یک مطالعه جدید نشان داد ویروس کرونا در ماه دسامبر در ایالات متحده بوده است. این بدان معنا نیست که شما هرگز می دانید آن زمان آن را داشته اید یا نه

خبرهای روز جهان

محققان اهدای خون انجام شده در دسامبر و اوایل ژانویه را غربال کردند و شواهدی از آنتی بادی های ویروس کرونا را در حداقل 84 نمونه از 9 ایالت کشف کردند – چیزی که نشان می دهد این افراد به ویروس کرونا آلوده شده اند.

محققان در مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ها و صلیب سرخ در ژورنال بیماری های عفونی بالینی نوشتند: “این یافته ها نشان می دهد که ممکن است SARS-CoV-2 قبل از 19 ژانویه 2020 به ایالات متحده وارد شده باشد.”

بسیاری از مردم تعجب می کنند که آیا ممکن است در اوایل بیماری همه گیر ویروس کرونا داشته باشند یا حتی قبل از اینکه مردم بدانند ویروس در حال گردش است.

دانستن این مشکل است مگر اینکه کسی در آن زمان آزمایش ویروس کرونا را انجام دهد – چیزی که بدیهی است وجود ندارد. علائم مشابه بسیاری از عفونت های مشابه آنفولانزا است: سرفه ، تب ، بدن درد ، گلو درد.

دکتر ایان لیپکین ، مدیر مرکز عفونت و مصونیت در دانشگاه کلمبیا گفت ، و بدون نمونه گیری در زمان عفونت یا بلافاصله پس از آن ، نمی توان فهمید که آیا فردی در آن زمان آلوده بوده است.

آزمایش های آنتی بادی می تواند عفونت گذشته را نشان دهد ، اما نه هنگامی که آن عفونت رخ داده است.

مدیر گفت: CDC

لیپکین به CNN گفت: “شما نمی توانید بین فردی که در ماه دسامبر آلوده است یا در ماه مارس یا آوریل آلوده شده است ، تفاوت قائل شوید.”

پاسخ ایمنی فرد به عفونت ویروسی مانند Covid-19 با گذشت زمان تغییر می کند. چندین مطالعه نشان داده است که پاسخ های آنتی بادی بلافاصله پس از عفونت افزایش یافته و سپس با به دست گرفتن انواع مختلف آنتی بادی ها و شروع ایمنی طولانی مدت ، تنظیم می شوند. هنوز مشخص نیست که بدن انسان برای چه مدت پاسخ ایمنی به عفونت ویروس کرونا را حفظ می کند.

لیپکین گفت: “آزمایشاتی وجود دارد که در چند هفته اول عفونت نشان دهنده عفونت بسیار اخیر است ، اما پس از آن شما واقعاً نمی توانید تشخیص دهید.” تنها استثنا این خواهد بود اگر کسی قبلاً آزمایش خون داده باشد که نشان دهد منفی برای ویروس است.

گزارش های جدید نشان می دهد که ایمنی ویروس کرونا می تواند ماه ها ادامه داشته باشد

محققان CDC و صلیب سرخ گفتند ، اما این مطالعه نشان می دهد که اهدای خون می تواند منبع مهمی از اطلاعات در مورد زمان شروع ویروس باشد. آنها در گزارش روز سه شنبه نوشتند: “این یافته ها همچنین ارزش اهدای خون را به عنوان منبعی برای انجام نظارت SARS-CoV-2 برجسته می کند.” SARS-CoV-2 نام علمی ویروس کرونا است که باعث Covid-19 می شود.

اهدای خون ذخیره شده از سال گذشته می تواند از نظر آنتی بادی مورد آزمایش قرار گیرد ، اگرچه نوع آزمایش می تواند مهم باشد. چندین ویروس کرونا ویروس باعث سرماخوردگی می شوند و آزمایشات می توانند به اشتباه عفونت با این ویروس ها را تشخیص دهند ، محققان CDC و صلیب سرخ خاطرنشان کردند.

لیپکین افزود: “ما به وضوح می خواهیم بدانیم که این ویروس چه مدت در گردش است.”

“مردم در تلاشند بفهمند چه زمانی این امر برای اولین بار در خارج از چین ظاهر شده است.”