پارس جی پی اس

خبرهای روز جهان

با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی همگانی به اینترنت پرسرعت، سبک زندگی افراد دراین سال ها شدیدا تغییر کرده است، به عنوان مثال دیگر کمتر کسی را میبینید برای امنیت خودرو صرفا به یک قفل فرمان اکتفا کند، این افراد با پیشرفت تکنولوژی امنیت و کنترل کامل خودروشان را با یک دستگاه کوچک به اسم ردیاب خودرو رقم میزنند و هرگز دغدغه ای در این زمینه ندارند چرا که میدانند آخرین تکنولوژی امنیت برای خودرو همین ردیاب است. ردیاب خودرو باعث میشود تا صاحب اتومبیل بتواند مکان خودرو و وضعیت آن را بصورت آنلاین مشاهده و در صورت نیاز اقداماتی انجام دهد. ، پس نیاز به یک ردیاب قدرتمند دارید تا با نصب بسیار آسان امکانات بسیار زیادی را دریافت نمایید. در موارد زیادی دیده شده است که فردی ماشین گرانقیمتی خریده اما برای تهیهی بهترین ردیاب خودرو تعلل کرده و بعد از مدت زمانی خودروی ایشان به سرقت میرود ولی متاسفانه هر پشیمانی، نوش داریست پس از مرگ سهراب؛ توجه داشته باشید که این ردیاب بر روی هر وسیلهی نقلیهای اعم از ماشینهای سنگین، ماشینهای سبک و همچنین موتورسیکلت قابل نصب میباشد. برخی از ردیاب ها ویژگی ها و پیچیدگی های زیادی دارند و طبیعتا قیمت بیشتری دارند.

هر یک از این سیستم ها امکانات ویژه و قابلیت های منحصربفرد مربوط به خود را دارند که با توجه به دانش فنی موجود در ” شرکت شلر ” این ویژگی ها و قابلیت ها بر اساس خواست و نیاز مشتری قابل سفارشی سازی نیز می باشند. به کمک این منبع تغذیه در صورت قطع اتصال از فندکی خودرو همچنان تا چند ساعت امکان ردیابی را برای مالک فراهم میکند. وایزر این امکان را فراهم آورده است که با استفاده از هزینه ای معقول از بهترین و به روزترین دستگاه ردیابی بهره ببرید. علاوه بر آن می توانید از مواردی دیگر مانند سرعت، محلهای توقف، مسیر پیموده شده، زمان و موقعیت آنلاین موردنظر بهره ببرید. همچنین در مواقعی که ترافیک سنگین است با کمک GPS مسیر بهتری را که دارای ترافیک کمتری است پیدا کند و در هنگام سفر زمان را برآورد نماید. همچنین می توان سرعت، شتاب، مسیر، زمان و فاصله را به دست آورد.

سیستمهای ارتباطی این ردیاب GSM بوده و حداقل فاصله زمانی ارسال هشدار آن پنج ثانیه می باشد. این ردیاب آهنربایی به شما امکان ردیابی از هر فاصله ای را برای وسیله نقلیه، بار، کانتینر، کایت، کشتی، قایق، کیسه،ساک، خودروهای وارداتی و بسیاری دیگر فراهم می کند. از نقص های دزدگیر سیم کارت خور ماشین می توان به امکان قطع شدن دزدگیر در مکان هایی اشاره کرد که سیگنال در آنجا ضعیف است. با استفاده از این ردیاب قادر خواهید بود تا در هر لحظه موقعیت خودروی خود را به صورت آنلاین و با خطای حداکثر ۱۰ متر دریافت نمایید. این سنسور به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در هر لحظه از وضعیت ردیاب مطلع شوید و در صورت جدا شدن ردیاب از سطح پیام هشدار دریافت نمایید. در برخی از مدل ها نیز با استفاده از نرم افزارهای تلفن همراه، امکان انجام تمامی کارها برای صاحب خودرو فراهم شده است.

سیستم موقعیت یابی، ردیابی و ناوبری متحرک ها از دو بخش اصلی سخت افزار و نرم افزار تشکیل می شود که با استفاده از فناوری ماهواره، سامانه موقعیت یاب جهانی ( جی پی اس / GPS ) و GPRS و RTLS و RFID و همچنین با تکیه بر زیرساخت GIS ( سیستم های اطلاعات جغرافیایی ) امکان تعیین موقعیت و ردیابی همزمان و حتی غیرهمزمان اشیاء، افراد، خودروها و یا هر متحرک دیگر را میسر می سازد. سامانه جامع “ایران ردیاب” به شما امکان میدهد با استفاده از ردیاب، به صورت لحظه ای از موقعیت دقیق خودروها با ردیاب خودرویی و پرسنل با ردیاب شخصی مطلع شوید . شما با استفاده از سایت و یا نرم افزار موبایل می توانید موقعیت لحظه ای و یا تا ۳ ماه گذشته خودرو را بر روی نقشه مشاهده کنید. پس از نصب هر گروه از ردیاب ها در خودروی خود، می توانید با استفاده از اپلیکیشن موبایل یا نرم افزارهای موجود که در نسخه های مختلف ویندوز و ios و android وجود دارد، با تلفن همراه یا رایانه و تبلت خود موقعیت مکانی خودرو را تحت نظر داشته باشید. به همین دلیل ابتدا از GPS در نقشه برداری، کشتیرانی و خلبانی استفاده می شد.