بک لینک چیست و چطور بک لینک قوی بسازیم؟

خبرهای روز جهان

جدال در عرصهی بکلینکها، مثل شرکت در یک مسابقهی آشپزی است و شما باید نیمنگاهی به میز رقیبان خود هم داشته باشید و سرعت عمل و پیشرفت آنها در گرفتن بک لینک دائمی را رصد کنید. در این مقاله سعی دارم با توجه به تجریباتم هر آنچه که از بک لینک PBN در زمینه ساخت و نحوه استفاده از آن را دارم با شما در میان بگذارم و توصیه میکنم حتماً اگر قصد راه اندازی این نوع بک لینک را دارید حتماً با احتیاط عمل کنید و به خوبی برaای آن زمان بگذارید . Link Explorer وارد شوید و وب سایتی که میخواهید در آن بک لینک ثبت کنید را وارد کنید و اطلاعات مربوط به اعتبار صفحه ، اعتبار دامنه و درصد اسپم اسکور آن را مشاهده کنید . تنها کافی است در این سایت عضو شوید. خرید بک لینک در توضیح کلی و عمومی به ثبت شدن لینک سایت شما در سایتی دیگر گفته میشود که میتواند با توجه به شرایطی که وب سایتی که لینک سایت شما در آن ثبت شده است برای سایت شما تاثیر مثبت و یا منفی به جای گذارد.

تمام CMS ها ، سیستم های فروشگاهی و انجمن سازها دارای ماژول ، افزونه و پلاگین هایی هستند که میتوانند به شما در بخش ادیتور این امکان را برای شما فراهم کنند که مشخص کنید لینکی که میخواهید قرار دهید فالو باشد یا نوفالوو . پس توصیه میکنم اگر میخواهید از این فوت کوزه گری در سئو که تصمیم گرفته ام به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهم را یاد بگیرید با دقت این مقاله را مطالعه کنید و هر جا که احساس کردید مشکل دارید در بخش نظران همین مطلب ذکر بفرمائیید تا بیشتر در مورد آن صحبت کنیم . زمانی که شما میخواهید لینک سازی کنید و یا بک لینک بخرید باید به چند نکته توجه کنید تا بتوانید بک لینک های خوب و قوی برای سایت خود جمع آوری کنید . خوشبختانه تعداد این سایتها زیاد است و با صرف چند ساعت میتوانید حدود 100 بک لینک با ارزش از این سایتها بگیرید.

اما این روز ها سئو و قوانین بک لینک تفاوت بسیار زیادی کرده است و اگر در ساخت بک لینک نکاتی را رعایت نکنید امکان دارد سایت شما توسط الگوریتم گوگل پنگوئن جریمه شود و دیگر هیچ وقت به راحتی نتوانید در کلماتی که روی آنها کار میکردید به صفحات اول جستجو گوگل برسید . همانطور که توضیح دادیم گوگل شدیداً این روزها به بک لینک حساس شده است و سایت هایی که اقدام به خرید بک لینک و لینک سازی میکنند را جریمه میکند اما با استفاده از روش زیر شما میتوانید بدون هیچ نگرانی لینک سازی کنید و خیالتاناز بابت اینکه گوگل به شما گیر خواهد داد راحت باشد . از دیگر فاکتورهایی که شما را در یافتن سایت های مناسب برای دریافت بک لینک کمک می کند، بررسی میزان بازدید، رتبه الکسا و تعداد صفحات ایندکس شده در گوگل است. باز هم می گوییم این موارد دستورالعمل های کلی هستند و یک قانون الزامی به حساب نمی آیند. قدم پنجم بعد از این که برای سایتتان لینک ساختید باید برای لینک هایی که ساختید هم شروع به لینک سازی کنید. بک لینک به دو گروه فالو و نو فالو تقسیم میشود و هر کدام دارای ارزش خاصی هستند که در کنار هم میتوانند بر روی سئو سایت شما تاثیر بگذارد .

دلیل اصلی که الگوریتم پنگوئن به وجود آمد جمع کردن بساط افراد و اشخاصی بود که توی کار فروش بک لینک بودند ، اما امروزه هم سایت های بسیار زیادی وجود دارند که بک لینک ها انبوره به فروش میرسانندو مشتری های زیادی هم دارند . متن لینک دار : یکی از قدیمی ترین روش های ساخت بک لینک این بود که کلمه کلیدی که میخواستیم سایت و یا صفحه ای از سایتمان با آن به جایگاه بهتری برسد در سایت هدف لینک دار میکردیم و به این صورت گوگل متوجه میشد که این کلمه کیدی مخصوص آن صفحه است و با جستجوی آن کلمه در گوگل صفحه سایت ما را نیز نشان میداد . به همین دلیل است که سرویس سئوی ما بصورت ویژه ای بر دریافت بک لینک های با کیفیت تمرکز کرده است. در ادامه به شما دلیل این اما را خواهم گفت و تمام نکات و ویژگی های بک لینک سازی و یا خرید بک لینک ارزان و با کیفیت را توضیح خواهم داد .

نوشتن مقالات کاربردی و با کیفیت (مثل همین مقاله :D) توجه صاحبان سایر وبسایتها را به وبسایت شما جلب کرده و احتمال قرارگیری لینک مطالب سایت شما در وبسایت آنها را افزایش میدهد. الته این سایت اطلاعات بسیار زیادی مانند تعداد بک لینک ها ، با ارزش ترین صفحات سایت و غیره به شما میدهد که جهت سئو سایت خود و آنالیز سایت رقبا نیز از آن استفاده کنید . کلمات کلیدی خود را متنوع کنید. انجمن پی سی دی با دامین اتوریتی 37 و الکسا در ایران 447 یکی بهترین انجمن ها درباره دانلود، بازی، فیلم و نرم افزار بوده و شما می توانید در موضوعات مختلف این انجمن شرکت کنید. شاید این سئوال برایتان پیش بیاید که ارتباط بین بک لینک قوی با الکسا را چگونه می توان پیدا کرد اما چه بخواهیم و چه نه ، یکی از معتبر ترین سایت ها برای بررسی رتبه هر سایتی وب سایت الکسا است ، این وب سایت نیز معیار خود را برای بررسی خوب یا بد بودن یک وب سایت میزان بازدید آن و یک سری از فاکتور های مهم دیگر قرار داده است . به بخش بازدید موتور کاوش بروید و خط ( موتورهای کاوش را از فهرست بندی ( منصرف فرمائید .