بهترین مدرس شیمی کنکور که شما را به آرزوهایتان میرساند !!!

خبرهای روز جهان

قبل از انجام هرکاری باید الفبای آن کار را بدانید که در زمینه کنکور الفبا همان شناخت دروس کنکور است. و برنامه ریزی برای هفته بعد را انجام دهید. یک ماشین خارجی و یک پیکان؛ برای اینکه راحت تر به مقصد برسید و همچنین از مسیر لذت ببرید و در عین حال در سریع ترین زمان ممکن به مقصد برسید کدام ماشین را حرف آخر بهترین راهکار آموزش مفهومی دروس کنکور انتخاب میکنید ؟ به جز اینکه وقت داوطلب که از هرچیزی با ارزش تر است گرفته شود این تست چه کاربردی داشت؟ دسته دوم هم داوطلبانی هستند که با زیست شناسی کنکور مشکل دارند یا اینکه هدف آن ها رشته های تاپ مانند دندان و دارو و پزشکی نیست و این افراد فقط با خواندن مهمترین فصل های زیست کنکور تجربی یا مباحث آسان زیست در کنکور به هدف خود دست پیدا میکنند. دسته اول مباحث مستقل ریاضیات کنکور که هیچ پیش نیازی برای خواندن آن ها نیاز نیست و داوطلب تنها با مطالعه آن ها به صورت تنها میتواند به درصد مربوط به آن مبحث از ریاضی دست پیدا کند. الف- تدوین برنامه میان دوره (ماهانه): با توجه به برنامه راهبردی در نظر می گیریم که در طول یک ماه از هر کدام از دروس باید چه سرفصل هایی مطالعه شود.

همچنین در روزهای اول ساعاتی که برای هر درس در نظر می گیرید چندان دقیق نباشد اما صبور باشید و خواهید دید به مرور زمان به واقعیت نزدیکتر می شود. منظور از تدریس جامع یعنی تدریسی به داوطلب ارائه دهد که او را از هر منبعی بینیاز کند و لازم نباشد دانش آموز کنار تدریس او به سراغ منابع دیگری از جمله کتاب های کمک آموزشی برود تا آموخته های خود موسسه حرف اخر را تکمیل کند. اگر با استفاده از روش های او پیش بروید در بهترین و ایده آل ترین شرایط و کوتاه ترین زمان به هدف خود دست پیدا میکنید. دقت کنید که تبدیل شدن به بهترین مدرس شیمی ایران کار راحتی نیست ولی همین که به این نقطه دست یابند میتوانید کاملا از تجربه ی آن ها استفاده کنید و با خیال راحت به تدریس آن ها اعتماد کنید بدون هیچ آزمون و خطایی . البته دقت داشته باشید اگر تایم جبرانی روزانه به درستی انجام گیرد دیگر نیازی به جبرانی در برنامه هفتگی و ماهانه نمی شود اما بنابر احتیاط اگر در نظر گرفته شود بهتر است.

اما مطالعه به ترتیب فصل های ترکیبی زیست شناسی نظام جدید سلیقه ای است و انجام این کار را به خود شما خواهیم سپارد که به ترتیب فصل های ترکیبی زیست کنکور بخوانید یا به ترتیب پایه. پس تا آخر این مقاله را مطالعه کنید. از سایر مقالاتی که برای شما درباره بودجه بندی سوالات کنکور نیز نوشته ام حتما دیدن کنید و نظرات خود و سوالاتی که دارید حتما از طریق کامنت با ما درمیان بگذارید. با ضریب جایگاه اول را از این حیث به خود اختصاص داده است و سوال از بودجه بندی کنکور را به خود اختصاص داده است. سومین عامل این بحث هم روش های منحصر به فرد است ؛ روش هایی که مختص خود او باشد و بتوان با استفاده از آن ها در سریع ترین زمان ممکن هر نوع تستی را حل کرد. اول از همه استاد شیروانی سبکی را وارد آموزش شیمی کرده اند که برای اولین بار در ایران آن را مشاهده میکنیم و صفر تا صد شیمی کنکور را به وسیله ی شهودی سازی و با استفاده از انیمیشن و تصویر سازی تدریس میکنند .

4- نتیجه هایی که با استفاده از دینی استاد یوسفیان پور به دست آمده است ! در پاسخ به این سؤال باید گفت که استاد علیرضا یوسفیان پور هنگام تدریس تمامی تست های 10 سال اخیر را بدون کم و کاست و فقط با همان روش ها حل میکنند و وقتی بشود این حجم از تست ها را حل کرد نشان میدهد که روش ها جامع آموزش دینی کنکور هستند. پاسخ این سؤال همان 3 معیار بالاست که توضیح دادیم. برای پاسخ به این سوالات 5 دقیقه وقت بذارید و این مقاله رو بخونید. در ادامه ارتباط فصل های زیست با یکدیگر را در اختیار شما قرار خواهیم داد و کامل به پاسخ سوال کدام فصل های زیست را باهم بخوانیم خواهید رسید. تک تک به معرفی 3 معیار برترین مدرس شیمی خواهیم پرداخت. در ادامه دلیل تبدیل استاد شیروانی به بهترین مدرس شیمی و نمونه ای از تدریس ایشان و راه های ارتباطی برای تهیه ی منابع استاد شیروانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با چگونه درس بخوانیم تا در کنکور موفق شویم وب سایت خود باشید.