این کارفرمایان CT حداکثر 10 میلیون دلار بودجه PPP دریافت کردند

خبرهای روز جهان

داده های تازه منتشر شده از اداره تجارت كوچك آمریكا نشان می دهد كه پنج كارفرمای كنتیكات ، كه دو نفر از آنها در هارتفورد هستند ، حداكثر 10 میلیون دلار وام از برنامه محافظت Paycheck در سال جاری دریافت كرده اند.

داده های صادر شده توسط قاضی فدرال پس از شکایت واشنگتن پست و نه سازمان دیگر از SBA برای افشای آن ، جزئیات دقیق تری را در مورد وامهای قابل انعطاف قابل انعطاف از هر اندازه ، که SBA قبلاً در محدوده مقدار دلار گزارش کرده بود ، ارائه می دهد ، مانند به عنوان 5 تا 10 میلیون دلار ، اما نه با مقادیر مشخص.

بر اساس یک پایگاه داده قابل جستجو از اطلاعات منتشر شده توسط واشنگتن پست هفته گذشته ، پنج شرکت کنتیکت که حداکثر 10 میلیون دلار وام دریافت کرده اند شامل موارد زیر است:

  • شرکت حقوقی مستقر در هارتفورد Day Pitney ، که به SBA گفت وام خود از 477 شغل پشتیبانی می کند.
  • شرکت پروپارک مستقر در هارتفورد ، که پارکینگ ها و گاراژها را اداره می کند ، اما تعداد کارها را ذکر نکرده است.
  • مستقر در استمفورد Cenveo Worldwide Limited ، تولید کننده پاکت ، برچسب و سایر محصولات چاپی که در بازار تجارت عمومی انجام می شود ، 500 شغل را ذکر کرده است.
  • Monroe Staffing Services ، یک آژانس مستقر در کارمندان مستقر در شلتون ، که 500 شغل را ذکر کرده است.
  • گروه مدیریت خدمات مستقر در شلتون ، که خدمات نگهبانی را ارائه می دهد ، که 500 شغل را ذکر کرده است.

براساس داده ها ، از 50 وام بزرگ PPP در کانکتیکات ، 16 مورد به شرکت های شهرستان هارتفورد تعلق گرفت. از دیگر دریافت کنندگان بزرگ در منطقه می توان به شرکت حقوقی هارتفورد Robinson & Cole (8.96 میلیون دلار) ، گروه پزشکی مستقر در راکی ​​هیل Starling Physicians (8.88 میلیون دلار) ، شرکت حسابداری مستقر در غرب هارتفورد blumshapiro (8.4 میلیون دلار) و ساخت و ساز فولاد برلین در برلین (8.17 میلیون دلار) اشاره کرد. میلیون).

برای وام های PPP زیر 150،000 دلار ، SBA قبلاً حتی نام گیرندگان را منتشر نکرده است ، به دلیل حریم خصوصی. با این حال ، به دنبال دستور قاضی جیمز ای. بواسبرگ از دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه کلمبیا برای افشای مشخصات PPP بیشتر ، این جزئیات اکنون از SBA نیز در دسترس است.

داده ها نشان می دهد که ، مانند سایر کشورها ، عمده وام های PPP در ایالت کانکتیکات رشد اندکی داشته است ، اما بیشتر حجم دلار به وام گیرندگان بزرگتر رسیده است.

در کانکتیکت ، بیش از 56000 کارفرما وام کمتر از 150،000 دلار دریافت کردند که حدود 87٪ کل وامهای PPP را در اینجا نشان می دهد. این وامهای كوچكتر در مجموع حدود 1.88 میلیارد دلار یا 28٪ از 6.72 میلیارد دلار كل وامهای PPP در این ایالت بوده است. طبق تجزیه و تحلیل پست ، این درصد ها دقیقاً مطابق با تصویر ملی است.