یک فیلم سینمایی برای بازسازی “She’s All That” تقریباً به طور موقت یک سایت آزمایش ویروس کرونا در لس آنجلس را بست

خبرهای روز جهان

به گفته اریک گارستتی ، شهردار لس آنجلس ، بیش از 500 نفر قرار ملاقات برای آزمایش روز سه شنبه در ایستگاه اتحادیه داشتند. این منطقه همچنین محل فیلمبرداری فیلم بود که قرار بود در همان روز اتفاق بیفتد.

روز اول دوشنبه توسط اپراتور سایت آزمایش Curative به افرادی که قرار ملاقات برای آزمایش در سایت داشتند ، اطلاع داده شد که مکان به دلیل رویدادی بسته خواهد شد ، همانطور که اولین بار توسط Deadline گزارش شده است.

اخبار مربوط به بسته شدن سایت آزمایش به سرعت واکنش های آنلاین را به همراه داشت ، بسیاری اظهار داشتند که این مکان یکی از در دسترس ترین سایت های آزمایش در شهر است.

اندکی پس از این واکنش ، گارستی با انتشار بیانیه ای در توئیتر اعلام کرد که سایت آزمایشگاه یونیون استیشن دوباره بازگشایی خواهد شد. وی اشاره ای به فیلمبرداری نکرد.

شهردار “504 آنجلنوس که برای آزمایش در آنجا برنامه ریزی شده بودند می توانند طبق برنامه قبلی یا هر 14 سایت شهر دیگر از کیوسک دیدن کنند ، جایی که ما روزانه 38K تست ارائه می دهیم.” توییت کرد.
سخنگوی شهردار به لس آنجلس تایمز گفت ، Morlin Asset Management ، شرکت مدیریت املاک Union Station ، بعدازظهر دوشنبه در مورد بسته بودن کیوسک آزمایش ، دفتر شهردار را مطلع کرده است.

جیم یگر ، سخنگوی مدیریت دارایی مورلین ، به CNN گفت: “همه اینها به” یک بوروکراتیک داخلی تبدیل می شود “. وی گفت: “این ارتباط نادرستی در شرکت بود.”

رالف بارنز ، نایب رئیس مدیریت دارایی مورلین ، به LA Times گفت: “ما افتخار می کنیم که Union Station به عنوان یک منبع رایگان با ارزش و آسان در دسترس برای آزمایش COVID برای آنجلنوس خدمت کرده است و ادامه می دهد. این یک ترکیب ناراحت کننده بود. بین همه افرادی که در انجام این آزمایشات ممکن بودند ، از جمله ایستگاه ، مسئولان درمانی و دولت ، که منجر به لغو اشتباه تست های امروز شد ، که خوشحالیم گزارش می دهیم شب گذشته اصلاح شده است. “

Curative ، که سایت آزمایش را اجرا می کند ، تأیید کرد که مکان در روز سه شنبه فعال و فعال است.

Curative در بیانیه ای به CNN گفت: “برای روشن شدن هرگونه سردرگمی قبلی ، ما تأیید می کنیم که سایت امروز برای عملکرد طبیعی باز خواهد بود.”

ایالات در حال آماده سازی برای دریافت واکسن ویروس کرونا از اوایل 11 دسامبر هستند
فیلمبرداری فیلم طبق برنامه ریزی شده برای یک فیلم مجاز به نام “او همه چیز است” ادامه یافت. “فیلیپ سوکولوسکی ، سخنگوی FilmLA ، که درخواست های مجوزهای فیلم را پردازش می کند ، گفت.
این فیلم بازسازی رام-کام “She’s All That” در سال 1999 است که در آن فردی پرینز جونیور و راشل لی کوک حضور داشتند. این عکاسی شامل برخی از عکسهای خارجی و گفتگوی داخلی است ، با کل بازیگران و خدمه حدود 170.

سوكولوسكی گفت: “FilmLA به دنبال تعطیلی یك مرکز آزمایش COVID-19 با مدیریت شهر نبود.” “نه ما ، نهاد شهر مجوز و نه شرکت تولید کننده درخواست نکردیم که این کار در ایستگاه اتحادیه انجام شود.”

این سازمان گفت که اولین بار در مورد بسته شدن سایت آزمایش دوشنبه شب شنیده است.

سوكولوسكی گفت: “FilmLA برای اولین بار از تعطیلی سایت آزمایش عصر دوشنبه مطلع شد ، پس از آنكه اعضای جامعه برای ابراز نگرانی خود به آنجا رسیدند.” “ما از آنچه آموختیم ناامید شدیم و بلافاصله به تشدید اوضاع و توجه شهر کمک کردیم.”