اتومبیل سال MotorTrend به کلاس E کلاس مرسدس می رود

خبرهای روز جهان

این E-Class با ترکیبی از لوکس کلاسیک و عملکرد مدرن و پیشرفته ، کارمندان MotorTrend را تحت تأثیر قرار داده است.

برد مرسدس جای تعجب داشت زیرا کلاس E طراحی کاملاً جدیدی نبود بلکه بیشتر در صنعت خودرو به عنوان “تازه سازی میان دوره” شناخته می شود. خودروسازان معمولاً هر پنج سال یا تقریباً یک نسخه کاملاً جدید و کاملاً طراحی شده از یک مدل را منتشر می کنند. در این بین ، آنها یک به روزرسانی اساسی انجام می دهند ، معمولاً ظاهر را تا حدودی تغییر می دهند و شاید گزینه های جدید موتور را ارائه دهند و سایر تغییرات اساسی را ایجاد کنند.

در این مورد ، طبق گفته کارکنان MotorTrend ، بازسازی مرسدس در کلاس E آن را از یک ماشین خوب به یک خودرو با عملکرد ، سبک و راحتی واقعا برجسته تبدیل کرد.

كاركنان گفتند كه يك سيستم تعليق هواي اختياري پيچيده ، سواري نرم ولي عملكرد مناسبي نيز در زاويه فراهم مي كند. در این گزارش آمده است: طراحی داخلی صفحه نمایش مدرن و منافذ را با چوب و چرم کلاسیک مخلوط کرده است.

همچنین تعجب آور این واقعیت است که جایزه امسال تقریباً به هر نسخه از خودروهای موجود در کلاس E کلاس اعطا شده است. این شامل مرسدس بنز 54000 دلاری است E 350، با موتور کوچک چهار سیلندر آن ، 112،500 دلار مرسدس AMG E 63 S واگن با V8 603 اسب بخاری و E کلاس کابریولت و کوپه دو در. هر دو مدل دو در نیز در نسخه های AMG با کارایی بالا موجود هستند. به گفته موتورترند ، تمام نسخه های این خودرو به طرز شگفت انگیزی بسیار خوب بودند. قضات MotorTrend گفتند ، معمولاً با این تغییرات بسیار متفاوت ، حداقل برخی از آنها مساوی می شوند.

کارکنان MotorTrend به ویژه تحت تأثیر فناوری های کمک راننده کلاس E ، از جمله عملکرد ترمز اتوماتیک آن قرار گرفتند. ترمز اتوماتیک که اگر راننده به سرعت پاسخ ندهد و جلوی توقف ماشین را بگیرد ، ترمز می کند ، امروزه در اتومبیل های جدید امری عادی است. اما سیستم مرسدس برای مانورهای چرخشی برای اتومبیل ها و عابران پیاده نیز متوقف می شود ، چیزی که اکثر دیگران از آن استفاده نمی کنند ..

کلاس E همچنین دارای قابلیت شناسایی نقاط کور جانبی است ، یکی دیگر از ویژگی های کمکی که معمولاً در خودروهای جدید وجود دارد. اما سیستم مرسدس در مورد اتومبیل ها و دوچرخه سوارهایی که هنگام توقف ماشین و کسی در شرف باز کردن در است ، هشدار می دهد.

پس از گذشت 20 سال ، لندرور دیفندر به عنوان SUV بهترین موتور سال معرفی شد

یکی از ویژگی های فناوری که تحت تأثیر کارکنان شرکت رسانه های خودرویی قرار نگرفت ، سیستم رابط کاربری برای رانندگان و مسافران بود. سیستم را می توان با لمس صفحه نمایش ، با استفاده از پد لمسی بین صندلی ها ، کشویی a انگشت شست را از روی پنل های کوچک لمسی روی فرمان یا با استفاده از دستورات صوتی.

به گفته کارکنان MotorTrend ، استفاده از این سیستم باعث می شود که راننده چشمهایش را خیلی زود از جاده خارج کند. به گفته آنها ، عملکردهای مختلف خودرو به منوهای زیادی نیاز دارد در حالی که پاسخ سیستم به ورودی ها ، به ویژه از کنترل های فرمان ، متناقض است.

MotorTrend Group ، مجله چاپی ، وب سایت و رسانه های ویدیویی را در بر می گیرد ، جوایز سالانه اتومبیل سال ، SUV سال و کامیون سال را اهدا می کند. لندرور دیفندر در ماه اکتبر به عنوان SUV سال انتخاب شد در حالی که هنوز کامیون سال معرفی نشده است.

برای واجد شرایط بودن جایزه خودروی سال ، یک خط مدل باید تماماً جدید باشد یا به طور اساسی برای سال 2021 تغییر کند.