ایکیا پس از 70 سال کاتالوگ خود را از بین می برد

خبرهای روز جهان

خرده فروش سوئدی تغییر انتها به مرور آنلاین و خرید را برای پایان فهرست خود ذکر کرد. ایکیا در بیانیه ای گفت: “تصمیم احساسی اما منطقی را گرفته است تا با احترام به حرفه موفق پایان دهد” نسخه های چاپی و دیجیتالی کاتالوگ.

کنراد گروس ، مدیر ایکیا ، در بیانیه ای گفت: “چرخاندن صفحه با فهرست محبوب ما در واقع یک روند طبیعی است زیرا مصرف رسانه و رفتارهای مشتری تغییر کرده است.” “به منظور دستیابی و تعامل با بسیاری از افراد ، ما از راه حل های جدید مبلمان منزل خود الهام خواهیم گرفت.”

ایکیا کاتالوگ خود را از بین می برد.

اولین کاتالوگ ایکیا در سال 1951 به زبان سوئدی منتشر شد. اولین نسخه دوتایی (بصورت آنلاین و چاپی) در سال 2000 منتشر شد و در اوج خود در سال 2016 ، ایکیا 200 میلیون نسخه به 32 زبان در 50 بازار چاپ کرد.

ایکیا تمرکز خود را به طور فزاینده ای به فروش دیجیتال و بازاریابی معطوف کرده است. در حالی که میلیون ها نفر خانه های خود را به مدارس و دفاتر موقت تبدیل کرده اند ، با فروش بیش از 45٪ در طی 12 ماه منتهی به آگوست ، فروش آنلاین آن در طی همه گیری ، با 4 میلیارد بازدید از وب سایت خود ، افزایش چشمگیری یافته است.

هنوز هم فروشگاه های اندازه انبار و کافه های محبوب آن بخشی جدایی ناپذیر از برنامه رشد شرکت هستند. جان آبراهامسون رینگ ، مدیرعامل گروه اینتر ایکیا گفت که مشتریان هنوز هم می خواهند محصولات آن را “لمس و امتحان کنند”. این شرکت گفت که با استفاده از “رویکرد کل بازار” ، با ارائه نمایشگاه های کوچکتر در مراکز شهر ، فروشگاه های سنتی حومه ایکیا و مراکز تحقق آنلاین ، ادامه خواهد داد.

کاتالوگ 2021 که در ماه اکتبر منتشر شد ، نسخه نهایی خواهد بود. سال آینده ، ایکیا کتاب کوچکتری منتشر خواهد کرد که “پر از دانش و دانش عالی در مبلمان منزل” است و تاریخچه کاتالوگ را جشن می گیرد.