ویلچر برقی چیست ؟ و چه کاربردی دارد ؟

خبرهای روز جهان

ویلچر برقی چیست؟ ویلچرهای برقی محصولاتی هستند که با یک موتور و یک یا دو باتری کار می کنند و لوازم جانبی و امکانات رفاهی آنها با مدل های قدیمی معمولی بسیار متفاوت است.

حرکت با استفاده از جوی استیک یا جوی استیک کنترل می شود و نیازی به قدرت و نیروی حرکتی زیادی برای حرکت ندارد.

ویلچرهای برقی برخلاف مدل های مکانیکی یا دستی راحتی بسیار بیشتری را برای نیازمندان فراهم می کنند که با اینها از ساده تا پیشرفته متفاوت است.

انواع ویلچر برقی

ویلچرهای برقی مدل های مختلفی دارند که هر کدام با ویژگی های خاص خود کاربرد خاصی پیدا کرده اند. ما در شرکت ویلچر مونوچهر برای راحتی شما عزیزان انواع ویلچر از برندهای معتبر جهانی مانند فوشان، کایانگ، کامفورت، هارت وی و … را به فروش می رسانیم.

ویلچر برقی پیشرفته با امکانات کامل

ویلچر برقی با کیفیت و استاندارد از برندهای مطرح

ویلچرهای برقی پرفروش در فروشگاه مونوچیر موجود است. از مدل های مختلف ویلچر برقی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یک ویلچر برقی ساکن که به افراد کمک می کند احساس واقعی راه رفتن را در حالت ایستاده تجربه کنند. این ویلچرها دارای تجهیزات پشتیبانی کامل بدن، پا و بازو هستند
ویلچر برقی با برانکارد که معمولاً در بیمارستان ها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد تا در مواقع نیاز کاملاً به صورت برانکارد تا شوند.

این مدل ها به عنوان ویلچر برقی تخت نیز شناخته می شوند. نگهدارنده سر، سینه و پا با تجهیزات کامل از ویژگی های این نوع محصولات می باشد.
بالابر برقی ویلچر که وسیله ای بسیار خاص و مدرن است که روی آن ویلچر قرار می گیرد تا به راحتی از پله ها جابه جا شود.
ویلچر پله برقی در مدل های جک و تسمه ای به فروش می رسد و هر کدام مزایای خاص خود را دارند. خرید ویلچر برقی دوتا نیوز را به کسانی که ساختمان های دو طبقه یا دوبلکس پله دار دارند توصیه می کنیم.
ویلچر برقی بچه گانه که از نظر اندازه و ابعاد صندلی، امکانات ایمنی و طراحی و مدل کاملاً مناسب برای کودکان می باشد. این ویلچرها با وزن کمتر و هزینه کمتر ساخته می شوند.
“ویلچر برقی” جاده ای که تمامی قسمت های آن مونتاژ شده است. پشت، چرخ های پین قابل جابجایی، تا شدن پایین و پایه ها به ویلچر شما کمک می کند تا کاملاً جمع شود و به راحتی در صندوق عقب قرار گیرد.

ویلچر برقی مبله یکی از جدیدترین مدل های موجود در بازار است که به داشتن صندلی های بسیار نرم و راحت معروف است. برخی از مدل ها دارای صندلی چرخشی به راست و چپ نیز هستند که به عنوان صندلی خلبانی نیز شناخته می شود. این مدل ها معمولا تاشو نیستند، اما برای افراد مسن یا افرادی که به طور مکرر از ویلچر استفاده می کنند بسیار مناسب هستند.

خرید این محصولات از ایجاد زخم بستر، فشار روی پاها، باسن و کمر جلوگیری کرده و از بروز مشکلات بعدی جلوگیری می کند.

کنترل هوشمند

تجهیزات هوشمند نیاز به کنترل و مدیریت مناسب دارند. چنین ویژگی در مکانی قرار می گیرد که می توان به راحتی با دست حرکت کرد. البته برخی از معلولیت ها به گونه ای است که فرد نمی تواند بازوهای خود را حرکت دهد.

در این صورت باید یک ویلچر برقی مخصوص خریداری کنید که دستگاه را از قسمت های دیگر مانند چانه، دهان، سر و … کنترل می کند. البته لازم به ذکر است که وجود چنین امکاناتی در سیستم باعث می شود قیمت ویلچر برقی بالاتر از نمونه های دیگر باشد.

اما اگر قصد خرید دارید؛ چه ارزیابی هایی باید انجام دهید؟

ارزیابی سلامت قبل از خرید ویلچر برقی

افراد دارای معلولیت باید قبل از خرید با یک متخصص مشورت کنند. هر نوع ناتوانی نیازهای متفاوتی را ایجاد می کند و تنها یک وسیله خاص می تواند به فرد کمک کند. بنابراین پزشک می تواند با توجه به نوع ناتوانی شما را به خوبی راهنمایی کند.

همچنین با فردی با تجربه در فروش تجهیزات مشورت کنید. این بسیار کاربردی است. زیرا این افراد با انواع مدل های ویلچر برقی آشنا هستند و پیشنهادات بسیار خوبی برای شما خواهند داشت. در نتیجه، حتما قبل از خرید، مشاوره مورد نیاز خود را دریافت کنید. در این صورت فرآیند خرید ویلچر برقی از فروشگاه لوازم پزشکی مونوچیر با سرعت و دقت بیشتری انجام می شود.

علاوه بر این بهتر است از قبل با سازمان های حمایتی هماهنگی های لازم مانند مراقبت های اجتماعی یا اندازه بدن ها انجام شود. گاهی اوقات چنین سازمان هایی هزینه خرید محصولات و تجهیزات را به طور کامل پرداخت می کنند یا حداقل بخشی از هزینه ها را پوشش می دهند.

ویلچر برقی: قیمت و خرید بهترین ویلچر برقی ارزان

برخی از ویژگی های ویلچر برقی

با توجه به مدل‌های مختلف، ویلچرهای برقی می‌توانند حتی بارهای سنگین حدود 150 کیلوگرم را تحمل کنند. برخی از مدل ها دارای سیستم های عیب یابی خودکار هستند که به صورت دوره ای و دائمی سیستم ها و قطعات دستگاه را رصد می کنند و در صورت بروز مشکل نقص فنی را گزارش می دهند.

وجود ضربه گیر در چنین تجهیزاتی بسیار ضروری است و حرکت ویلچر را کاملا راحت و روان می کند. زیرا تبدیل به خانه دائمی افراد دارای معلولیت می شوند و باید به اندازه کافی مناسب و راحت باشند.

همین حالا می توانید با اطمینان از کیفیت، کیفیت و کمیت از فروشگاه آساچیر خرید کرده و ویلچر الکترونیکی و برقی خود را درب منزل تحویل بگیرید.