اینها برخی از لحظات الهام بخش امسال است. کدام یک بیشتر شما را به حرکت در می آورد؟

خبرهای روز جهان

پس از رأی دادن ، به ما بگویید که چرا این لحظه با بارگذاری یک ویدیوی کوتاه از شما الهام گرفت. حتی ممکن است خود را در “CNN Heroes: An All-Star Tribute” ، با میزبانی اندرسون کوپر و کلی ریپا ، یکشنبه ، 13 دسامبر ساعت 8 بعد از ظهر ، ببینید.

قبل از برخورد Covid-19 ، اگر در بیمارستان کار نمی کردید ، شاید زیاد فکر تغییر شیفت نکرده باشید. پزشکان و پرستاران بدون سر و صدا به خانه می رفتند. اولین پاسخ دهندگان پس از یک روز طولانی ایستگاه های خود را ترک می کنند.

در طول بیماری همه گیر ، مردم در سراسر ایالات متحده و سراسر جهان تغییر شیفت روزانه را با تشویق های کر کننده ، تشویق حضار ، و گلدان های به هم زدن نشان دادند. این راهی برای تشکر از قهرمانان خط مقدم بود که روزهای خود را صرف مراقبت از بیماران می کردند ، به خانواده ها کمک می کردند خداحافظی کنند و درد خود را نگه داشتند تا زندگی های بی شماری را نجات دهند.

جیانا فلوید: ‘بابا دنیا را تغییر داد’

جیانا فلوید فقط در شش سالگی فاجعه ای را تجربه کرد که دنیای او را متلاشی کرد و دنیای ما را بیدار کرد. پدرش ، جورج فلوید ، برای مدت نزدیک به هشت دقیقه با دستبند روی زمین و در حالی که زانو به گردن داشت ، خواستار جان خود شد.

پس از صحبت های جیانا و مادرش در یک کنفرانس خبری احساسی ، دوست خانوادگی و بازیکن سابق NBA استیون جکسون جیانا را دلجویی کرد. او که روی شانه های او نشسته بود ، برای همه ما امید داشت و گفت: “بابا دنیا را تغییر داد.”

ساعت را برای PPE بچرخانید

وقتی تماس برای ماسک ، دستکش ، محافظ صورت و لباس محافظ برای ایمن نگه داشتن کارگران خط مقدم ما به صدا درآمد ، کارمندان Braskem America تقریباً یک ماه در دو کارخانه تولیدی خود به آنجا نقل مکان کردند و قرنطینه شدند.

آنها در حالی که 40 میلیون پوند از مواد لازم برای ساخت تجهیزات محافظ نجات دهنده را تولید می کردند ، می خوابیدند ، کار می کردند و با هم بازی می کردند. هنگامی که آنها به تقویت روحیه نیاز داشتند ، خانواده و دوستانشان رژه ای ترتیب دادند تا عشق و تحسین خود را نشان دهند.

بیست و هشت روز بعد ، کارگران همه با هم بیرون آمدند و تولید کافی برای تولید 1.5 میلیارد ماسک جراحی را داشتند.

بشریت پیروز می شود

در ماه ژوئن ، یک گروه Black Lives Matter در لندن گردهم آمدند تا مجسمه های چهره های دارای روابط نژادپرستانه را محکوم کنند. در همان زمان ، گروهی از معترضان سفیدپوست برای محافظت از مجسمه ها در آنجا بودند.

یک نفر ، براین مال ، افسر سابق پلیس سفیدپوست ، در میان جمعیت سرگردان شد و شروع به ضرب و شتم کرد. معترض سیاه زندگان سیاه ، پاتریک هاچینسون ، دید که او در معرض خطر است و به آنجا منتقل شد. او مرد مصدوم را برداشت و او را به محل امن منتقل کرد.

عکس های آن لحظه توجه جهانیان را به خود جلب کرد. هاچینسون ، پدر و پدربزرگ ، امیدوار است که همه کسانی که آن تصویر را می بینند درک کنند که مسئولیت انجام کار درست به عهده همه ماست.

قدرت موسیقی

در روزهای ابتدایی همه گیری ، بسیاری از افراد در حال یافتن راه هایی برای فاصله گرفتن بودند اما هنوز با یکدیگر ارتباط برقرار می کردند. آن زمان بود که صداها در سراسر جهان شروع به بلند کردن یکدیگر می کردند – امید را گسترش می دادند و زندگی را با پر کردن هوا با موسیقی جشن می گرفتند.

در فلورانس ، مردم سرود ملی ایتالیا را خواندند. در شیکاگو ، آنها با “Livin ‘on a Prayer” ساخته بن جووی در برابر غم و اندوه خود مقابله کردند. برایان استوکس میچل ، اسطوره برادوی ، هنگام خواندن “رویای غیرممکن” از بالکن خود ، مخاطبان خود را پیدا کرد.

فریاد جهانی برای عدالت

تابستان امسال ، در پی درگذشت جورج فلوید ، برونا تیلور و احمود آربری ، مردم به خیابان ها آمدند تا عدالت را برای آنها بخواهند و قرن ها نژادپرستی سیستمی را برجسته کنند.

میلیون ها نفر در سراسر ایالات متحده و سراسر جهان زندگی خود را به خطر انداختند تا خواستار عدالت و برابری شوند. آنها از نیرویی مسالمت آمیز در هر سنی ، نژادی ، مذهبی و مذهبی الهام گرفتند – و یک پیام قدرتمند و یکپارچه برای برابری و عدالت برای همه ارسال کردند.

هم اکنون برای لحظه ای رای دهید که بیشترین الهام شما را داشته باشد.