این E-Class با ترکیبی از لوکس کلاسیک و عملکرد مدرن و پیشرفته ، کارمندان MotorTrend را تحت تأثیر قرار داده است.
برد مرسدس جای تعجب داشت زیرا کلاس E طراحی کاملاً جدیدی نبود بلکه بیشتر در صنعت خودرو به عنوان “تازه سازی میان دوره” شناخته می شود. خودروسازان معمولاً هر پنج سال یا تقریباً یک نسخه کاملاً جدید و کاملاً طراحی شده از یک مدل را منتشر می کنند. در این بین ، آنها یک به روزرسانی اساسی انجام می دهند ، معمولاً ظاهر را تا حدودی تغییر می دهند و شاید گزینه های جدید موتور را ارائه دهند و سایر تغییرات اساسی را ایجاد کنند.
در این مورد ، طبق گفته کارکنان MotorTrend ، بازسازی مرسدس در کلاس E آن را از یک ماشین خوب به یک خودرو با عملکرد ، سبک و راحتی واقعا برجسته تبدیل کرد.
كاركنان گفتند كه يك سيستم تعليق هواي اختياري پيچيده ، سواري نرم ولي عملكرد مناسبي نيز در زاويه فراهم مي كند. در این گزارش آمده است: طراحی داخلی صفحه نمایش مدرن و منافذ را با چوب و چرم کلاسیک مخلوط کرده است.
همچنین تعجب آور این واقعیت است که جایزه امسال تقریباً به هر نسخه از خودروهای موجود در کلاس E کلاس اعطا شده است. این شامل مرسدس بنز 54000 دلاری است E 350، با موتور کوچک چهار سیلندر آن ، 112،500 دلار مرسدس AMG E 63 S واگن با V8 603 اسب بخاری و E کلاس کابریولت و کوپه دو در. هر دو مدل دو در نیز در نسخه های AMG با کارایی بالا موجود هستند. به گفته موتورترند ، تمام نسخه های این خودرو به طرز شگفت انگیزی بسیار خوب بودند. قضات MotorTrend گفتند ، معمولاً با این تغییرات بسیار متفاوت ، حداقل برخی از آنها مساوی می شوند.
کارکنان MotorTrend به ویژه تحت تأثیر فناوری های کمک راننده کلاس E ، از جمله عملکرد ترمز اتوماتیک آن قرار گرفتند. ترمز اتوماتیک که اگر راننده به سرعت پاسخ ندهد و جلوی توقف ماشین را بگیرد ، ترمز می کند ، امروزه در اتومبیل های جدید امری عادی است. اما سیستم مرسدس برای مانورهای چرخشی برای اتومبیل ها و عابران پیاده نیز متوقف می شود ، چیزی که اکثر دیگران از آن استفاده نمی کنند ..
کلاس E همچنین دارای قابلیت شناسایی نقاط کور جانبی است ، یکی دیگر از ویژگی های کمکی که معمولاً در خودروهای جدید وجود دارد. اما سیستم مرسدس در مورد اتومبیل ها و دوچرخه سوارهایی که هنگام توقف ماشین و کسی در شرف باز کردن در است ، هشدار می دهد.
یکی از ویژگی های فناوری که تحت تأثیر کارکنان شرکت رسانه های خودرویی قرار نگرفت ، سیستم رابط کاربری برای رانندگان و مسافران بود. سیستم را می توان با لمس صفحه نمایش ، با استفاده از پد لمسی بین صندلی ها ، کشویی a انگشت شست را از روی پنل های کوچک لمسی روی فرمان یا با استفاده از دستورات صوتی.
به گفته کارکنان MotorTrend ، استفاده از این سیستم باعث می شود که راننده چشمهایش را خیلی زود از جاده خارج کند. به گفته آنها ، عملکردهای مختلف خودرو به منوهای زیادی نیاز دارد در حالی که پاسخ سیستم به ورودی ها ، به ویژه از کنترل های فرمان ، متناقض است.
برای واجد شرایط بودن جایزه خودروی سال ، یک خط مدل باید تماماً جدید باشد یا به طور اساسی برای سال 2021 تغییر کند.