دانلود داستان صوتی

خبرهای روز جهان

معاون وزیر فرهنگ و رسانه اداره کل فرهنگ و رهبری اسلامی خوزستان دانلود داستان صوتی از فروش 8 میلیارد و 500 میلیون ریال کتاب در قالب طرح “کتاب تابستانی 1400” خبر داد.
“تابستان” ؛ فروش 850 میلیون جلد کتاب در خوزستان
به گزارش خبرنگار آژانس کتاب ایران (دانلود رمان صوتی) در خوزستان ، مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر گفت: 20 کتابفروشی از خوزستان در یک پروژه 1400 ساله کتاب شرکت کردند که از این تعداد 12 کتابفروشی متعلق به اهواز و 8 کتابفروشی دیگر از شهرهای دیگر حضور داشتند. .

معاون فرهنگی و رسانه رمان صوتی اداره کل فرهنگ و رهبری اسلامی خوزستان گفت: از مجموع فروش کتاب به ارزش 8 میلیارد و 500 میلیون ریال ، 16 هزار و نهصد و چهل و پنج جلد در این مدت به فروش رسید.

جمشیدی یادآور شد: بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی موسسه کتاب و ادبیات ایران رمان های صوتی، استان خوزستان در این پروژه جزو 10 استان برتر کشور است.
افسون امینی ، مدیرکل آثار فرهنگی مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، می گوید: «تاریخ ابزاری است که می توان از آن برای حفظ مخاطبان این هنر استفاده کرد. شرط تحقق این ابزار با به روز رسانی اطلاعات و استفاده از روش های جدید برای بیان داستان ایجاد می شود.
حفظ مخاطب داستان مستلزم استفاده از روش های جدید قصه گویی است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (دانلود رمان صوتی) در خوزستان ، افسون امینی مدیرکل آثار فرهنگی مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراسم اختتامیه مجازی بیست و سومین مرحله استانی بیست و سومین دوره بین المللی رمان صوتی خوزستان گفت: جشنواره قصه گویی استان: این زمان است و مربیان باید پس انداز و تجربه خود را به روز کنند تا با مخاطب همگام شوند.

امینی با قدردانی و ابراز رضایت از تلاش های دبیرخانه استان و حضور خوب راویان خوزستانی در مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی ، امینی گفت: “وقتی یک رویداد فرهنگی در سراسر جهان ادامه می یابد ، نشان دهنده تحول و ارزش است. تا بیشتر از قبل نگه داشته شود

وی ادامه داد: خوشحالیم که جشنواره قصه گویی هر ساله در مرکز رشد فکری کشور پربارتر از سال قبل هشتاد و نه برگزار می شود و این نهاد گل سرسبد قصه گویی ارزشمند و کهن در کشور ما است ؛ “موفقیت به خاطر تلاش مربیان خوب باشگاه در سراسر کشور رمان های صوتی است. کسانی که مشعل این هنر را در کتابخانه ها و مراکز مرکز نگه می دارند و می سوزانند.

در ادامه این مراسم وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان قصه گویی را عاملی برای توجه به تمدن و فرهنگ عنوان کرد و گفت: آنچه برای ما به عنوان حافظان فرهنگ مهم است ، هنر و ادبیات در مرکز توسعه فکری توجه به زیرساخت های تمدنی و تاریخی است که در زمینه قصه گویی شکل می گیرد و تاریخ بهترین ابزاری است که می توانیم با آن این فرصت را به فرزندان خود ارائه دهیم.

لازم به ذکر است: در مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی برای کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری استان خوزستان ، برندگان هر دو گروه “دختر و پسر” و “مردان و زنان” به مرحله منطقه ای مسابقات راه یافتند.
کتاب مقالات “اخلاق اطلاعات و فضای مجازی” ، نوشته رافائل کاپورو و دیگران ، توسط محمد هندان ، استاد دانشگاه تهران انتخاب و ترجمه شد.
کتاب «اخلاق اطلاعات و فضای مجازی» منتشر شد
به گزارش آژانس اطلاعات کتاب ایران (ایبنا) ، این کتاب شامل مقالاتی است که دانلود داستان صوتی توسط شخصیت های برجسته اخلاق اطلاعاتی مانند رافائل کاپورو ، لوچیانو فلوریدا ، هرمان تاوانی ، سوراج هنگلاداروم نوشته شده است و مسائل اخلاقی مربوط به فناوری اطلاعات و فضای مجازی را تحلیل می کند. اگرچه همه این مقالات از نظر دیدگاه و عمق تجزیه و تحلیل در یک سطح نیستند ، اما یکدیگر را تکمیل می کنند و هر یک جنبه ای از فضای مجازی را با استفاده از رمان های صوتی مفاهیم اخلاق اطلاعات مورد بررسی قرار می دهند.

در گزینش مقالات ، تلاش شده است تا موضوعات نظری و عملی و کاربردی مورد بررسی قرار گیرد. بر این اساس ، کتاب با دو مقاله دائرclالمعارفی رافائل کاپورو ، که به ترتیب اصول کلی اخلاق اطلاعات و اخلاق دیجیتال را معرفی می کند رمان صوتی ، آغاز می شود و سپس با مقاله هایی که ماهیت بیشتری نظری و فلسفی دارند ، ادامه می یابد و در نهایت با مقاله های کوتاهی که به برخی مسائل می پردازد ، ادامه می یابد. .. به طور خاص ، پرداخت تکمیل شده است.