افسر ارشد امنیت اطلاعات فدرال همچنین عضو گروه خصوصی در مورد تقلب رای دهندگان است

خبرهای روز جهان

“یکپارچگی رأی دهندگان باید برای همه مهم باشد ، و یک رقابت ناموفق یا ناقص مشروعیت دموکراسی ما را تضعیف می کند. من به عنوان داوطلب این پروژه و دانشمند سابق داده های سیاسی مبارزات انتخاباتی ، از مهارت های خود استفاده می کنم تا با استفاده از دقیقاً مدل سازی و ارزیابی نتایج انتخابات که در دسترس عموم است ، انجام می شود “، ساندووال ، منصوب ترامپ ، در یک سری پیام های متنی با CNN گفت.

“نتایج یافته های ما باید برای همه ، جمهوری خواه یا دموکرات جذاب باشد.”

اما مقامات محلی ، ایالتی و فدرال در سراسر کشور اظهار داشتند که هیچ مدرکی مبنی بر تقلب گسترده رای دهندگان وجود ندارد. و در حالی که م Braت Braynard ، بنیانگذار صندوق صداقت رای دهندگان ، به CNN گفت این گروه برخی از شواهد رأی دهندگان غیرقانونی را در خطوط ایالتی پیدا کرده است ، آنها هیچ مدرکی را علنی نکرده اند. پرونده های قضایی متعددی که توسط ستاد انتخاباتی ترامپ و سایر موارد مطرح شده از دادگاه خارج شده است.
کریس کربس ، مسئول دولت ترامپ مسئول کمک به ایالات متحده در تأمین امنیت انتخابات خود ، تلاش های خود را برای رد ادعاهای دروغ رئیس جمهور دونالد ترامپ و طرفدارانش افزایش داده است. آژانس وی ، آژانس امنیت سایبری و زیرساخت های امنیتی ، هفته گذشته بیانیه ای را به همراه مسئولان انتخابات ایالتی و خصوصی منتشر کرد و گفت: “هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد هر سیستم رأی گیری باعث حذف یا از دست دادن آرا ، تغییر آرا یا به هر طریقی به خطر افتاده است.”
مقامات انتخاباتی ، از جمله دولت فدرال ، با نظریه های توطئه رای تقلب در رای گیری ترامپ مخالف هستند

به گفته برینارد ، که در آپارتمان وی در شمال ویرجینیا مستقر است ، چندین مقام فدرال در صندوق یکپارچگی رای دهندگان کار می کنند.

براینارد گفت: “این نه غیرقانونی ، بی سابقه است و نه می توانید استدلال کنید ، اما من همچنین می گویم که به وضوح (اخلاقی) است.”

قانون هچ کارمندان فدرال را از انجام فعالیت های سیاسی در حین انجام وظیفه رسمی منع می کند و استفاده از منابع دولتی یا استناد به عناوین دولتی خود را برای هر مقام فدرال در این گروه غیرقانونی می داند. به گفته برینارد ، مقامات فدرال شاغل در این گروه از مشاغل دولت فدرال خود در مرخصی هستند.

هنوز هم مقامات در یک شیب بالقوه لغزنده قرار دارند.

ترامپ بعد از چندین ضرر ، جولیانی را مسئول نبرد قانونی پس از انتخابات می کند

نیک شولنباخ ، محقق ارشد گروه نظارت بر سود غیرانتفاعی پروژه نظارت بر دولت و سخنگوی دفتر مشاور ویژه در دوره اوباما به واشنگتن پست گفت: “تمام آنچه لازم است یک لغت چند کلمه ای است.” “حتی اگر آنها در سمت راست قانون بمانند ، می توانند در مناطق خطرناک قدم بگذارند.”

از طرف خود ، ساندووال ، رئیس ارشد امنیت اطلاعات فدرال ، گفت که او هیچ نگرانی در مورد هرگونه تخلف احتمالی ندارد.

سندووال به سی ان ان گفت: “من به عنوان یک دانشمند داده ، در حالی که در مرخصی هستم ، داوطلب می شوم تا داده ها را پس از روز انتخابات ارزیابی کنم و نتایج را برای بررسی عمومی به اشتراک بگذارم.”