انگلیس از ابتکارات افزایش هزینه های نظامی ، AI و “فرماندهی فضایی” خبر داد

خبرهای روز جهان

این پول در طول چهار سال تخصیص داده می شود و در بالای بودجه جاری قرار دارد. در سال های 2020 – 2021 ، بودجه وزارت دفاع انگلیس تقریباً 41.5 میلیارد پوند بود.

جانسون روز چهارشنبه در بیانیه ای گفت: “من این تصمیم را در دندان همه گیر گرفته ام زیرا دفاع از قلمرو باید در درجه اول باشد.”

“اوضاع بین الملل بیش از هر زمان دیگری از زمان جنگ سرد خطرناک تر و شدیدتر از قبل رقابتی است و انگلیس باید از تاریخ ما پیروی کند و در کنار متحدان ما باشد. برای دستیابی به این مهم باید توانایی های خود را در سراسر کشور ارتقا دهیم.”

این اعلامیه توسط مقامات دفاعی و کارشناسان به عنوان نشانه ای از تلاش انگلیس برای دستیابی به جایگاه جدید خود در صحنه بین المللی صورت گرفته است.

ترس باعث می شود که دولت Brexit بوریس جانسون برای کنترل بیماری همه گیر مجهز نباشد

در ماه ژانویه ، این کشور وارد مرحله خود پس از Brexit خواهد شد ، در حالی که جو بایدن رئیس جمهور منتخب ایالات متحده آتلانتیک را بر عهده دارد. هجوم وجوه نقد می تواند موقعیت انگلیس را به عنوان بزرگترین هزینه کننده دفاع در قاره و دومین کشور بزرگ در ناتو تثبیت کند ، واقعیتی که احتمالاً مورد رضایت ایالات متحده قرار خواهد گرفت.

ساختن ستون فقرات دیجیتال

افزایش بودجه پس از فشار هماهنگ وزارت دفاع برای دریافت پول بیشتر از خزانه داری انگلیس صورت می گیرد.

یک مقام دفاعی ، که ناشناس صحبت می کند تا صریح باشد ، به CNN گفت: “این کمی ما را غافلگیر کرده است زیرا کاملاً جنگیده است اما من فکر می کنم که ما واقعاً خوشحال هستیم زیرا این امر دفاع انگلیس را در موقعیت بسیار محکم تری قرار می دهد.”

“در پایان [Johnson] متوجه شدم … بریتانیا باید از بعد Brexit گام بردارد. “، این مقام افزود ، بودجه دفاعی توسعه یافته با دیدگاه جانسون در مورد نقش جهانی آینده انگلیس متناسب است.

دولت جانسون گفته است که این پول برای فناوری “فضای مجازی و فضایی و رفع نقاط ضعف در زرادخانه دفاعی ما که امکان ادامه کار ندارد” سرمایه گذاری خواهد شد.

بیانیه آن می افزاید: “برای حمایت از این پیشرفت ها ، نخست وزیر همچنین آژانس جدیدی را به هوش مصنوعی ، ایجاد یک نیروی سایبری ملی برای محافظت از مردم ما در برابر آسیب و یک” فرماندهی فضایی “جدید ، قادر به راه اندازی اولین فرماندهی فضایی اعلام خواهد کرد. موشک در سال 2022 “

س overالات مربوط به فاصله اجتماعی در خیابان داونینگ پس از بوریس جانسون در قرنطینه

این مقام دفاعی به CNN گفت که این بودجه به نیروهای مسلح در ایجاد “ستون فقرات دیجیتال” کمک می کند.

آنها گفتند: “تأكید بسیار زیادی بر روی فن آوری جدید ، فضا و فضای مجازی شده است ، اما این امر به ما این امکان را می دهد كه ضمن حفظ نیروهای قوی در خشكی هوا و دریا با تمركز ویژه بر دریایی ، این سرمایه گذاری را انجام دهیم.”

این مقام مسئول گفت که مسیر تأمین مالی طی چهار سال آینده برای ناوهای هواپیمابر ارتش ، ناوچه ها ، موشک های کروز نسل بعدی و برنامه هسته ای انگلیس اکنون “بسیار بسیار واضح تر” است.

در میان هرج و مرج اعلام شد

افزایش هزینه ها اقدامی استراتژیک از جانسون است که با عقب ماندگی های سیاسی داخلی روبرو بوده و احتمالاً امیدوار به بازپس گیری است.

وی به دلیل مدیریت بحران ویروس کرونا مورد انتقاد قرار گرفت و اخیراً دو مشاور نزدیک را اخراج کرد. این اطلاعیه نظامی مطمئناً اعضای حزب محافظه کار وی را راضی خواهد کرد.

جانسون همچنین باید با رئیس جمهور آمریكا رابطه برقرار كند.

این مقام دفاعی گفت: “این یک کار خوب است که برای شروع کار با دولت بایدن باید آغاز شود” ، اگرچه تأکید کرد که فشار وزارت دفاع برای دریافت بودجه بیشتر قبل از انتخابات ایالات متحده آغاز شده است.

در بیانیه ای برای CNN ، کریستوفر سی میلر ، سرپرست وزارت دفاع ، اظهار داشت که ایالات متحده از این تصمیم به عنوان “نشانگر [the UK] تعهد به ناتو و امنیت مشترک ما. “

در بیانیه افزود: “تعهد آنها به افزایش بودجه دفاعی باید پیامی برای همه ملت های آزاد باشد كه توانمندترین افراد در بین ما می توانند – و باید – اقدامات بیشتری برای مقابله با تهدیدهای جدید علیه آزادی ها و امنیت مشترك ما انجام دهند.”

بوریس جانسون در بدترین زمان ممکن در خانه گیر کرده است

بخشی از این پول همچنین به تلاش های مشترک تحقیقاتی ایالات متحده و انگلیس به عنوان “نسل بعدی” اختصاص خواهد یافت که در پروژه هایی مانند موشک های مافوق صوت و سلاح های انرژی هدایت شده متمرکز است.

این مقام مسئول افزود: “این توافق به این معنی است که ما می توانیم پایان معامله خود را حفظ کنیم و مقداری پول در این مناطق قرار دهیم.”

هدف از این افزایش می تواند کمک به انگلیس در گسترش نقش خود در سطح جهانی باشد.

کارین فون هیپل ، مدیر کل اندیشکده دفاعی ، موسسه خدمات رویال متحده (RUSI) ، گفت: “این اعلامیه نشان می دهد که انگلستان همچنان متعهد به نقش مهمی در صحنه جهانی است.” دولت ورودی بایدن. “

در مورد دفاع ، انگلیس اکنون می تواند خود را از اتحادیه اروپا جدا کند ، 27 کشور عضو آن در بهترین راه پیشبرد سیاست مشترک امنیتی و دفاعی اروپا اختلاف نظر دارند.

برخی از ایالت ها ، به رهبری فرانسه ، معتقدند که شهرستان های اروپا باید بر مقاومت نظامی قاره تمرکز کنند ، در حالی که برخی دیگر مانند آلمان ترجیح می دهند ناتو را تقویت کنند.

انتظار می رود جانسون در مجلس عوام انگلستان سخنرانی کند و جزئیات افزایش هزینه ها را بیان کند.

این در آستانه بررسی یکپارچه سیاست خارجی ، دفاعی ، توسعه و امنیتی انگلیس است که انتظار می رود در سال جدید منتشر شود.

رایان براون از واشنگتن دی سی گزارش داد و زامیرا رحیم در لندن نوشت. نیک رابرتسون و لوک مک گی از CNN در تهیه این گزارش همکاری کردند.