آتش سوزی گسترده باعث تخلیه هتل ها ، خانه ها در محله Topeka غربی می شود

خبرهای روز جهان

TOPEKA ، Kan. (WIBW) – در اثر وزش باد شدید ، یک علف بزرگ و قلم مو صبح زود در روز پنجشنبه منجر به تخلیه موقت یک محله Topeka غربی ، از جمله مهمانان یک هتل چهار طبقه شد.

آتش سوزی حوالی ساعت 3:23 بامداد پنجشنبه در منطقه SW 17 و Arrowhead گزارش شد.

تاد هریسون ، آتش نشان مأمور توپکا گفت که واحدهای پلیس که در منطقه بودند از آتش سوزی گسترده ای که به دلیل وزش باد شدید به شمال گسترش می یابد خبر دادند.

بخش آتش نشانی از واحدهای پلیس مجبور شد هتل Homewood Suites ، 1519 SW Arrowhead را به همراه خانه هایی در جاده SW Cheyenne Hills از SW Drury Lane به SW Village Drive تخلیه کنند.

مقامات آتش نشانی در محل حادثه به 13 خبر گفتند كه آتش در حدود ساعت 5 صبح تحت كنترل بود و به ساكنان اجازه بازگشت به داخل خانه هایشان داده شد.

به نظر می رسد یک منطقه بزرگ از چمن و برس درست در جنوب هتل Homewood Suites یکی از مناطقی است که سوزانده شده است.

در حالی که خدمه آتش را خاموش کردند ، چندین ماشین آتش نشانی و شرکت موتور در پارکینگ هتل مستقر بودند.

علاوه بر این ، چندین مورد دیگر از علفها و آتش سوزی های قلم مو در امتداد و شرق ایالت 470 بین خیابان های SW 17th و SW Huntoon گزارش شده است.

هنگامی که دود توسط یکی از ساکنان در بلوک 1500 جاده SW Cheyenne Hills Road گزارش شد ، نیروهای آتش نشانی حدود ساعت 11 صبح پنجشنبه به صحنه فراخوانده شدند.

همسایگان به 13 خبر گفتند که حوالی ساعت 3:30 بامداد پنجشنبه توسط افسران پلیس بیدار شدند و به آنها گفتند که باید تخلیه شوند. برخی از افراد سوار صندوق های خود شدند و منطقه را ترک کردند تا زمانی که بازگشت امن شود.

خدمه از سازمان آتش نشانی Mission Township در محل حادثه کمک کردند.

هیچ گزارشی در مورد خسارات جانی و یا خسارات مالی گزارش نشده است

هریسون گفت که در تحقیقات مقدماتی علت آتش سوزی مشخص نشده است.

در زیر عکسهایی است که مت میسون از آتش سوزی در نزدیکی هتل Homewood Suites گرفته است.

حق چاپ 2020 WIBW. کلیه حقوق محفوظ است