نشنال جئوگرافیک بهترین مقصد خود را برای سال 2021 نشان می دهد

خبرهای روز جهان

(CNN) – بسیاری از سنت های پایان سال در سال 2020 کمی متفاوت است.

لیست های سالانه “کجا سفر کنیم” که توسط ماجراجویان پرشور و عصبی نشنال National Geographic و Lonely Planet فاش شده اند از این قاعده مستثنی نیستند.

در مواجهه با جهانی که در آن سفر در حال حاضر اغلب دشوار ، غیر قابل توصیه یا غیرممکن است ، فهرست ناشران 2021 – هر دو روز سه شنبه منتشر شد – به دنبال یک رویکرد شایعه انگیزتر است.

در حالی که پیام Lonely Planet در سال جاری به عنوان “نیرویی برای همیشه” در سفر است ، انتخاب هایی با موضوع تنوع ، پایداری و اجتماع ، National Geographic پایداری ، خانواده ، طبیعت ، ماجراجویی و فرهنگ را به عنوان پنج دسته خود انتخاب کرده است.

لیست ها به جای دعوت برای پرتاب سارافون در پرونده خود و پرواز سریع آن به فرودگاه ، در هر زمان که باشد ، به عنوان الهام بخش برای ماجراهای آینده عمل می کنند.

فهرست “بهترین های جهان 2021” نشنال جئوگرافیک 25 انتخاب برای بررسی شما دارد که توسط تیم های تحریریه بین المللی آن انتخاب شده و در natgeo.com/bestoftheworld به نمایش گذاشته شده است. خط برچسبی که از آن استفاده می کند “اکنون رویا ، بعداً برو”.

در اینجا خواننده داستان هایی را پیدا می کند که “موفقیت های حفاظت ، دستاوردهای حفاظت ، مقاومت فرهنگی ، و قصه های جوامع برای غلبه بر موانع دلهره آور برای رشد با وجود بیماری همه گیر” را توصیف می کند.

یونان اولین موزه زیر آب خود را در سواحل آلونیسوس افتتاح کرد. شرکت کنندگان می توانند بقایای کشتی تجاری آتن را از طریق دریا یا واقعیت مجازی کشف کنند.

گروه پایداری شش مقصد فوق العاده را در سراسر اروپا ، آفریقا و ایالات متحده جشن می گیرد.

در یونان Alonissos وجود دارد ، با موزه جدید زیر آب که بازدید کنندگان می توانند بقایای یک کشتی شکسته 2500 ساله و کالدونیای جدید در فرانسه را با پارک دریایی 1.3 میلیون کیلومتر مربع کشف کنند.

ساحل فضایی فلوریدا در بخش خانواده و همچنین مسیر ساحلی انگلیس که تقریباً کامل شده است ، مورد استقبال قرار می گیرد که با 4500 کیلومتر طولانی ترین مسیر پیاده روی ساحلی جهان خواهد بود.

در گروه ماجراجویی ، Svaneti گرجستان وجود دارد – توقف در حماسه مسیر پیاده روی Transcaucasian بین جورجیا و ارمنستان – و پارک ملی Katmai آلاسکا.
Erta Ale که در رکود داناکیل واقع شده است ، یکی از فعال ترین آتشفشان های جهان است.

Erta Ale که در رکود داناکیل واقع شده است ، یکی از فعال ترین آتشفشان های جهان است.

ماسیمو رومی / رسانه بارکرافت / گتی ایماژ

جزیره رویال میشیگان ، در گوشه شمال غربی دریاچه سوپریور ، در گروه طبیعت / حیات وحش افتخار دارد و همچنین نمایشگاه هایی برای Yellowknife ، کانادا و جزیره لرد هاو استرالیا برگزار می شود.

آسیا و اقیانوسیه به طور كلی در این فهرست كمی نشان داده می شوند ، اما با انتخاب سه مقصد برخی از زمینه ها در گروه فرهنگ / تاریخ بهبود می یابد.

انتخاب ها شامل گوام ، سرزمین ایالات متحده در اقیانوس آرام است که در جنگ جهانی دوم نقشی استراتژیک داشته و گیونگجو ، پایتخت باستانی کره جنوبی است که چنان پر از مصنوعات است که به عنوان “موزه بدون دیوار” شناخته می شود.

جورج استون ، سردبیر اجرایی نشنال جئوگرافیک تراول ، در انتشار منتشر شده می گوید: “در حالی که بیماری همه گیر سفرها را به بن بست می رساند ، اما کنجکاوی ما آرام نمی شود.” “جهان پر از شگفتی است – حتی زمانی که دستیابی به آنها دشوار است.”

یک غواص به کشف صخره های مرجانی در اطراف جزیره لرد هاو می پردازد.

یک غواص به کشف صخره های مرجانی در اطراف جزیره لرد هاو می پردازد.

ملیسا فایندلی

National Geographic’s Best of the World 2021

پایداری

آلونیسوس ، یونان

کپنهاگ، دانمارک

کالدونیای جدید ، فرانسه

فرایبورگ ، آلمان

گابن ، آفریقای مرکزی

دنور ، کلرادو

خانواده

مسیر ساحلی انگلیس

ترانسیلوانیا ، رومانی

ساحل فضایی ، فلوریدا

هورتوباگی ، مجارستان

بومی انگلیس کلمبیا ، کانادا

ماجرا

دومینیکا

سوانتی ، جورجیا

پارک ملی Los Glaciares ، آرژانتین

پارک ملی و حفاظت کتمائی ، آلاسکا

طبیعت / حیات وحش

جزیره رویال ، میشیگان

Yellowknife ، کانادا

ساوانا سرادو ، برزیل

جزیره لرد هاو ، استرالیا

فرهنگ / تاریخ

گوام

نیومکزیکو ، سفر جاده ای

بیتوریا-گاستیز ، آلاوا ، کشور باسک ، اسپانیا

گیونگجو ، کره جنوبی

تولسا ، اوکلاهما

تونگلو ، استان ژجیانگ ، چین

این داستان به روز شده است تا افزودن پارک ملی Katmai در آلاسکا به لیست نشنال جئوگرافیک باشد.