اشویل مصوبه بودجه 1 میلیون دلاری اختصاص یافته برای جبران خسارت به ساکنان سیاه را به تعویق انداخت

خبرهای روز جهان

استر منهایمر ، شهردار آشویل ، در جلسه این هفته شورای گفت که اکثریت اعضای شورا از او خواسته اند که قطعنامه پیشنهادی غرامت را از دستور کار خارج کند.

به تعویق انداختن رای ، به گفته وی ، زمان “برای تعیین زمان جلسه کار شورا با شورای جدید ، برای تهیه نقشه راه برای چگونگی ادامه اجرای قطعنامه جبران خسارت قبلاً” فراهم خواهد شد.

منهایمر گفت كه شورا “به اتفاق آرا از قطعنامه جبران خسارت تصویب شده در تابستان حمایت می كند و بودجه نیز به زودی پس گرفته می شود.”

شورای شهر در ابتدا با سرمایه گذاری در مناطق مسکونی موافقت کرده بود که ساکنان سیاهپوست اغلب با اختلاف روبرو هستند. این قطعنامه همچنین به دنبال بودجه ای برای سیاه پوستان بود که از طریق اقدامات نژادپرستانه ، از جمله جمع آوری مجدد شماره ، انکار وام های مسکن و تخفیف ویژه از حق مسکن محروم شده اند.

تفاوت جمعیتی در اشویل کاملاً واضح است و 83٪ سفیدپوست و 12٪ سیاه پوست جمعیت را تشکیل می دهند. این شورا علاوه بر عذرخواهی از گذشته اشویل ، روش های مسکن نژادپرستانه را نیز به رسمیت شناخت و متعهد شد که برای حل نابرابری های نژادی برنامه هایی وضع خواهد کرد.

این قطعنامه مدیر شهر دبرا کمبل را بر آن داشت تا به دنبال روش هایی برای رفع ثروت نسل و پیشرفت اقتصادی در جامعه سیاه پوستان باشد.

با این حال ، این قطعنامه که با رای 7-0 شورای شهر به تصویب رسید ، به طور خاص تسویه وجوه نقدی مستقیم و سپرده گذاری به فرزندان برده در اشویل را شامل نمی شود.

این طرح خواستار “تشکیل سیاست ها و برنامه هایی است که ایجاد ثروت نسلی را ایجاد می کند و جبران خسارات ناشی از آن در جامعه سیاه پوستان را بر عهده خواهد گرفت” و همچنین از قانونگذار ایالت و دولت فدرال خواسته است که همین کار را انجام دهند.

کیت یانگ ، عضو شورای شهر در حال خروج ، که تدوین این قطعنامه را بر عهده داشت ، به CNN گفت که امیدوار است سرانجام بودجه به کسانی که مستحق آن هستند ، برود.

“هنگامی که من این مصوبه را تهیه کردم و شورای شهر موافقت کرد ، سه عامل وجود داشت که سیاه پوستان باید قبل از واجد شرایط شدن برای دریافت کمک هزینه دیدار کنند. اول ، شما باید برای پنج سال متوالی ساکن آشویل باشید. دوم ، شما باید یک رأی دهنده ثبت شده باشید و سوم ، شما باید دیپلم دبیرستان یا GED داشته باشید “، یانگ گفت.

در حالی که بسیاری از جبران خسارات صرفاً با بردگی مرتبط هستند – و در اشویل نیز به همین امر مربوط می شود – طرفداران قطعنامه جبران خسارت می خواهند این گسترده تر باشد.

حامیان امیدوارند راهی برای رسیدگی مستقیم به تأثیر برده داری و سیاستهای تبعیض آمیز اخیر که بر رفاه اقتصادی و اجتماعی ساکنان سیاه پوستان تأثیر می گذارد ، بیابند.

اشویل تنها نبود. در پی اعتراضات جورج فلوید در تابستان گذشته ، مقامات محلی در ایوانستون ، ایلینوی و پراویدنس ، رود آیلند ، برای رفع اشتباهات گذشته از طریق جبران خسارت به ساکنان سیاه پوستان و بومیان آمریکا فشار می آوردند. و آنها با پیچیدگی های چگونگی دستیابی به آن و همچنین واکنشهای جدی روبرو هستند ، که عمدتا از ساکنان سفید پوستان ناشی می شود که جبران خسارت را به عنوان یک حق ناخوشایند برای آسیب های تاریخی می دانند که ممکن است افراد دریافت کننده آنها شخصاً تجربه نکرده باشند.