بررسی مزایای پیش خرید واحد های برج ترنج و امکاناتی که در انتظار شماست!

خبرهای روز جهان

با ویو برج های مسکونی ترنج آشنا شویم

این واحدها با ویو های خاص، متفاوت و زیبا در اختیار مشتری قرار می گیرد. بسته به موقعیت قرار گرفته ساختمان ها با ویوهایی از جمله دریاچه ،اتوبان، جنگل و مجتمع تجاری روبه رو خواهد شد.

ویژگی دیگر این مجتمع ها، متراژهای مختلف برای سلایق مختلف و برحسب توان مالی افراد است. این واحدها در متراژهای ۱۱۵ ،۱۲۱،۱۲۵،  ساخته شده اند که همگی آن ها به صورتی خاصی معماری شده و همچنین تمام متراژهای آن دارای دو خواب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این پروژه به لینک زیر مراجعه کنید:

http://www.shafaf.ir/fa/news/519285/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%AC-%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AC

دیگر مزایای ساختمان های ترنج

ساختمان های ترنج به دلیل قرار گرفتن مکانی بسیار مناسب، دسترسی به انواع امکانات رفاهی، حمل و نقل و تفریحی را بسیار سهل و آسان کرده است.

از جمله این امکانات می توان به نزدیک بودن به اتوبان های شهید همت، بزرگراه آزادگان، بزرگراه تهران به کرج می توان اشاره کرد که رفت و آمد ساکنین را بسیار آسان می کند. همچنین نزدیک بودن به مراکز  خرید و مجتمع تجاری طوبی از دیگر ویژگی های بسیار مهم این پروژه به حساب می آید.

امکانات رفاهی پروژه ترنج

از لحاظ رفاهی این ساختمان ها دارای لابی بسیار بزرگ و شیک، سرویس های بهداشتی به تعداد مناسب، مهد کودک برای کودکان و فضای مناسب تعبیه شده است. در این پروژه ها سیستم آنتن مرکزی قوی به همراه آسانسورهای ایمن و مناسب در پنج لاین برای عبور و مرور راحت و سریع تر نصب شده است.

درباره ساخت وساز پروژه های ترنج چه می دانید؟

ویژگی های ساخت ساختمان ها و کیفیت مواد استفاده شده در آن ها از دیگر مزایای این برج ها است. اسکلت با پیچ و مهره بسیار استاندارد در بدنه استفاده شده است که در نوع خود بینظیر و کم نظیر است. همچنین از سیمان شسته شده در ساخت نمای ساختمان ها به کار رفته است که این مسئله مقاومت برج ها را بهبود بخشیده است.

پیش فروش برج های ترنج

این برج ها با طرح پیش فروش، مورد توجه بسیاری از عموم‌ مردم برای سکونت و همچنین سرمایه گذاری قرار گرفته شده است. خرید واحد از این مجموعه به دلیل پیش پرداخت های مناسب برای افراد و همچنین تعداد اقساط متعارف درمدت طولانی مورد توجه به صرفه خواهد بود.

برج های ترنج با متریال مناسب، موقعیت مناسب و همچنین قیمت پایین ذهن هر فرد را به خرید یک واحد از آن مشغول می کند چرا که هر خریدار می تواند در زمان و مکان مناسب صاحب خانه شده و سرمایع گذاری امنی را برای خود و خانواده خود ایجاد کند.