواهند بود.

در یادداشت آمده است ، برای تیم ها ، نقض پروتکل های ایمنی منجر به مجازاتی مانند “جریمه ، محرومیت ، تنظیم یا از دست دادن انتخاب پیش نویس و / یا ضبط بازی” می شود. ممکن است از بازیکنان قرنطینه خواسته شود و در صورت از دست رفتن بازی ها ، می توانند مشمول تعدیل دستمزد شوند.

جزئیات این یادداشت ابتدا توسط ESPN گزارش شد.

NBA با انجام همه بازی ها به صورت “حباب” در اورلاندو ، فلوریدا ، بدون موفقیت یک بازیکن ، مربی یا کارکنان برای Covid-19 مثبت توانست فصل 2019-2020 خود را با موفقیت به پایان برساند.

فصل بعدی که قرار است از 22 دسامبر آغاز شود ، متفاوت خواهد بود و تیم ها در میادین خانه خود بازی می کنند و به مسافرت می روند ، اگرچه بسیاری از تیم ها گفته اند که تا اطلاع ثانوی بدون هوادار در سکوها بازی می کنند.

این یادداشت 158 صفحه ای پذیرفته است: “این احتمال وجود دارد که برخی از کارکنان ، بازیکنان و سایر شرکت کنندگان در فصل 21-2020 آزمایش مثبت یا COVID-19 را منقبض کنند ، به ویژه که ویروس در بازارهای خاص تیم ها و جوامع اطراف همچنان شیوع دارد.”

با این حال ، “وقوع موارد مستقل (به عنوان مثال ، مواردی که در بین بازیکنان یا کارکنان تیم پخش نشده است) یا تعداد کمی یا در غیر این صورت موارد COVID-19 انتظار نمی رود تصمیم به تعلیق یا لغو فصل 21-2020” باشد ، .

این یادداشت همچنین منتظر تصویب نهایی یک واکسن است و می گوید NBA و انجمن بازیکنان NBA برای تصمیم گیری در مورد نیاز به واکسیناسیون Covid-19 هنگام دسترسی به چنین واکسنی با یکدیگر دیدار می کنند.

در صورت عدم نیاز به واکسیناسیون ، در این یادداشت آمده است که محدودیت های بهداشتی اضافی برای افرادی که ترجیح می دهند آن را انجام ندهند وجود دارد.

بازیکنان NBA اخیراً به یک برنامه تست در سراسر لیگ بازگشتند. در اوایل هفته ، NBA و NBPA اعلام کردند که 48 بازیکن از 546 بازیکن در مرحله آزمایش اولیه بازگشت به بازار ، آزمایش Covid-19 مثبت بودند.