آتش نشانی Lake County، IL ، تریلرهای واکسیناسیون آزمایشی COVID-19 را ایجاد می کنند

خبرهای روز جهان

CHICAGO (WLS) – گروهی از آتش نشانان محلی هنگام وقوع همه گیر برای کمک به مبارزه با COVID-19 ، تمرکز کردند.

مشاغل Lake County آنها ایجاد تریلرهای آزمایش و واکسیناسیون سفارشی برای شهرستانهای سراسر کشور است.

سازگار شوید و بر آن غلبه کنید: این شعاری است که آتش نشانان می گویند طبق آن زندگی می کنند. هنگامی که COVID برای اولین بار در ایالات متحده افزایش یافت ، یک تجارت کوچک حومه شمال غربی ساخت شبیه سازهای ایمنی در برابر آتش را متوقف کرد و شروع به ساخت واحدهای متحرک برای آزمایش و در نهایت تزریق واکسن ها کرد. یک سیستم نور ماورا UV بنفش واحدها را خود بهداشت می کند.

“ما شاهد همکاری آژانس های آژانس بهداشت عمومی ، آژانس ایمنی عمومی ، مدیریت اضطراری ، همه با هم کار می کنیم ، زیرا هیچ کس یک راه حل برای این مشکل نداشت. بنابراین ، آنها قادر به همکاری و همکاری هستند منابع آنها برای داشتن دارایی مانند تریلر حادثه سلامتی که به آنها امکان می دهد سپس آزمایش COVID و واکسیناسیون را انجام دهند ، از آن به عنوان یک نقطه توزیع برای PPE و سایر تجهیزات استفاده کنند ، اما همچنین از آن به عنوان دستور حادثه در جاده استفاده کنند پروتکل های ایمنی بهداشت ، “گفت: کریستوفر گانتز ، مدیر عامل گروه JHB.

کریستوفر گانتز از سازمان آتش نشانی Skokie بازنشسته شده است. اریک شیلد کراوت یک آتش نشان در شهر الک گروو است. شرکت های آنها برای تولید این تریلرها با هم همکاری می کنند.

“همه چیز از نظر فنی پیشرفته است. ما می توانیم آنها را با یک ایستگاه رادیویی هماهنگ کنیم ، یک تنظیم از پیش ثبت شده داشته باشیم تا وقتی مردم نزدیک می شوند گیج نشوند ، آنها می دانند کجا باید بروند. ما دوربین های امنیتی داریم تا آنها ببینند در داخل چه خبر است. و بیرون ، “اریک شیلد کراوت ، رئیس گمرک SAE ، در بازدید اخیر از یکی از تریلرها به I-Team گفت.

این واحدها با انرژی خورشیدی کار می کنند و بین 75000 تا 100،000 دلار هزینه دارند. یکی از آنها قبلاً توسط Catawba Indian Nation در کارولینای جنوبی مورد استفاده قرار گرفته است. 30 تریلر دیگر در حال حاضر تولید ، در نهایت به شهرستانهای سراسر ایالات متحده ، از جمله جنوب ایلینوی می روند.

گانتز گفت: “به طور معمول چهار تا شش هفته طول می کشد تا اساساً واحدی را با تمام فناوری انجام دهیم. ما سعی داریم این کار را طی دو هفته انجام دهیم.” “ما به آنچه انجام می دهیم بسیار افتخار می كنیم زیرا به مناسبت چالش COVID به وجود آمدیم ، زیرا بیایید صادق باشیم این امر از طرق مختلف بر همه تأثیر گذاشته است ، اما خدمه ما واقعاً توانسته اند به این افتخار بپردازند و همچنین تجربه و دانش ما به عنوان آتش نشانان به دارایی که هدف آن پاسخگویی طولانی مدت است. ”

حق چاپ © 2020 WLS-TV. کلیه حقوق محفوظ است