یک مرد کالیفرنیایی 25000 کارت بیس بال به یک دختر 9 ساله اهدا کرد که در یک آتش سوزی مجموعه خود را از دست داد

خبرهای روز جهان

این کودک 9 ساله به سی ان ان گفت: “من کارتهای بیس بال را دوست دارم زیرا آنها عکس افرادی هستند که کارهای شادی انجام می دهند. آنچه را که آنها دوست دارند انجام می دهند. و آنچه را که من دوست دارم.”

اما هنگامی که ریز و خانواده اش مجبور شدند خانه خود را در فرسنو ، کالیفرنیا تخلیه کنند ، در 5 سپتامبر به دلیل آتش سوزی Creek – که تنها بزرگترین آتش سوزی در تاریخ کالیفرنیا است و هنوز هم در حال سوختن است – مجموعه 100 قطعه کارت بیس بال او پشت سر گذاشت

دو روز بعد ، خانواده استربرگ خانه و تمام وسایل خود را – از جمله مجموعه کارت های بیس بال محبوب ریز – را به دلیل آتش سوزی از دست دادند.

خوشبختانه برای ریز ، یک مرد اهل سن خوزه با مجموعه گسترده کارتهای بیس بال – به طور دقیق 25000 نفر از آنها – اتفاق افتاد که با رادیو هماهنگ شود درست زمانی که وزارت جنگلداری و آتش نشانی کالیفرنیا (Cal Fire) داستان ریز را به اشتراک می گذاشت و درخواست کمک مالی برای جایگزینی کارت های گمشده اش.

مرد کوین اشفورد بلافاصله تلفن را برداشت و با کال فایر تماس گرفت و گفت که مجموعه بزرگی دارد که می خواهد اهدا کند.

اشفورد به CNN گفت: “من در ابتدا قصد داشتم كه كارت خود را در eBay بفروشم.” “اما وقتی به لبخندی که می توانستم روی صورت آن دختر کوچک ببندم فکر کردم ، این یک تصمیم آسان بود. احساس کردم مجبورم کارت ها را به او اهدا کنم.”

اشفورد از دهه 1960 کارتهای بیس بال را جمع آوری می کند و به CNN گفت که ارزش کل این مجموعه بین 35000 تا 50،000 دلار تخمین می زند.

کال فایر به سرعت ریز و اشفورد را در تماس قرار داد و حتی پیشنهاد داد تا جعبه های زیادی را به خانه ریز در فرسنو برساند ، کاری که آنها جمعه انجام دادند.

اعضای کال فایر در 30 اکتبر به انتقال کارت های بیس بال به خانه ریس در فرسنو کمک کردند.

هنگام صحبت این دو ، چیزی وجود داشت که ریز گفت و باعث شد اشفورد در تصمیم خود برای جدایی از مجموعه زندگی خود اطمینان بیشتری یابد.

اشفورد گفت: “وقتی او به من گفت كه او قبلاً با كارتهای بیس بال خود جلوی تلویزیون می نشست و مشغول تماشای بیس بال بود ، می دانستم كه تصمیم درستی گرفته ام.” “زیرا این دقیقاً همان کاری است که من از کودکی انجام می دادم.”

ریز و مادرش ، امی استربرگ ، به CNN گفتند كه آنها علاوه بر دادن كارت به دوستان و هم تیمی های ریس – مخصوصاً كارت های داجر ، كه او طرفدار آنها نیست – آنها قصد دارند كارت ها و یادداشت های تشویقی را برای بچه ها در بیمارستان کودکان در نزدیکی کالیفرنیای مرکزی.

ریز گفت: “وقتی کسی کار خوبی برای شما انجام می دهد ، انجام کارهای خوب برای افراد دیگر نیز مهم است.”

ریز و اشفورد می گویند پس از پایان همه گیری مشتاقانه منتظر حضور در یک بازی غول پیکر هستند و ریز ریشه بازیکن محبوب خود ، باستر پوزی را خواهد گرفت.